- Katılım
- 30 May 2012
- Mesajlar
- 519
Değerli riptalon insanların boyu orta bile olsa, vücut veya beden ya da doktorun
abdomen diye isimlendirdiği bölüm çok uzun ancak bacak boyu ise bedene göre çok
daha kısa olabilir. Bir başka şekilde anlatayım, her ikisi de 1.70 boyunda olan iki kişinin pantolon boyları birisi 75, diğeri 85 cm olabilir. Ya da her ikisi de
1.70 boyunda olan iki kişiden biri yalnızca ayağının ucuyla motosiklet sürerken
diğeri ayağının tabanını da yere basabilir. Demek ki sizin beden boyunuz uzunmuş.
Tam da grekoromen stil güreşçilere uygun. Bir düşünün derim. Sevgilerle.
Güzel bir noktaya değişmişsiniz lakin malesef öyle biri de değilim.

























