Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Arkadaşlar selamlar;

Kısmetse şubatta almaya kesin niyetim var her sayfayı tek tek okudum,
hiç bir yerde bulamadım ama gidon genişliği ne kadar kullanan arkadaşların bilgisi var mı yada çantalar hariç genişlik olarak en geniş mesafesi nedir? neden sorduğuma gelecek olursak kömürlüğü garaja çevirdim Xmax 250 motorum orada durmakta kısmet olursa alırsam sığacak mı merak ediyorum, Yakınlarımda bu motordan ne bayide nede satan olmadığından bakamadım. Şimdiden çok teşekkür ederim.

https://49f44b141764baa2639d-7ed4c224bc1671c64dae8740f0861232.ssl.cf6.rackcdn.com/motorcycles/trk502/techspecs/Benelli%20TRK%20502_Technical%20data.pdf

Uzunluk = 2200 mm
Aks açıklığı = 1525
Aynalar hariç gidon genişliği = 915 mm
Aynalardan zemine = 1450 mm
Sele = 800

Bu bilgiler ilk sayfada mevcut bakmamışsınız.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/172667-benelli-trk-502-abs-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html#post4047189
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Bende Leoncino almak için bekliyorum fiyatını

Leoncino 500'ün fiyatı TRK'ya yakın olacaktır. Leoncino 250 gelirse belki alabilecek gücüm olur diyordum onun içinde biraz araştırma yaptım fuara getirilen model prototip olarak tanıtılmış 2019'da testler tamamlanırsa üretilecek ülkemize gelmesi 2020'yi bulur :(. Alısan ilk hayırlı olsun'un benden olsun :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar bugün zincir bakımımı yapacakken şu bakladaki durumu farkettim. Bu bakla sanırım bağlantı baklası fakat bir parça düşmüş mü yoksa normali böyle mi hatırlayamadım. Sizin motorlarda durum nedir? Durup dururken zinciri elimize almayalım.

41c46cc7_85e0_47b7_85f8_a6f5a4f952a8.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş aşağıdaki fotoda işaretlediğim yerdeki gibi kanallar varsa,yine fotodaki diğer parçalar düşmüştür,ama senin fotodaki o 2 uca nokta ile vurulup başı şişirilmişse başka parçalara gerek yok.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Facebook grubunda da sordum. Arkadaşlar kendilerinde de böyle olduğunu söylediler. Bir anormallik yok sanırım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
o zaman doğrudur.benim yamaha da geçenlerde zincir değişimi yaptırdım.o zincir kilidinin bacakları,başlarına vurularak şişirildi ki daha sağlam olur.diğer o 2 parçaya gerek kalmamıştı.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar geçenlerde arkayı kaldırmak için kullandığım padok standın tek taraftaki demirini kaybettim. Zinciri nasıl temizleyip yağlayacağımı kara kara düşünürken aklıma bir yöntem geldi;

Arabanın krikosunu alıp motosiklet düz bir zeminde yan ayaktayken ters tarafta standı taktığımız aparatın altına krikoyu koydum. Dokunduktan sonra bir kaç saniye içerisinde arka tekerlek 1-2 cm yükseldi ki bu yükseklik hem güvenli hem de fazlasıyla yeterli oldu. O kadar kolay oldu ki bundan sonra standla falan uğraşmayı düşünmüyorum. Gece yaptığım için fotoğraf çekemedim ama bir dahaki sefere çekerim. Bu arada krikonun temas yüzeyi genişti. Aksi takdirde zor olabilir. Bir örneğini aşağıda görebilirsiniz. Ayrıca deneyecek olursanız muhakkak ön freni bir bant ya da lastik vasıtasıyla sıkılmış halde sabitleyin ve motoru sadece tekerlek yerden kesilecek kadar yükseltin. Bu şekilde herhangi bir tehlike göremedim. Ama ne olursa olsun bundan sonra ilk işim Murat hocam gibi bir otomatik zincir yağlama yapmak olacak.

kriko.jpg
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
12
Sn. Benelli trk 502 kullanıcıları, ben 41 yaşındayım 4 yıldır cbf 150 kullanıyorum boyum 1.70. Bir endru almak istiyorum. Bunun içinde araştırma yapıyorum. Bu endru motorola nisan mayıs gibi doğu-anadolu turu yapmak gibi bir hayalim var. Bu hayalime eşim karşı çıksa da ben çok istiyorum. Memleketim Iğdır. köyüme kadar endromla gitmek istiyorum. Bu tur için benelli trk 502 ne kadar uygun? çok bilinen bir motor değil sanırım. Planladigim toplam yol 4000 km. Yolda bir sorun çıkarır mı acaba. Yolun tamamına yakın asfalt ama ben endru ıstiyorum 😊 dağ bayır gecilecekse de yok benden Bu kadar demesin. Yakıt da önemli tabi. Ne yakar ne eder nasıl gider. Sizi üzdüğü oluyormu hiç. Birinci ağızdan kullanıcısından duymak isterim. Tasarımı çok güzel bir motor. Sorunları biraz okudum. Çözülecek gibi duruyor. Sele yüksekliği falan nasıl. 150 cc den sonra 500 cc yi kullanabilirmiyim. Yorumlarınızı bekliyorum:) birde servis ağı bilginiz varmı Iğdır güzergahı. Herkese emniyetli surusler olsun saygılar.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Sn. Benelli trk 502 kullanıcıları, ben 41 yaşındayım 4 yıldır cbf 150 kullanıyorum boyum 1.70. Bir endru almak istiyorum. Bunun içinde araştırma yapıyorum. Bu endru motorola nisan mayıs gibi doğu-anadolu turu yapmak gibi bir hayalim var. Bu hayalime eşim karşı çıksa da ben çok istiyorum. Memleketim Iğdır. köyüme kadar endromla gitmek istiyorum. Bu tur için benelli trk 502 ne kadar uygun? çok bilinen bir motor değil sanırım. Planladigim toplam yol 4000 km. Yolda bir sorun çıkarır mı acaba. Yolun tamamına yakın asfalt ama ben endru ıstiyorum dağ bayır gecilecekse de yok benden Bu kadar demesin. Yakıt da önemli tabi. Ne yakar ne eder nasıl gider. Sizi üzdüğü oluyormu hiç. Birinci ağızdan kullanıcısından duymak isterim. Tasarımı çok güzel bir motor. Sorunları biraz okudum. Çözülecek gibi duruyor. Sele yüksekliği falan nasıl. 150 cc den sonra 500 cc yi kullanabilirmiyim. Yorumlarınızı bekliyorum:) birde servis ağı bilginiz varmı Iğdır güzergahı. Herkese emniyetli surusler olsun saygılar.

Selamlar, böyle soruları okunması kolay olsun diye madde madde cevaplamayı tercih ediyorum. :)

- Bahsettiğiniz mesafe ve genel anlamda uzun yol için TRK 502 gayet uygun. Konforlu ve yeterli güçte.
- Yolda sorun çıkaracağını zannetmiyorum. Bu güne kadar yolda kaldığını yazan bir arkadaşımızı da görmedim.
- Motosiklet zaten asıl olarak asfalt kullanımına uygun. Fakat bozuk yollar ve hafif arazide sorun çıkartmayacaktır. Fakat ağır arazi şartlarını ağırlığı ve bu lastik, jant kombinasyonuyla denemeyi bile düşünmeyin derim.
- Ben 100 km'de 4, 4,5 lt. arası tüketmekteyim. 4,7'den fazlasını hiç görmedim.
- Ne sorunlar okudunuz bilmiyorum ama bildiğim kadarı ile kronik bir sorunu henüz ortaya çıkmış değil. Biz ilk alanlar olarak biraz risk almış olduk ama kendi adıma buna değdiğini düşünüyorum. Gelen tüm motorlar satıldı ve memnuniyet oranı oldukça yüksek görünüyor.
- Boyum 172 cm. ve sele yüksekliği sorun yaratmıyor. Zaten rakiplerine göre alçak bir selesi var (80cm).
- Ben 200 cc, 24 beygir gücünde bir motordan geçtim. Daha önce daha güçlüsünü kullanmamış biri olarak ilk başta çok güçlü hissettirdi ama zamanla alıştım. Oldukça makul ve alışması kolay bir gücü olduğunu düşünüyorum. İlk motor olarak tercih etmem fakat güç açısından her motordan sonra ikinci motor olabilir. Yalnızca ağırlık ve boyuta dikkat edilmeli.
- Servis hakkında pek bilgim olmamakla beraber Iğdır tarafında sorun yaşayabileceğinizi düşünüyorum. Zira İstanbul'da dahi servislerden şikayet edenler var.

Şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
12
Fuarda bu motoru (trk 502) yakından inceleyip son kararımı vereceğim. Almayı çok istediğim doğru ama çantalarla birlikte bütçeyi aşarmı fiyat konusu ve servis sorunu aklımı kurcalıyor.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Selamlar, böyle soruları okunması kolay olsun diye madde madde cevaplamayı tercih ediyorum. :)

- Bahsettiğiniz mesafe ve genel anlamda uzun yol için TRK 502 gayet uygun. Konforlu ve yeterli güçte.
- Yolda sorun çıkaracağını zannetmiyorum. Bu güne kadar yolda kaldığını yazan bir arkadaşımızı da görmedim.
- Motosiklet zaten asıl olarak asfalt kullanımına uygun. Fakat bozuk yollar ve hafif arazide sorun çıkartmayacaktır. Fakat ağır arazi şartlarını ağırlığı ve bu lastik, jant kombinasyonuyla denemeyi bile düşünmeyin derim.
- Ben 100 km'de 4, 4,5 lt. arası tüketmekteyim. 4,7'den fazlasını hiç görmedim.
- Ne sorunlar okudunuz bilmiyorum ama bildiğim kadarı ile kronik bir sorunu henüz ortaya çıkmış değil. Biz ilk alanlar olarak biraz risk almış olduk ama kendi adıma buna değdiğini düşünüyorum. Gelen tüm motorlar satıldı ve memnuniyet oranı oldukça yüksek görünüyor.
- Boyum 172 cm. ve sele yüksekliği sorun yaratmıyor. Zaten rakiplerine göre alçak bir selesi var (80cm).
- Ben 200 cc, 24 beygir gücünde bir motordan geçtim. Daha önce daha güçlüsünü kullanmamış biri olarak ilk başta çok güçlü hissettirdi ama zamanla alıştım. Oldukça makul ve alışması kolay bir gücü olduğunu düşünüyorum. İlk motor olarak tercih etmem fakat güç açısından her motordan sonra ikinci motor olabilir. Yalnızca ağırlık ve boyuta dikkat edilmeli.
- Servis hakkında pek bilgim olmamakla beraber Iğdır tarafında sorun yaşayabileceğinizi düşünüyorum. Zira İstanbul'da dahi servislerden şikayet edenler var.

Şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun.

Motosikleti hangi devirlerde kullanıyorsun yakıt tüketimi biraz fazla gibi geldi.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Motosikleti hangi devirlerde kullanıyorsun yakıt tüketimi biraz fazla gibi geldi.

4000-6000 bandında sürekli. Açıkçası bu motorun 3,5 yakabileceğini sanmıyorum. Zaten genelde sakin kullanan biriyim. Şu anda genel ortalamam 4,24. Bu yaptığım kesin hesap. Aldığım her litrenin hesabını tutuyorum. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
4000-6000 bandında sürekli. Açıkçası bu motorun 3,5 yakabileceğini sanmıyorum. Zaten genelde sakin kullanan biriyim. Şu anda genel ortalamam 4,24. Bu yaptığım kesin hesap. Aldığım her litrenin hesabını tutuyorum. :)

Geçmiş sayfalarda 3.8 4.0 yaktığı söyleniyordu öyle hatırlıyorum ben vaktin olursa geçmiş sayfalara bir göz at istersen. Kullanıcı arkadaşlar ne yaktığını belirtirse tekrardan oda olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst