Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
5
Bugun odeme islemini yaptım.yarin yada perşembe denizliden gelecek. Ilk kez canli görmeden test etmeden bir arac aldim. Gunlerdir videolarinı izliyorum. Nette turkce buldugum yorumlarin cogunu okudum. Fiyatı yuksek bulanlar olmuş. Evet herkes ucuza binmek ister ama burası turkiye doviz uçmuş vergiler desen hukumet sinekten yag çıkarmanin derdinde. 2018 de 250 cc japonlar 20 binin uzerinde olacak cünku euro4 zorunlu. Bu modelde abs standart. Lastikler prelli koruma ve canta demirleri tur camı ektrasi var. Motor modern teknoloji. Yakit az vergi alt dilimde. Daha ne olsun. Cc olarakta bu sınif keyif motorudur. O nedenle yeterlidir. Haa 1000 cc 1200 cc endurolarin 4 ile cıktigi rampada 3 ile cıkarsin olur biter. 20 yıldir motosiklete binerim irili ufakli bircok modele bindim. Bakalim elime gecsin plakasini takayim izlenimlerimimi aktaracagim. Hepinize kazasiz belasiz sürüsler. Allah herkesin gonlune gore versin.

Hayırlı osun ağız tadıyla kullanın

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Öncelikle herkese kazasız belasız sürüşler.Trk 502 yi Yeni alanlardan biriyim önümüzdeki günlerde ben de yoğun şekilde geri dönüşler yapmaya çalışacağım.Tüm forumu okumaya gayret ettim.Motorla ilgili aynı şeyleri söylemeye gerek duymuyorum.İlk başta motordaki eksileri ileteceğim sonra artıları.Tespit ettiğim eksiler elcik korumaları biraz daha etli olabilirmiş hızlandıkça hafif içe büküldüğünü görebilirsiniz.Şase boyası söylenmiş motor alt koruma demiri ve radyatör koruma yok.kısa farlar biraz daha iyi performanslı yapılabilir.Bunun dışında paramın karşılığını almadığım hiç birşey yok.Avantajları öncelikle heybetli görünüşte hiçbir eksikliği yok.Göstergesi bence Harika görüş için uygun.Abs ve motorla ilgili daha çok kullanan arkadaşlar varken yorum bana düşmez.En büyük Cazibesi donanımlarının standart olarak gelmesi.
Ben de Nc750 x bakanlardandım.Daha önce Rc 200 ve falcon freedom(2 yıl) kullandım.şimdi bu motorlarla tabiisi bunları kıyaslayamam.Ama falcon u 6000 tl ye aldığım da aynı tepkiler başlamıştı.Çinli motora para verilmez şöyle bozulur böyle şey olur diye.Sonuç 6000 tl ilk motorla 12000 km yaptım gaz teli dışında hiçbir şey değişmedi.
Gelmek istediğim nokta şudur.34 yaşındayım ve piyasada herşey var arkadaşlar bir motoru aliexpressden siparişlerle kendiniz bile yapabilirsiniz;) ama yanlış nokta aynı arabalar da olduğu gibi bir SUV ile sedan kıyaslar gibi BMW ile Volkswagen i kıyaslar gibi bakmak olaylara.Motor işi dünyanın heryerinde sevdadır.Sen adama git 35000 tl kredi çek sıfır Nc750 x al dersen adam onu alıp evin önünde bırakmamalı.Üstüne daha 3000-4000 donanımı koyacak 650 cc üzeri vergisi ekstra 400 tl olacak.Nc 750 yada vstrom lu adama piyasadaki 200 tlilik topcase tak diye tavsiye veremezsin.Yani özet olarak herşeyin bir bedeli var.ben de gs e binmek isterim ama bu bedel aynen otomobillerde olduğu gibi bizim ülkemizde motor sürücülerine de kesilmiş durumda.Ben cruise olmadan kumaş koltuklu sunroofsuz ışık paketsiz onsuz bunsuz BMW ye binerim yeterki Bmw olsun 160.000 veririm diyenle madem 140.000 veriyorum araba da herşey olsun volkwagen bana yeter diyen arasında hiç bir fark yoktur.Bu zevk ve anlayış meselesidir.Fiyat konusu çok konuşulmuş.İnanın çok araştırdım tüm markalarda istediğim donanımlarla(aksesuarlı) iyi bir motoru 40000 Den aşağıya az km de toplayamıyorum çok zor hala da fiyatlar artıyor bence benelli Trk de artacak görürsünüz.Cünkü vatandaşa neye bindiğini değil neden bindiğini soran bir vergi sistemi var.Bu motor sıfır olarak üstündeki donanımla bu fiyata alınır.Ama Türkiye de alınır Almanya'da yaşasam seçeceğim değişebilir zaten.Lütfen marka takıntılarını bırakıp kişilerin zevklerine ve deneyimlerine göre yardımcı olun.İnsanlar 3 kuruşlarını birşeye ayırmaya çalışıyorlar sizde klasik 3-5 daha verip buna bakın demeyin.Türkiye de en çok satan motor Honda değil 3-5000 aralığındaki Çinli scooter ve atvler sağlam olduğundan mı sizce ?Ben daha kötü motorlara binmiş biri olarak bu fiyatta bu motoru kesinlikle öneriyorum.Saygılar

Hayırlı osun ağız tadıyla kullanın
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
Öncelikle herkese kazasız belasız sürüşler.Trk 502 yi Yeni alanlardan biriyim önümüzdeki günlerde ben de yoğun şekilde geri dönüşler yapmaya çalışacağım.Tüm forumu okumaya gayret ettim.Motorla ilgili aynı şeyleri söylemeye gerek duymuyorum.İlk başta motordaki eksileri ileteceğim sonra artıları.Tespit ettiğim eksiler elcik korumaları biraz daha etli olabilirmiş hızlandıkça hafif içe büküldüğünü görebilirsiniz.Şase boyası söylenmiş motor alt koruma demiri ve radyatör koruma yok.kısa farlar biraz daha iyi performanslı yapılabilir.Bunun dışında paramın karşılığını almadığım hiç birşey yok.Avantajları öncelikle heybetli görünüşte hiçbir eksikliği yok.Göstergesi bence Harika görüş için uygun.Abs ve motorla ilgili daha çok kullanan arkadaşlar varken yorum bana düşmez.En büyük Cazibesi donanımlarının standart olarak gelmesi.
Ben de Nc750 x bakanlardandım.Daha önce Rc 200 ve falcon freedom(2 yıl) kullandım.şimdi bu motorlarla tabiisi bunları kıyaslayamam.Ama falcon u 6000 tl ye aldığım da aynı tepkiler başlamıştı.Çinli motora para verilmez şöyle bozulur böyle şey olur diye.Sonuç 6000 tl ilk motorla 12000 km yaptım gaz teli dışında hiçbir şey değişmedi.
Gelmek istediğim nokta şudur.34 yaşındayım ve piyasada herşey var arkadaşlar bir motoru aliexpressden siparişlerle kendiniz bile yapabilirsiniz;) ama yanlış nokta aynı arabalar da olduğu gibi bir SUV ile sedan kıyaslar gibi BMW ile Volkswagen i kıyaslar gibi bakmak olaylara.Motor işi dünyanın heryerinde sevdadır.Sen adama git 35000 tl kredi çek sıfır Nc750 x al dersen adam onu alıp evin önünde bırakmamalı.Üstüne daha 3000-4000 donanımı koyacak 650 cc üzeri vergisi ekstra 400 tl olacak.Nc 750 yada vstrom lu adama piyasadaki 200 tlilik topcase tak diye tavsiye veremezsin.Yani özet olarak herşeyin bir bedeli var.ben de gs e binmek isterim ama bu bedel aynen otomobillerde olduğu gibi bizim ülkemizde motor sürücülerine de kesilmiş durumda.Ben cruise olmadan kumaş koltuklu sunroofsuz ışık paketsiz onsuz bunsuz BMW ye binerim yeterki Bmw olsun 160.000 veririm diyenle madem 140.000 veriyorum araba da herşey olsun volkwagen bana yeter diyen arasında hiç bir fark yoktur.Bu zevk ve anlayış meselesidir.Fiyat konusu çok konuşulmuş.İnanın çok araştırdım tüm markalarda istediğim donanımlarla(aksesuarlı) iyi bir motoru 40000 Den aşağıya az km de toplayamıyorum çok zor hala da fiyatlar artıyor bence benelli Trk de artacak görürsünüz.Cünkü vatandaşa neye bindiğini değil neden bindiğini soran bir vergi sistemi var.Bu motor sıfır olarak üstündeki donanımla bu fiyata alınır.Ama Türkiye de alınır Almanya'da yaşasam seçeceğim değişebilir zaten.Lütfen marka takıntılarını bırakıp kişilerin zevklerine ve deneyimlerine göre yardımcı olun.İnsanlar 3 kuruşlarını birşeye ayırmaya çalışıyorlar sizde klasik 3-5 daha verip buna bakın demeyin.Türkiye de en çok satan motor Honda değil 3-5000 aralığındaki Çinli scooter ve atvler sağlam olduğundan mı sizce ?Ben daha kötü motorlara binmiş biri olarak bu fiyatta bu motoru kesinlikle öneriyorum.Saygılar

Bugun odeme islemini yaptım.yarin yada perşembe denizliden gelecek. Ilk kez canli görmeden test etmeden bir arac aldim. Gunlerdir videolarinı izliyorum. Nette turkce buldugum yorumlarin cogunu okudum. Fiyatı yuksek bulanlar olmuş. Evet herkes ucuza binmek ister ama burası turkiye doviz uçmuş vergiler desen hukumet sinekten yag çıkarmanin derdinde. 2018 de 250 cc japonlar 20 binin uzerinde olacak cünku euro4 zorunlu. Bu modelde abs standart. Lastikler prelli koruma ve canta demirleri tur camı ektrasi var. Motor modern teknoloji. Yakit az vergi alt dilimde. Daha ne olsun. Cc olarakta bu sınif keyif motorudur. O nedenle yeterlidir. Haa 1000 cc 1200 cc endurolarin 4 ile cıktigi rampada 3 ile cıkarsin olur biter. 20 yıldir motosiklete binerim irili ufakli bircok modele bindim. Bakalim elime gecsin plakasini takayim izlenimlerimimi aktaracagim. Hepinize kazasiz belasiz sürüsler. Allah herkesin gonlune gore versin.

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle keyifle kullanın inşaallah.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Bayram gezisi yapacak arkadaşlar varsa eğer uzun yol deneyimlerini bekliyoruz. Motosikleti o kadar övdünüz umarım uzun yollarda üzmeyecektir.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fuatsurer kardeş,GIVI yerine topcase olarak KAPPA KGR 46 LT,yan çantaları da yine KAPPA KGR 33 LT.olursa acaba fiyat ne olur?
Mayday59 ve sezer aykaç kardeşlerim,hayırlı olsun,kazasız,cezasız keyifle binmeniz dileklerimle.:cat:
evet hacıyatmaz kardeşimin dediği gibi,Bayram gezisi yapacak arkadaşlar varsa eğer uzun yol deneyimlerini bekliyoruz.

bu arada,HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYOR,SAĞLIK,SIHHAT VE HUZUR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM.:rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
fuatsurer kardeş,GIVI yerine topcase olarak KAPPA KGR 46 LT,yan çantaları da yine KAPPA KGR 33 LT.olursa acaba fiyat ne olur?
Mayday59 ve sezer aykaç kardeşlerim,hayırlı olsun,kazasız,cezasız keyifle binmeniz dileklerimle.:cat:
evet hacıyatmaz kardeşimin dediği gibi,Bayram gezisi yapacak arkadaşlar varsa eğer uzun yol deneyimlerini bekliyoruz.

bu arada,HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYOR,SAĞLIK,SIHHAT VE HUZUR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM.:rendeer:

Tesekkürler.benim henuz elime gecmedi sanirim yarin gelecek. Plaka olmadigindan sadece mahalle icinde deneme yapacagım.canta setleri cok pahali. Uygun giyata araştırmak yapmak lazım
 
Katılım
27 Haz 2015
Mesajlar
27
fuatsurer kardeş,GIVI yerine topcase olarak KAPPA KGR 46 LT,yan çantaları da yine KAPPA KGR 33 LT.olursa acaba fiyat ne olur?
Mayday59 ve sezer aykaç kardeşlerim,hayırlı olsun,kazasız,cezasız keyifle binmeniz dileklerimle.:cat:
evet hacıyatmaz kardeşimin dediği gibi,Bayram gezisi yapacak arkadaşlar varsa eğer uzun yol deneyimlerini bekliyoruz.

bu arada,HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYOR,SAĞLIK,SIHHAT VE HUZUR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM.:rendeer:

Teşekkürler ben şimdilik sadece topcase aldım o da kappa k47b çift kask alıyor.Şimdilik yan çantalara ihtiyacım yok seyahat planımı önümüzdeki ilkbahar a bıraktım.Şehir içi ve kısa mesafeli turlar için topcase yeterli olur.
 
Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
5
Zafer Bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.
İzmir ve çevresinde TRK502 motoru olan ve detaylı yorum yapabilecek arkadaşlarımız varmı forumda?
Bende almaya niyetliyim daha öncesi CBF600as vardı. Oturuş açısı ve sele rahatsızlığı haricinde önemli bir sorunum yoktu bu motorla.Ancak özellikle rahat süspansiyon , sele rahatlığı ve dik oturuş gibi artı özelliklerini duyduğum bu motorun başka art veya eksilerini bildirirmisiniz?
Ayrıca motoru hakkında tasarımı imalatı kalitesi vs bilginiz varmı ? Üretimi çinde ama tasarımı teknolojisi gerçekten İtalyan mı?
Yani bunun gibi sorular kafamı kurcalıyor...
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Zafer Bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.
İzmir ve çevresinde TRK502 motoru olan ve detaylı yorum yapabilecek arkadaşlarımız varmı forumda?
Bende almaya niyetliyim daha öncesi CBF600as vardı. Oturuş açısı ve sele rahatsızlığı haricinde önemli bir sorunum yoktu bu motorla.Ancak özellikle rahat süspansiyon , sele rahatlığı ve dik oturuş gibi artı özelliklerini duyduğum bu motorun başka art veya eksilerini bildirirmisiniz?
Ayrıca motoru hakkında tasarımı imalatı kalitesi vs bilginiz varmı ? Üretimi çinde ama tasarımı teknolojisi gerçekten İtalyan mı?
Yani bunun gibi sorular kafamı kurcalıyor...
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Benelli Çinliler tarafından satın alınmadı hatta markanın hala İtalya'da ürettiği modelleri var ama bizim ülkeye getirilmiyor. Bu yüzden tasarım ve ar-ge çalışmaları tamamen Benelli'ye ait. İzmir'de aslan motor var eski Yamaha servisi vaktin olursa forum dışında ona uğra adam yalansız dolansız artı ve eksilerini en güzel şekilde anlatacaktır.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
fuatsurer kardeş,GIVI yerine topcase olarak KAPPA KGR 46 LT,yan çantaları da yine KAPPA KGR 33 LT.olursa acaba fiyat ne olur?
Mayday59 ve sezer aykaç kardeşlerim,hayırlı olsun,kazasız,cezasız keyifle binmeniz dileklerimle.:cat:
evet hacıyatmaz kardeşimin dediği gibi,Bayram gezisi yapacak arkadaşlar varsa eğer uzun yol deneyimlerini bekliyoruz.

bu arada,HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYOR,SAĞLIK,SIHHAT VE HUZUR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM.:rendeer:

KGR46+KGR33+KGR33+Alt tabla 3567,- TL
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Tüm dostlara Selamlar, 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun. En başta Büyük Komutan Mustafa Kemal Atatürk ve Silah arkadaşlarının ve vatan aşkı ile şehit olan tüm canlarımızın ruhu sad' olsun. Tüm Müslüman dünyasının Kurban Bayramı Mübarek olsun. TRK502 yi test etmiş ve fikirlerini bu bölümde geniş şekilde aktarmış biri olarak Honda Crf 250 rally aldım bir hafta önce. Hedefim Afrika twin olduğundan tecrübemi arttırmak amaçlı seçimim bu oldu. Trk502 almak isteyen arkadaşlara söylemek istediğim diğer markaların fiyat artışları uygulanmış iken, en azından trdeki mevcut stokların 2 ay önce yüksek görünen fakat günümüzde uygun sayilacak 27oootl 9-12 taksit şeklinde elden çıkarılacağını düşünmekteyim. Trk 502 her yönü ile tercih edilecek makina, tek sıkıntı sonuçta trk502 yi doğasına uygun, şehirler arası milletler arasi kullanma niyetinde olacak arkadaşlarin, tek karar vermesi gereken şey makina kucuk sehirlerde-dağda -bayırda oldu ya kaldığı noktada hangi şehir veya ülke olursa olsun servis-parça bulabilme kolaylığı - zorluğu kararıdır. Kimisi gittiği yere kadar sonrasına ayrıca bakarız der, kimi de karşımda öyle böyle bir kurumsal yapı olsun der. Bunun dışında her konuda gercekten çok güzel bir makina..fabrikadan gelen lastikleri değişim istemeyen ve bir çok aks .mevcut ender makinalardan .
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694


Motosikletimizi teslim aldık. Denizli günnur motordan mehmet bey şirket araciyla antalyaya getirdi. Bekledigimden daha iri bir motosiklet. Malum hersey ani gelişti varligindan bile haberim olmayan bir motosikleti bu forumda gördum tamam dedim benim motosikletim bu. Hemen arastirdim videolar izledim bilgiler edindim ama antalyada motosiklet yok. Denizlide son bir adet varmis aradim ve aliyorum dedim. İlk izlenimlerim olumlu. Allah herkesin gonlune gore versin.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Hayırlı olsun, güzel motor, ama içime sinmeyen nokta, bunu satanlar çan Çin çon motoru satıcıları, ellerinde bir sürü değişik marka motor oluyor bunların, servis falan hikaye, fiyatta kallavi, bu paraya temiz ikinci el birsürü japon alınıyor, örneğin 2014 fazer8 alırsın gibi.
 
Katılım
27 Haz 2015
Mesajlar
27
Sahibinden.com fazer8 yaz 2014 yılını seç ABS li en ucuz makine kaç km de ve ne kadar?sadece göz attım merakımdan...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Fazer8 ile bu motosikleti kiyaslamak dogru olmaz. Bu motosiklet keyf motosikleti. Fazer 4 silindir ve yuksek yakit tuketimi var. Haa tracer 700 desen onlada arada 12 binlik fark var. Nc 750 desen öyle. Ben motosikleti sevdim. Kusur olarak gördüklerim orta sehpa cartel koruma olmamasi birde depo kapagı menteşeli degil. Bunlarda sorun edilecek seyler degil. Aldıgım bayii orta sehpa ve cartel muhafazayi bir firmaya yaptiriyormuş. Netlestiginde haber edecek.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Fazer 8 deyince, şu ilanı bir okuyun önce, sonra bu uyanığa küfretmeden kapatmayın.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-5200-km-de-abs-li-aciklamayi-okuyun-474683862/detay
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Fazer 8 deyince, şu ilanı bir okuyun önce, sonra bu uyanığa küfretmeden kapatmayın.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-5200-km-de-abs-li-aciklamayi-okuyun-474683862/detay

Allah akıl fikir versin. 2 yılda 5000 km yapmış bir de övünüyor. O motora değil motor ona binmiş farkında değil.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yedek parçası olmadığı da nereden çıktı ? Madem motorun durumu bu kadar karanlık o zaman bir alternatif önerisi alalım, yalnız mümkünse sıfır olsun, on yıllık çöplerden olmasın.

Japonlar açıkladıkları fiyatlarla size açık açık "enayi" diyorken, "ben bunları inek gibi sağarım" diyorken hala alternatiflerde eksik aranmaya çalışılmasını hayretle okuyorum.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yedek parçası olmadığı da nereden çıktı ? Madem motorun durumu bu kadar karanlık o zaman bir alternatif önerisi alalım, yalnız mümkünse sıfır olsun, on yıllık çöplerden olmasın.

Japonlar açıkladıkları fiyatlarla size açık açık "enayi" diyorken, "ben bunları inek gibi sağarım" diyorken hala alternatiflerde eksik aranmaya çalışılmasını hayretle okuyorum.

Herkes ayrı üfürüyor boşver. Herkes ayaklı UT, SMD cihazı olmuş. Eliyle gözüyle röntgen yapıp kaynak kalitesini yorumluyor. Bizim ülkede insanlar harcanıyor arkadaş. 30 yıldır basınçlı kap kaynağı yapan usta testten geçip geçmeyeceğini söyleyemiyor kalite konusunda yorum yapamıyor. Bizim insanlar "Iıı bunun kaynağı olmamış kalitesiz kaynak." diyebiliyor.

Sonra hiç bilgisi olmayan konuda üfürüyor. Yedek parçası yokmuş. Her yerde servisi yok dese anlarım da parçanın olmadığını nereden biliyorsun. Sanırsın şirketin depo sorumlusu tüm stoklarına hakim.

Geçen biri başka yerde yazmış garantiden parça değişimi olmuyor. Yazmak istemem ancak birinin komple motoru yenilediler. Adamın motorun değeri düşmesin şimdi isim vermeyim.

Sahibi olup olumsuz durum yaşayan gelip yazsın kesinlikle bir şey demem. Dört dörtlük değil elbet ancak havadan da üflemeyin artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst