Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Hangi marka hangi modeli üretecek. Vatandasın lehine birsey olmaz. Diyelim ki hükümet gel honda kardeş burada fabrika kur bende senden ek gumruk vergisi almayayim mı diyecek hadi dedi hangi modelleri uretecek. Bakiniz toyota corolla tr de uretiliyor da ne oluyor. Diger markalarin ayni sinıftaki modellerinden cok mu ucuz. Hükumet ve zihniyet degişmedigi sürece boyle gelmiş böyle gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------



Malesef bu model 33-34 bine satilacaktir. Cunkü hali hazirda 30500 lira. Ama distributor rakami ilk parti icin 27500 e sabitledi. Alacak olan elini cabuk tutsun.

Kuba mondial gibi firmalar bu %20 gümrük vergisinden etkilenmiyor çünkü üretimleri yerli olarak görünüyor bunun sebebi de şasenin ülkede üretiliyor olmasından kaynaklanıyor. Yani bir fabrika kurulsa şasesi burada üretilse %20'den muaf olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Dün Şirinevler Vale Moto'daydım. Ellerinde 1 tane TRK kalmış. Benelli Türkiye amacına ulaştı gibi.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Dün Şirinevler Vale Moto'daydım. Ellerinde 1 tane TRK kalmış. Benelli Türkiye amacına ulaştı gibi.

Trk turkiye şartlarinda çol ideal bir motosiklet. 500 cc az yakıyor. Seside cok güzel. Torkunu 4-5 bin devirde veriyor. Sekli şemalide yerinde.oldukca dikkat çekici bir motosiklet. Yedek parçalari uygun. Sürücü vibrasyonu hiç hissetmiyor. Artcı ise sadece peglerde o da düsük vites yuksek devirde hissediyor. Onunda çözümü basit pegleri degistirmek lazim.
Dün motosikleti agır stablize toprak yolda sürdüm. Gidiş geliş 20 km. Yol o kadar bozuk tu ki otomobiller o yolda zorlanir belli bölgelerinde. Artcıli bir şekilde gorevini tamamladı. Evet zor oldu asvalt lastikleriyle birkac bölümde artcıyı indirmek durumda kaldim.



 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sezer kardeşim sende olmasan kimsenin bu sayfaya foto koyacağı yok.:wiinkk: teşekkürler.
birgün ANTALYA'ya yolum düşerse,tanışmak isterim.(sanırım seneye MANAVGAT FESTİVALİ'nde olabilir.o zaman haberleşiriz kardeş.)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Eksoz çok iyi ses vermiş. Orijinal Akrapovic midir? Bilen var mı acaba?

https://www.facebook.com/feraslan75/videos/10155237674368860/
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Motorunda şu yan cantayı kullanan varmı arkadaşlar : Givi TRK 33 N

Varsa bir resim alma şansımız olurmu , yandan ve arkadan. Alacağım zaman bu çantalardan düşünüyorumda. Fazla büyük bisey olmamasına gayret gösteriyorum.

 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet arkadaşlar,ADANA'nın ilk TRK'sını bir arkadaşım oğluna almış.bende gidip ilk defa canlı canlı görüp,detaylı inceleme ve yoğun israrlar sonucu test sürüşü yapma fırsatı buldum.kısa mesafede kullandım,genel kanaatilerim şu şekilde :
-dengesi mükemmel,kırmızı ışığa yaklaştığımda artık iyice yavaşlayınca,artık durdum duracağım,neredeyse ayağımı yere koyma ihtiyacı hissetmedim, devrilmemek için lütfen ayağımı yere koydum.
-vites geçişleri pamuk gibi,(sıfır motorda şanzuman dişlilerinin henüz sıfır olduğunu bildiğimden,normalde azıcık takırtılı olmasını bekliyordum )
-gaz yeme konusunda cömert,kalkış ve vites artırma esnansında gayet akıcı.
-koltukları elle kontrolde oldukça yumuşak.kısa mesafe kullandığımda da yumuşak geldi.
-gidon genişliği ve kontrolü,dönüş açısı,kontrol düğmelerine erişim başarılı.
-gücü sınıfına göre yeterli ama azıcık daha (60-65 hp.)olsaymış daha verimli olurmuş.
-frenleri henüz balata+disk alışma sürecinde de olsa gayet iyidi.ABS'yi denemedim.
-çoğu kişinin kaynak yerleri ile ilgili düşünceleri,şasi renginin parlak siyah olması beni hiç ilgilendirmiyor.
-şayet satın almış olsam,bu motorla ilgili yeterli bilgiye sahip olmayan CG 100/125 ustalarına asla ama asla bu teknolojideki motorumu teslim etmezdim.sanırım servisler,1-2 yıl sonra bu motorla ilgili yeterliliğe sahip olurlar.
-genel kanaatim F/P oranı bence iyi,alınıp uzun yıllar binilebilecek bir motor.
bunlar benim düşüncelerim,katılırsınız,katılmazsınız.şimdi fotolar :










plakası da özel alınmış,çantalar çok yakışmış,zaten kalıplıydı daha da kalıplı olmuş.

 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Onurhan'ın motosikleti.

Güç olarak yeterli aslında. Tabiki daha güçlü olmasi avantaj olurdu ancak 35 kw sınırı ve yakıt tüketimi dezavantaj olurdu. Ben pek hız yapmayı sevmem zaten her yer radar. Yol buldukca duruma göre basılır. Denge konusunda kesinlikle çok iyi. Birde eşim binerken ve inerken bindigini ve indigini hiç hissetmiyorum bile yolda giderken de aynı şekilde var mi yok mu belli degil. 70 kg bu arada. Artçı konforu konusunda sadece arka peglerde düsük vites yüksek devirde vibrasyon var.onunda çözümü vibrasyon emici bir cift peg takmak. Pahali birsey degil zaten. Gidon baglantı yeri ve sürücü pehlerde çalışılmış seleler ise yumuşak zaten sorun yok. Servis konusuna gelince motosikletin motor blogu tnt 250 ile aynı. Sadece hacim farkı var. Tnt 250 3 yıldır yollarda. Garanti olayından dolayı mecburuz.

Son olarak bu motosiklet bu lastikleri ve ön suspansiyonuyla hele artçıli zorlar. Ben geçen gün test ettim yol çok kötüydü. Tek kişi sorun olmaz. Çünkü tek kişi çok bozuk yolda ayakta sürüş yapılabilir.

Birkaç modifiye ile cak daha iyi hale gelir. Mesala sis farı mesela deflektör mesela 8 bin lm led far ampülü karter muhafaza jant şeridi ve navigasyon vs. İle.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
evet arkadaşlar,ADANA'nın ilk TRK'sını bir arkadaşım oğluna almış.bende gidip ilk defa canlı canlı görüp,detaylı inceleme ve yoğun israrlar sonucu test sürüşü yapma fırsatı buldum.kısa mesafede kullandım,genel kanaatilerim şu şekilde :
-dengesi mükemmel,kırmızı ışığa yaklaştığımda artık iyice yavaşlayınca,artık durdum duracağım,neredeyse ayağımı yere koyma ihtiyacı hissetmedim, devrilmemek için lütfen ayağımı yere koydum.
-vites geçişleri pamuk gibi,(sıfır motorda şanzuman dişlilerinin henüz sıfır olduğunu bildiğimden,normalde azıcık takırtılı olmasını bekliyordum )
-gaz yeme konusunda cömert,kalkış ve vites artırma esnansında gayet akıcı.
-koltukları elle kontrolde oldukça yumuşak.kısa mesafe kullandığımda da yumuşak geldi.
-gidon genişliği ve kontrolü,dönüş açısı,kontrol düğmelerine erişim başarılı.
-gücü sınıfına göre yeterli ama azıcık daha (60-65 hp.)olsaymış daha verimli olurmuş.
-frenleri henüz balata+disk alışma sürecinde de olsa gayet iyidi.ABS'yi denemedim.
-çoğu kişinin kaynak yerleri ile ilgili düşünceleri,şasi renginin parlak siyah olması beni hiç ilgilendirmiyor.
-şayet satın almış olsam,bu motorla ilgili yeterli bilgiye sahip olmayan CG 100/125 ustalarına asla ama asla bu teknolojideki motorumu teslim etmezdim.sanırım servisler,1-2 yıl sonra bu motorla ilgili yeterliliğe sahip olurlar.
-genel kanaatim F/P oranı bence iyi,alınıp uzun yıllar binilebilecek bir motor.
bunlar benim düşüncelerim,katılırsınız,katılmazsınız.şimdi fotolar :
[url]https://i.hizliresim.com/Maykl1.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/QplQgy.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/XEodY3.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/bL2y4Z.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/d72XqD.jpg[/url]

plakası da özel alınmış,çantalar çok yakışmış,zaten kalıplıydı daha da kalıplı olmuş.

[url]https://i.hizliresim.com/5GkYRz.jpg[/url]

Hemen hemen tüm kullanıcılar aynı cümleleri kurmuş. Seninde eline sağlık abi. Servis konusunda motor bloğundan dolayı sıkıntı yaşanmaz. Ama her halükarda TNT 250'den kat be kat üstün bir motor fark ettiğim kadarı ile servis kurcalamadan önce distribütörü arayıp destek alıyor.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Motosikleti satın alan herkese hayırlı olsun. İlk parti bitti galiba kalmışsa da bir iki tane vardır. 2. Partide fiyat farkı eklenecek gibi görünüyor %20'den dolayı motosiklet kullanıcılarına soruyorum fiyat artışı olduktan sonra motosikleti almaya değer mi?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Motosikleti satın alan herkese hayırlı olsun. İlk parti bitti galiba kalmışsa da bir iki tane vardır. 2. Partide fiyat farkı eklenecek gibi görünüyor %20'den dolayı motosiklet kullanıcılarına soruyorum fiyat artışı olduktan sonra motosikleti almaya değer mi?

Motosikletin emsali ülkemizde olmadığından dolayı nc750 ile kıyaslama yapyıyoruz NC750'ye göre yinede uygun olacaktır. Ne yapalım vergilerimiz sağolsun sonuçta adamlar yol yapıyor sonrada o yollar bize ...
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Motosikleti satın alan herkese hayırlı olsun. İlk parti bitti galiba kalmışsa da bir iki tane vardır. 2. Partide fiyat farkı eklenecek gibi görünüyor %20'den dolayı motosiklet kullanıcılarına soruyorum fiyat artışı olduktan sonra motosikleti almaya değer mi?

Fiyatı yansıtmazlarsa satar diye düşünüyorum..
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Bugün tam iki hafta oldu. Beklediğim oksijen sensörü hala ortada yok. İkinci defa böyle gecikme yaşıyorum. Bakalım ne olacak...
 

0zZ

Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
15
Bu karşılaştırma işleri bitmedi bitmedi 30 senedir daha bir 300 sene daha bitmez.Ki yapılan karşılaştırmaların veya inceleme ,değerlendirmelerin %99 da eksik veya yanlış memleketimde motosiklet konusunda . Şimdi 70 beygir enduro makinaya "tork u acaip" diye incelemeye başlayan vatandaşın videosunu hangi mantıkla izlemeye devam edeyim ?

İnceleme yapacak vatandaş kaç yıldır motora biniyor,kaç bin km yol yaptı, hangi şartlarda yaptı ve en önenmlisi daha önce hangi motorları kullandı. Grupta bir abimiz var 22 senedir motora biniyor 120 yi geçtiğini görmedim ,görende yok ona göre ihtiyaçta yok zaten.Şimdi ona versek 200 hp makina neyini nasıl inceleyecek ? Daha önce hiç jel sele kullanmamış bir sürücüye, ya da bir önceki motoru taş seleli bir sürücüye her sele rahat.

Vs vs mantık budur inceleme,deneyimde.Geniş 3 şeritli bir Virajı yağ gibi alıyor diyor yeni dl 650 için bir motosiklet kanalının incelemesinde arkadaş ibre 70 ? tabi yağ gibi alacak ,biraz sert gir bak , kafadan nasıl salıyor

Bir başka motosiklet kanalının incelemesinde a motoru için, titreşim belli belirsiz,yok gibi diyor, benimde zamanında 0 alıp kullandığım bir motosiklet için ,böbrek taşı döktürür o derece ,150 km den fazla yol git inince ellerinde uyuşma olur.Daha önceki motoru artık nasıl bir titreşimli ise adam öyle gelmiş şimdi bindiği.

Örnekler çoğaltılabilir ama içerik değişmez ,genel mantık TR şu an bu motosiklet incelemelerinde.

Motosiklet forumlarıda diğer bütün forumlar gibi yazılanın %98 i bu mantıkla yazılıyor,çoluk çocuk,çombalak , önüne gelen motosiklet uzmanı.

Grubta başka bir abimiz var 34 senelik motorcu en yüksek bindiği CC 400 ,tek silindir.Şimdi buna versek sıralı 4 neyini inceleyecek ,4 silindirli diğer rakiplerinin hangisi ile kıyaslayacak ?

Bu sene sadece marmara bölgesinde motosiklet kazalarında sezon başı ve sonu şu ana kadar,ortamlarda bilindik 34 arkadaşımızı kaybettik,sadece izmitte yakın çevremden 7 ölün oldu.

Yıllardır her sene böyledir bu iş ve giderek artıyor her sene , sebebide motosikletin keyif/hobi den çıkıp ulaşım aracı olarak kullanılmasının artışıdır.

Motosiklet kadar hassas bir konuda yazılacak binlerce sayfa varken,özetle ; gerekli tecrubeniz,eğitiminiz ve bakış açınız yoksa, videoları ve yazılanları kimin dile getirdiği sizin için hayat kadar değerli olabilir.

TRK 502 ye gelince ; sezon başı test etme imkanımız oldu. TR piyasasında yol endurosu sınıfında 500 cc bulunmayan bir aralıktı. Zira motorlar 200 kg nin üzerinde + artçı + çantalar ile genelde 80/130 hp aralığında tatlı gidişe oturuyorlardı.

Bu sınıf motorsikletlerin yüksek oluşu,dik oturuluşu,ağırlığı,çanta taşınması vs gibi hep gidişe atki ederek sürtünme sayısını yükselten faktörlerinden dolayı cc ler ve hp leri dolayısı ile fiyatları yüksek oluyordu. 502 bu kategoriye ; ben gezeceğim çanta lazım,rüzgar yemek istemiyorum,ekonomik yaksın,ucuz olsun diyen kesime bir yaklaşım sağladı bu avantajları sağlarken de , hız ve tork u malesef göz ardı etmek zorunda kaldı ,ki onlarda olsa bu sefer gerek yakıtta gerekse fiyatta ekonomik olmayacaktı.

Fıtı fıtı gezerim ,benzinide az yerim ordan kalan farkla yine gezerim diyen sürücüye biçilmiş kaftan,zaten bu platformda rakibi yok.

Malzeme kalitesi evet çok iyi değil,kaynak yerleri evet kötü,arka maşa evet biraz değişik duruyor ama onlarıda iyileştirirse bu seferde fiyat olacak 50/60 bin .

Daha önce 100 hp /100 tork sınırlarında enduro ile gezen vatandaşı kesinlikle tatmin etmez, zaten öyle de bir amacı yoktur her halde firmanında.

Kendi platformunda fiyat/performans tatminkardır bana göre,ama scoterda bile 40/50 hp altına binmeyen adama gelmez,zaten oda ilgilenmez bu mantıkla.

CRF 250 L ile gezicem diye kendini telef eden arkadaşlarım mevcuttu,3 tanesi aldı , hayatından da memnun.

Haa gelgelim servis işine, orası biraz sıkıntılı işte ; yeni daha vs yazan olmuş ama öküzün ayağı öyle değil ; Küba grubu senelerdir kan kusturdu servislerinde sürücüye istediğiniz servise bakın, hatta kimi seneler komple kapattı gibi ithal ettiği markaları , kullanıcıları ortada bıraktı vsvs honda, yamaha sütten çıkma ak kaşık değil ama küba kadar beteride olmadı hiç bir zaman. Benelli ile kimlik değiştirip kaliteyi arttıracaklarını beyan etmişler ama 4 haftadır ayna,1,5 aydır oksijen sensörü bekleyen arkadaşlarım mevcut. İnşallah düzeltirler bundan sonraki yıllarda.

Son olarak motor işi keyif işidir, herkesin beklentisi ve durumu farklıdır.Motor güvenliğinden emin olduktan sonra geresi kişisel beklentidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst