Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
24
Kullanıcı değilim ama çalışmanızı çok beğendim. Siyah yaparsanız çok güzel uyum sağlayacak diye düşünmekteyim. Şunu bir firma satıyor olsa koyacakları fiyatı düşünemiyorum. Elinize sağlık.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Dış yüzeyleri Satine yaptır sonrada naturel eloksal yap bırak... tam endüstriyel olur.... Siyah yapma ... demir levha havası verme ....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
murat bey gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş,elinize,emeğinize sağlık. :cat: konunun detayını bilen arkadaşların önerileri ile daha da güzel olacağına inanıyorum.TRK kullanıcıları adına inanın mutlu oldum.(darısı bana)
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Teşekkür ederim Bora bey.İnşallah yakın zamanda TRK ailesinde görebiliriz sizi.. Ben ilk örneği burada cnc plazma ile kestirdiğim için detaylar tam istediğim gibi olmadı fakat lazer cnc ile keserek devam edeceğiz.İstanbuldan bir arkadaş konuya destek verdi.detayları ve dizaynı biraz daha geliştirdim..













bakarsınız yakında benelli sponsor olur :queen:
 
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
14
Teşekkür ederim Bora bey.İnşallah yakın zamanda TRK ailesinde görebiliriz sizi.. Ben ilk örneği burada cnc plazma ile kestirdiğim için detaylar tam istediğim gibi olmadı fakat lazer cnc ile keserek devam edeceğiz.İstanbuldan bir arkadaş konuya destek verdi.detayları ve dizaynı biraz daha geliştirdim..

[url]https://i.hizliresim.com/BybJMG.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/ZOzvDz.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/o6NGgq.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/lbNJ7p.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/V3zoVR.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/nJNz7a.jpg[/url]

bakarsınız yakında benelli sponsor olur :queen:

Abi bunun ön tarafı ve alt tarafından dış tarafa doğru biraz şişirtsen çok daha şekil durur.Yani bu ön taraftan üç bağlantı noktasına 3cm veya 4 cm kadar dışa çıkartacak ek parça atılcak ve aşğıdan 3 bağlantı noktasının bir tanesi ön tarafta olduğu için soldan ve sağdanda aşağıya ek parça atılsa daha bi dolgun göze gelir.Ben kullanamıyorum otocad felan sadece paintten anlatmak istediğim yerlere şerit gibi renk çektim keşke kullanabilsemde örnek gösterirdim gerçktende göze daha güzel görünürdü. https://i.hizliresim.com/7yWk9W.jpg
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Abi bunun ön tarafı ve alt tarafından dış tarafa doğru biraz şişirtsen çok daha şekil durur.Yani bu ön taraftan üç bağlantı noktasına 3cm veya 4 cm kadar dışa çıkartacak ek parça atılcak ve aşğıdan 3 bağlantı noktasının bir tanesi ön tarafta olduğu için soldan ve sağdanda aşağıya ek parça atılsa daha bi dolgun göze gelir.Ben kullanamıyorum otocad felan sadece paintten anlatmak istediğim yerlere şerit gibi renk çektim keşke kullanabilsemde örnek gösterirdim gerçktende göze daha güzel görünürdü. https://i.hizliresim.com/7yWk9W.jpg

Dediklerini bende düşünmedim değil ama detay çoğaldıkça imalat zorlaşıyor..yinede bakarız..belki bağlantı parçası kalın tutularak yapılabilir..amacım kolay,az detay,güzel ve ucuz olsun
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Arkadaslar motorunu yagmurlarda kullanan veya disarda park edenler varsa fotografda OK ile isaretli yerden kucuk bir delik delmeniz iyi olabilir. Cunku YUVARLAK isaretli yerlerde plastik tapalar var ve bunlar zamanla dusuyor. Deliklerden yagmur giriyor ve boruda birikiyor. En alt noktada (her iki taraftada) kucuk delikler delmek suyun birikmesini engelliyor. Oyle birakirsaniz cok uzun sure korozyona dayanacagini zannetmiyorum.
Benim nasil olduysa aklima geldi ve deldigimde borunun icinde birikmis biraz su bosaldi. Hemde sadece 1 gece yagmurda kalmisti.
Delikleri akilli vida ile deldim, daha sonra biraz daha genislettim.
Ama genisletirken cokda abartip canta demirini zayiflatmaya hic gerek yok.

9DWDP3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
14
Dediklerini bende düşünmedim değil ama detay çoğaldıkça imalat zorlaşıyor..yinede bakarız..belki bağlantı parçası kalın tutularak yapılabilir..amacım kolay,az detay,güzel ve ucuz olsun

Zamanınız olursa söyledğim gibi bi taslak oluşturup paylaşırmısınız nasıl görünüceği hakkında diğer arkadaşlarımızdan da yorum gelirdi.
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
22
Hocam aslında delmenize gerek yoktu serviste plastik tapalar için diş sıvısı mevcut o sıvı ile sağlamlaştırılıyor düşmeye karşı.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Hocam aslında delmenize gerek yoktu serviste plastik tapalar için diş sıvısı mevcut o sıvı ile sağlamlaştırılıyor düşmeye karşı.

Ben butun tapalari cikardim zaten, o deliklerle klavuz ile ic dis acip orjinal olmayan kendi uyduracagim yan cantalarda kullanacagim.
Yaptigimda burada fotograf koyarim.
Eninde sonunda su girecek oraya, bence en guzeli kucuk deliklerle bu isi halletmek. Karar tabiki sizin.
Ama merak ettim, "diş sıvısı" nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
22
Ben butun tapalari cikardim zaten, o deliklerle klavuz ile ic dis acip orjinal olmayan kendi uyduracagim yan cantalarda kullanacagim.
Yaptigimda burada fotograf koyarim.
Eninde sonunda su girecek oraya, bence en guzeli kucuk deliklerle bu isi halletmek. Karar tabiki sizin.
Ama merak ettim, "diş sıvısı" nedir?

Tapaların yerine ne yapacaksınız bilmiyorum ama tapalar çantada titreşimde ses çıkartmasın diye konulmuş bir şey ...diş civatası demişti servisteki adam fakat internete baktım loctıte 243/270 die bi adı var.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Tapaların yerine ne yapacaksınız bilmiyorum ama tapalar çantada titreşimde ses çıkartmasın diye konulmuş bir şey ...diş civatası demişti servisteki adam fakat internete baktım loctıte 243/270 die bi adı var.

Tamam, şimdi oldu. Threadlocker veya cıvata/vida sabitleyici olarak geçer bunlar.
Ustalar demekki "diş sıvısı" diyorlarmış.
Teşekkürler.

Ama plastik tapalar ve metal arasına uygulanırmı okumak lazım. Bende kırmızı olanı var, sanırım mavisi daha mukavemetliymiş. Ben sadece metal vidaları metal kasaya sabitlemek için kullanıyorum.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Selam arkadaşlar
o kadar sayfayı okumak ağır geldi kısa özet olarak nasıl bir motor kullanıcı arkadaşlar kronik dikkate alınması gereken bir sorunla karşılaşdılar mı ? Bir kısa kullanıcı yorumu alabilirmiyim ? mesela tavsiye edermisiniz ?
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Selam arkadaşlar
o kadar sayfayı okumak ağır geldi kısa özet olarak nasıl bir motor kullanıcı arkadaşlar kronik dikkate alınması gereken bir sorunla karşılaşdılar mı ? Bir kısa kullanıcı yorumu alabilirmiyim ? mesela tavsiye edermisiniz ?

Bakın sizi tanımıyorum ama tanıdığım bütün motorcu arkadaşlarımı motoruma bindirdim, kullandırdım, test ettirdim, yorumlattım... Hepsinin fikri ayni;
"Bu fiyata" bu motor çok iyi.
Şahsen ben bir an bile "acaba hatamı yaptım" diye düşünmedim. Motoru almamış olsam, başka motor değilde aynı motoru alırdım.

Öğrenmek istediğiniz detay sorular varsa liste halinde sorun, cevaplayalım.

Bunları yazıyor olmakla birlikte zaman neyi gösterecek bilinmez. Belki 1 ay sonra öyle bir sorunla karşılaşırızki, servisler çaresiz kalır, motor yatar, yedek parça tedariğinde sorun yaşanır, kronikleşir, üretimden kalkar, elimizde patlar....
Bu tür problemlerin olmayacağını kimse söyleyemez. Daha yeni bir model, zamanla herşeyi birlikte göreceğiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst