- Katılım
- 13 Şub 2010
- Mesajlar
- 270
Keşke yazılı olarak tercüme etmiş olsaydı birileri
Keşke yazılı olarak tercüme etmiş olsaydı birileri![]()
Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.
Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda.![]()
Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.
Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda.![]()
Kısaca, görüntüsü çok güzel, aksesuarlı geliyor, ağırlığını hissettiriyor, şasi görüntüsü çok iyi değil, fren hissi kötü, vites aralıkları kısa, konforu ve amortisörleri çok iyi. 130'dan sonra titreşim var. Ama fiyatına genel göre güzel. Adam F800GS ile karşılaştırıyor bu arada müthiş bir kafa.
Motopixel incelemesine de baktım tekrar. Gerçekten hayatımda bu kadar olumsuz yorum alan çok az motor gördüm. Kimse sahibi değil ama gömen gömene... Sebebini idrak etmeye çalışıyorum şu anda.![]()
Selamün Aleyküm Arkadaşlar.
Hayırlısı ile 2018 model TRK502 siparişi verdim.
Karar vermek biraz zaman aldı açıkçası ama bu klasmanda bu fiyata bana en uygun olan makine olduğunu düşünüyorum.
Allah utandırmaz inşallah.
Benim sevmediğim tek yanı çok ağır olması. Bu bazen avantaj ama genelde dezavantaj. Gerçi 30 - 40 dk sürdüm. Leoncino' yu bekliyor olmasam alıyordum neredeyse![]()
![]()
![]()
Leoncino için ön sipariş verdin mi dostum yada fiyat olarak pazarlık yaptın mı?
slm arkadaşlar bende 27.02.2018 tarihi itibari ile 2018 trk 502 sipariş verdim hayırlısı olur inşallah motoru almamda yardımcı olan arkadaşlarım vardı sağolsun piyasa fiyatından uyguna mal oldu.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
hayırlı olsun kardeşim kaça mal oldu.....
Sağ ol kardeşim. Henüz maliyet tam olarak belirlenmedi. Ama işlemler bitince özelden yazarım.
Bu arada size de hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Motoru ne zaman teslim alıyorsunuz? Ya da aldıysanız plaka işlemleri için Noterde ne kadar masraf ödediniz bilgi verirseniz sevinirim.
teşekkür ederim kardeşim motoru ben teslim almadım 15-20 mart teslim alacam inşallah plaka ruhsat 200 tl sigorta ortalama 400 tl civarı olur
sen çantalımı aldın çantasızmı.....
hayırlısı inşallah....ben sıkı pazarlıkla kappa kgr 52 arka çantayı motorla birlikte aldım.....kappa kgr33 yan çantalı setide bi arkdaştan aldım sıfır hiç kullanmadı ikinci el olarak toplam fiyat 2bin civarı oldu.artı motor alt koruma ve sis lambasıda aldım.şimdilik eksik kalmadı kullandıkca göreceğiz dostum....Sanırım aynı tarihler arasında ben de teslim alacağım.
Çantasız aldım ben. 3'lü çanta seti yerine sadece arka çanta taktırmayı düşünüyorum. Facebook grubunda da soyadı TIRIS olan bir arkadaş var.
3'lü seti 900,00 TL'ye yaptığını yazmış.
Çantaları da kaliteli duruyor.
ADANALI GÖK kardeşim,bende ADANA'dayım.tanışmak isterim.bu arada şimdiden hayırlı olsun.benim tel:537/2499449[/QUO]
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN........tabi abim numaranı kaydettim motorum gelsin kısmetse tanışmaya kahveni içmeye gelirim....
Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.
benimde boyum 1,75 sizde rahatsızlık hissi verdiyse muhtemelen bizlerdede olacaktır..motoru daha teslim almadım önümüzdeki hafta teslim alacam eğer siz uygun gidon yükseltme bulursanız bizede bilgilerini paylaşırsanız sevinirim...bende araştırıyorum şimdiden gidon yükseltme bakalım......=)Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.