- Katılım
- 7 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,792
Arkadaşlar yeni gördüm, buradada satış fiyatından bahsediliyormuş. Biraz önce diğer konuda yazdığım gibi :
"Ucuza mal etseler bile ucuza satacaklarmı?
Zaten bu fiyatlarla satılıyor motorlar.
Varsayıyorum; Türkiyede üreterek %20 avantaj sağladılar. Bu %20, son satış fiyatına %5 olarak yansısa bile şaşırırım."
Aksine Türk malı olduğu için fiyatları artırabilirler bile.
Ucuzlamaz. Ancak, üretimden de ekmek yiyen sayısı artar.
Çin de üretilenin bize de, millete de faydası yok.














