Arkadaşlar alın hayrını görün eyvallah. ..fakat anlaşılmaz olan her tercih etmeyeni eleştirmeyin artık, yok siz motorcumusunuz, yok siz ne anlarsınız . ..siz bu düşünce ile İspanyol veya İtalyan satıcı - servislerin kalitesini de ayaklar altına serersiniz bir kaç ay sonra, trdeki bazı kanun boşlukları sizin o ispanyanizda veya italyanizda yok bunu da bilin , inşallah iyi olsun trde de ama şu an bunu söylemek falciliktan öteye gitmeyecek beyhude çok bilmislikten başka bişey degil.. senin ülkende kime ne gibi yaptırım var ki neyi savunuyorsunuz.. ayrıca kimse trk502 kötü demiyor. Anlaşılmaz olan sanki markayı Türkiye ye getiren binlerce doları kazanan firmanın sahibi gibi bu hararet nedir anlaşılır gibi değil... farklı fikirler olmayan yerde büyük dert kapıda demektir, bırakın olumlu olumsuz saygı çerçevesi içinde herkes fikrini yazsin. Bu fikir paylaşımları en çok trk502 alanların işine gelmeli, görün artık lütfen.