Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Keşke yazılı olarak tercüme etmiş olsaydı birileri :)

Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.

Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda. :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.

Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda. :)

Benim sevmediğim tek yanı çok ağır olması. Bu bazen avantaj ama genelde dezavantaj. Gerçi 30 - 40 dk sürdüm. Leoncino' yu bekliyor olmasam alıyordum neredeyse :D :D :D
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.

Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda. :)

Bizim millet acayiptir Finlandiya Otuokumpu'dan mühendisler gelir kalite hakkında yorumda bulunamaz. Bizim millet eliyle kaliteyi ölçer takılmayın yorumlara. Japon lafını öğrenmişler araştırma, öğrenme deneme yapmadan sallar durur. Eğer 2. elde çabuk satılsın diye düşünceniz yoksa çokta iyi. Rakibi yok zaten bu fiyata.

Bu ülkede tutulan arabalar bile yurt dışında tutulmayan modellerdir genelde. Alfa Romeo, Mazda tutulmadı ama yol tutuşu kendinden kat kat pahalı arabalardan daha iyi. Adam 150 bin lira para verip torsiyon çubuklu araç alıyor. Elektronik süspansiyon, şasi geometrisi çok daha iyi araçlar kötü oluyor. Takılmayın fazla MT/R25 gibi çöplere 20 bin lira toslamaya devam etsinler
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Haklısınız. Bu arada ilk defa gördüğüm bir modellemeyi atmak istedim. Bizim şasi ve motor modellemesi;

Riders-benelliTRK50214-5837-default-large.jpeg

Riders-benelliTRK50215-8587-default-large.jpeg
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.

Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda. :)

Yorum açıklaması için teşekkür ederim.
Bakalım sahibi olduktan sonra nasip olursa olumlu/olumsuz yorumlarımı aktaracağım burada.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Sebebi daha çok para vermesine rağmen bu motor kadar güzel olmaması ve daha az dikkat çekmesi herhangi bir motorun.Düşünsene adam 80 90 bin lira veriyor bu motor kadar karizmatik ve güzel değil.Vites oranları için dişlilerle oynanabilir.

Parça fiyatlarına baktım Trknın pahalı sayılmaz.Çin üretimi olması artık dez avantaj değil avantaj oluyor aslında.Parça tedariği için Alibey var.

Motorlarınız gayet güzel, ilk seri motorlarda her zaman sorunlar çıkabilir, anladığım kadarıyla oksijen sensoru ile ilgili birkaç kişi problem yaşamış.Sorun mekanik olmasında diğerleri halledilir bir şekilde.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
slm arkadaşlar bende 27.02.2018 tarihi itibari ile 2018 trk 502 sipariş verdim hayırlısı olur inşallah motoru almamda yardımcı olan arkadaşlarım vardı sağolsun piyasa fiyatından uyguna mal oldu.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

Selamün Aleyküm Arkadaşlar.
Hayırlısı ile 2018 model TRK502 siparişi verdim.
Karar vermek biraz zaman aldı açıkçası ama bu klasmanda bu fiyata bana en uygun olan makine olduğunu düşünüyorum.
Allah utandırmaz inşallah.

hayırlı olsun kardeşim kaça mal oldu.....
 
Son düzenleme:

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
slm arkadaşlar bende 27.02.2018 tarihi itibari ile 2018 trk 502 sipariş verdim hayırlısı olur inşallah motoru almamda yardımcı olan arkadaşlarım vardı sağolsun piyasa fiyatından uyguna mal oldu.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------



hayırlı olsun kardeşim kaça mal oldu.....


Sağ ol kardeşim. Henüz maliyet tam olarak belirlenmedi. Ama işlemler bitince özelden yazarım.
Bu arada size de hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Motoru ne zaman teslim alıyorsunuz? Ya da aldıysanız plaka işlemleri için Noterde ne kadar masraf ödediniz bilgi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Sağ ol kardeşim. Henüz maliyet tam olarak belirlenmedi. Ama işlemler bitince özelden yazarım.
Bu arada size de hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Motoru ne zaman teslim alıyorsunuz? Ya da aldıysanız plaka işlemleri için Noterde ne kadar masraf ödediniz bilgi verirseniz sevinirim.

teşekkür ederim kardeşim motoru ben teslim almadım 15-20 mart teslim alacam inşallah plaka ruhsat 200 tl sigorta ortalama 400 tl civarı olur
sen çantalımı aldın çantasızmı.....
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
teşekkür ederim kardeşim motoru ben teslim almadım 15-20 mart teslim alacam inşallah plaka ruhsat 200 tl sigorta ortalama 400 tl civarı olur
sen çantalımı aldın çantasızmı.....

Sanırım aynı tarihler arasında ben de teslim alacağım.
Çantasız aldım ben. 3'lü çanta seti yerine sadece arka çanta taktırmayı düşünüyorum. Facebook grubunda da soyadı TIRIS olan bir arkadaş var.
3'lü seti 900,00 TL'ye yaptığını yazmış.
Çantaları da kaliteli duruyor.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Sanırım aynı tarihler arasında ben de teslim alacağım.
Çantasız aldım ben. 3'lü çanta seti yerine sadece arka çanta taktırmayı düşünüyorum. Facebook grubunda da soyadı TIRIS olan bir arkadaş var.
3'lü seti 900,00 TL'ye yaptığını yazmış.
Çantaları da kaliteli duruyor.
hayırlısı inşallah....ben sıkı pazarlıkla kappa kgr 52 arka çantayı motorla birlikte aldım.....kappa kgr33 yan çantalı setide bi arkdaştan aldım sıfır hiç kullanmadı ikinci el olarak toplam fiyat 2bin civarı oldu.artı motor alt koruma ve sis lambasıda aldım.şimdilik eksik kalmadı kullandıkca göreceğiz dostum....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANALI GÖK kardeşim,bende ADANA'dayım.tanışmak isterim.bu arada şimdiden hayırlı olsun.benim tel:537/2499449
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.

Bahsettiğiniz sitede bildiğim kadarı ile ürün detaylarında öçlü veriliyor. Bakın eğer ölçüler aynı ise alın gitsin bence.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.
benimde boyum 1,75 sizde rahatsızlık hissi verdiyse muhtemelen bizlerdede olacaktır..motoru daha teslim almadım önümüzdeki hafta teslim alacam eğer siz uygun gidon yükseltme bulursanız bizede bilgilerini paylaşırsanız sevinirim...bende araştırıyorum şimdiden gidon yükseltme bakalım......=)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Benim boyum 1.70 çok rahat sürüyorum TRK 502 yi. Çok konforcu, dik oturmacı olmayın. Bir süre sonra omurilik rahatsızlıklarına yol açar. Biraz öne eğilmek dert değil. Bir süre sonra dizlerinizle tutmayı bırakıyorsunuz moturu demek ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst