Servis sıkıntısı çekmediğimiz bir marka var mı? Kaldı ki ülkeye geleli 3 yıl olmuş ve bu model henüz yeni servislerin yetersiz olması gayet doğal. Motosikleti almadan önce bu konular forumda konuşuldu. TNT 25 ve 250 sayfasına bakın belirli bir süreye kadar servis yetersizliğinden bahsedilmiş sonra ilerleyen dönemlerde tüm servisler motosikleti tanıdı ve ona göre müdahale etti. Distribütör heba edecek deniyor ama adamlar 2 marka ile Türkiye'de satış lideri
kaç yıl beklemek lazım hocamtnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...
kaç yıl beklemek lazım hocamtnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...
kaç yıl beklemek lazım hocamtnt25de çok fazla sorun bildirimi var ama 250 öyle değil galiba, güçlü olanı almak lazım, zayıf olanı tırt galiba...








yabancı forumları karıştırıken bazı fotolar buldum paylaşayım.değişik çanta seçenekleri göreceksiniz.
[url]https://i.hizliresim.com/7yv0na.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/POMLW7.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/g9o30b.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/9DLJ1r.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/qJBokQ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/MaJnG2.jpg[/url]
artçı koltuğu altı :
[url]https://i.hizliresim.com/rJ9lk1.jpg[/url]
sürücü peginin lastiği çıkabilir.
[url]https://i.hizliresim.com/LO3Vzb.jpg[/url]
Öncelikle şunu belirteyim fiyatlar düşmez.Ancak daha çok model gelir.Bu hususta en büyük pay şu olur parça fiyatları düşer(burada üretilirse),elde etme hızı(istek sonrası 1 gün),Servisler benelli ye göre eğitim alır.(işini bilen usta sayısı artar).Servis ağı genişler.Tabii ülke ekonomisine katkıyı,bölgedeki işsizliğe düşürmesini unutmamak lazım.Firma işi Kuba ya bırakmaz yani kaliteden düşüş istemez çünkü burada üretilecek parçalar öncelikle Avrupa pazarına gider.Tıpki Toyota ve Honda da olduğu gibi.Ancak fiyatlarda 250 cc hariç bariz bir düşüş olmaz.En azından gümrük vergisi yemeyeceği için yeni modeller(gelecekte çıkacaklar)zamlı olmaz.Şimdi akla da su gelmesin benelli tüm motorlarını burada yaptırmaz.Tahminim başlangıçta sadece montaj ve basit parçalarla başlayacaktır.