Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
@temelyurekli
Tnt250 ile trk502'nin blokları ortak. Bn302/tnt300, leoncino 502 ile trk502 ortak blok kullanıyor.

O 2 aydır sorunu çözülemeyen motor kafadan kazalı. Tesisatının yenilenmesi gerekiyor. Sahibinin de yaptırabilecek durumu yok.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Servis sıkıntısı çekmediğimiz bir marka var mı? Kaldı ki ülkeye geleli 3 yıl olmuş ve bu model henüz yeni servislerin yetersiz olması gayet doğal. Motosikleti almadan önce bu konular forumda konuşuldu. TNT 25 ve 250 sayfasına bakın belirli bir süreye kadar servis yetersizliğinden bahsedilmiş sonra ilerleyen dönemlerde tüm servisler motosikleti tanıdı ve ona göre müdahale etti. Distribütör heba edecek deniyor ama adamlar 2 marka ile Türkiye'de satış lideri

kaç yıl beklemek lazım hocam :) tnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bu motor benim çok hoşuma gitti ama servis korkusu beni bitirdi... Böyle bir motor aldığım zaman honda esengül ayarında bir servis isterim ben.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
kaç yıl beklemek lazım hocam :) tnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...

Aslında tırt değil sahibi falan değilim. Gözlemim şöyle;

İlk gelen ürünlerin sargıların da sorun vardı. Servislerde de tam bilgi olmayınca olay çok uzadı hızlı reaksiyon gösterilmedi. Sonraki ürünlerde sorun yok.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
kaç yıl beklemek lazım hocam :) tnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...

TNT25'in sorunları çözülmüş, ABS'li gelirse 2018 de iyi satabilir. Fiyatı da uygun yaparlarsa tabii.

TR de, şehirde kullanılacak kaliteli 250cc yok.

Honda, CB250F getirmedi gitti. Ben senelerdir onu bekliyorum. Hain Honda.:jocolor:
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
kaç yıl beklemek lazım hocam :) tnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...

Her zaman öyledir. Ne kadar para o kadar kalite birde benim aklımda şöyle bir şey var neredeyse Benelli'nin satış yaptığı tüm ülkelerde BN251 satılıyor bize ise TNT 25 geliyor haliyle az satılıyor buda markanın çok önemsemediğini göstergesi olabilir umarım BN251'in geldiğini görürüz. Yabancı forumlardan takip ettiğim kadarı ile TNT 25'ten daha az arıza veriyor.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
2018'de gelecek modeller hakkında bilgi ve tahminlerinizi paylaşabilir misiniz? TRK kesin gelecektir ama TNT serisi ne olur sizce?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yabancı forumları karıştırıken bazı fotolar buldum paylaşayım.değişik çanta seçenekleri göreceksiniz.
bu arkadaş,test sonunda şu yorumu yapmış:
Avantaj ve Dezavantajları

+ şasi
+ rüzgar koruması
+ fiyat


- ön fren, dozajlama
- titreşim
- arka fren pedalı














artçı koltuğu altı :



sürücü peginin lastiği çıkabilir.

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
yabancı forumları karıştırıken bazı fotolar buldum paylaşayım.değişik çanta seçenekleri göreceksiniz.

[url]https://i.hizliresim.com/7yv0na.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/POMLW7.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/g9o30b.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/9DLJ1r.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/qJBokQ.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/MaJnG2.jpg[/url]

artçı koltuğu altı :

[url]https://i.hizliresim.com/rJ9lk1.jpg[/url]

sürücü peginin lastiği çıkabilir.

[url]https://i.hizliresim.com/LO3Vzb.jpg[/url]

Bir iki tanesi Benelli Facebook sayfası paylaşmıştı. Güzel görseller eline sağlık. @Epic dostum dediğin gibi TRK502 kesin gelecektir. TNT600'de getirilmeye devam eder TNT serisinde 25'in geleceğini sanmıyorum çünkü getirseydiler 2017'de getirirdiler TNT 125 modeli gelebilir yada RN180'den dolayı gelmeyebilir. :) Emin değilim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

ama bn serisini getirmelerini tercih ederim. Sonuçta birçok avrupa ülkesinde BN serisi satılmakta
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
7
doğru arkadaşlar böle bişey bekleniyordu ve şimdi oldu.
Peki şimdi benelli fiyatları düşecek mi? özellikle 2.el de
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Olmaz düşmesin fiyatlar, önceden alanlar zarar etmesinler (forumun genel kafası).
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Arkadaşlar yeni gördüm, buradada satış fiyatından bahsediliyormuş. Biraz önce diğer konuda yazdığım gibi :

"Ucuza mal etseler bile ucuza satacaklarmı?
Zaten bu fiyatlarla satılıyor motorlar.
Varsayıyorum; Türkiyede üreterek %20 avantaj sağladılar. Bu %20, son satış fiyatına %5 olarak yansısa bile şaşırırım."

Aksine Türk malı olduğu için fiyatları artırabilirler bile.
 
Katılım
27 Haz 2015
Mesajlar
27
Öncelikle şunu belirteyim fiyatlar düşmez.Ancak daha çok model gelir.Bu hususta en büyük pay şu olur parça fiyatları düşer(burada üretilirse),elde etme hızı(istek sonrası 1 gün),Servisler benelli ye göre eğitim alır.(işini bilen usta sayısı artar).Servis ağı genişler.Tabii ülke ekonomisine katkıyı,bölgedeki işsizliğe düşürmesini unutmamak lazım.Firma işi Kuba ya bırakmaz yani kaliteden düşüş istemez çünkü burada üretilecek parçalar öncelikle Avrupa pazarına gider.Tıpki Toyota ve Honda da olduğu gibi.Ancak fiyatlarda 250 cc hariç bariz bir düşüş olmaz.En azından gümrük vergisi yemeyeceği için yeni modeller(gelecekte çıkacaklar)zamlı olmaz.Şimdi akla da su gelmesin benelli tüm motorlarını burada yaptırmaz.Tahminim başlangıçta sadece montaj ve basit parçalarla başlayacaktır.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Öncelikle şunu belirteyim fiyatlar düşmez.Ancak daha çok model gelir.Bu hususta en büyük pay şu olur parça fiyatları düşer(burada üretilirse),elde etme hızı(istek sonrası 1 gün),Servisler benelli ye göre eğitim alır.(işini bilen usta sayısı artar).Servis ağı genişler.Tabii ülke ekonomisine katkıyı,bölgedeki işsizliğe düşürmesini unutmamak lazım.Firma işi Kuba ya bırakmaz yani kaliteden düşüş istemez çünkü burada üretilecek parçalar öncelikle Avrupa pazarına gider.Tıpki Toyota ve Honda da olduğu gibi.Ancak fiyatlarda 250 cc hariç bariz bir düşüş olmaz.En azından gümrük vergisi yemeyeceği için yeni modeller(gelecekte çıkacaklar)zamlı olmaz.Şimdi akla da su gelmesin benelli tüm motorlarını burada yaptırmaz.Tahminim başlangıçta sadece montaj ve basit parçalarla başlayacaktır.

899 TRK parasına gelsin ne eder eder alırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst