Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
5
10 küsur yıl sonra 3-4 yıllık Yamaha Drag Star 650 tecrübesinden sonra mutlu son inşallah, evet dostlar, bugün gidip Honda Crf250Rally aldım çıktım :) kısmet olur ise bu makina da gerekli alıştırma ve tecrübe kazanma aşamasını halledip, Rabbim nasip eder ise uzun yıllar için Honda Crf1000 Africa Twin ile buluşmak niyetindeyim. Neden seçimim bu oldu, öncelikle servis-bakım-parça konusunda Türkiye ve Dünyanın her noktasındaki yayılmış ve kurulu ağ..Kurumsal ciddiyette olması tabiki büyük etken, africa twin e geçiş aşamasında eğer bir bıkkınlık ve isteksizlik hisseder isem hem elden çıkartmak kolay hemde vergi-sigorta vs. oldukça makul geçiş süreci için... Ha bir de ödemeyi yaptım , abi tatil vs ne zaman istiyon makinayı dedi kardeşimiz, koy kenara uğraşamam şimdi dedim, tatile gideceğiz, hanım çocuklar
topa tutar beni, anliyacağınız eylül 5 - 8 gibi Bismillah deriz sanırım. Tabi güzel Allah'ım tatile gidip dönmeyi nasip eder ise.

Hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmek nasip etsin
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
80
Hayırlı olsun ama bu konu neymiş diye bakıyım dedim, hayırlı olsun, şunu aldım vs şeklinde mi gidiyor durum? Kullanan da az, yok gibi neredeyse. Yeni bir ürün ama kimse yanaşamıyor fiyatlardan. Çin malı bir ürün ve servisi vs olmayan, yeterli kalitede distribütörü olmayan markalar zincirine bir yeni model daha mı? Çoğunlukla Nepal'de kullanılan bir moldelin burada satmasını beklemek garip bir durum. 27.500'e bu motor alınmaz. Zoraki alan, sayacaksın diye konsinye ( parasız ) verilen motorlardan bir demet daha.. Fuarda standda gördüklerim, bu markanın genel müdürünün bağrı açık bir gömlekle ona buna demeç verdiği idi. Yamaha, honda ve ktm türk yöneticileri takım kıyafetle elini bile ceplerine koymamışlardı. Buradan anlatın durumu. Öyle ben motor getirdim param var, üstüne koyarım %30 kar, satarım demekle olmuyor.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Bilge Kağan Allah razı olsun herkes için inşallah. Ahmet Derin aynen söylediklerinize katılıyorum. Neden Honda noktasında gerçekten durum çok farklı(kurumsal). Üç hafta araştırmamda abi naptin aramadın veriyozmu kafasında adamların sattığı çöplük makinaları görünce insan üzülüyor (trk502 bu sınıfta degil) bu makinaları alan ülkem insanı canını hiçe sayıyor. Ve görünen şey Ekipman almanın salaklık olduğunu düşünen kafalar var ve bu çok acı, ölüm haberleri otomobilde olduğu gibi motosiklette de %95 kullanıcı kusuru. Allah aşkına 50-100-200 liralık kasklar ile binmeyin şu alete, omurilik sırt korumasız 100 mt yol gitmeyin...ABS olmayan makinaları almayın ki aç gözlü ithalatcilar getirmesinler...sonrası Allah bilir.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Hayırlı olsun ama bu konu neymiş diye bakıyım dedim, hayırlı olsun, şunu aldım vs şeklinde mi gidiyor durum? Kullanan da az, yok gibi neredeyse. Yeni bir ürün ama kimse yanaşamıyor fiyatlardan. Çin malı bir ürün ve servisi vs olmayan, yeterli kalitede distribütörü olmayan markalar zincirine bir yeni model daha mı? Çoğunlukla Nepal'de kullanılan bir moldelin burada satmasını beklemek garip bir durum. 27.500'e bu motor alınmaz. Zoraki alan, sayacaksın diye konsinye ( parasız ) verilen motorlardan bir demet daha.. Fuarda standda gördüklerim, bu markanın genel müdürünün bağrı açık bir gömlekle ona buna demeç verdiği idi. Yamaha, honda ve ktm türk yöneticileri takım kıyafetle elini bile ceplerine koymamışlardı. Buradan anlatın durumu. Öyle ben motor getirdim param var, üstüne koyarım %30 kar, satarım demekle olmuyor.

Bildiğim kadarıyla 80 tane geldi. Şuan 4-5 tane sıfır kaldı. Hepsi satıldı neredeyse son kalanlarda Eylül de gelecek %20 zamdan önce satılır.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Bildiğim kadarıyla 80 tane geldi. Şuan 4-5 tane sıfır kaldı. Hepsi satıldı neredeyse son kalanlarda Eylül de gelecek %20 zamdan önce satılır.

Evet 79 tane gelmiş ama en fazla 9-10 kaldı diye biliyorum ben. Yenileri de 2018 deniyor. Ayrıca alan herkes de foruma yazmıyor arkadaşlar.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
79 tane fuarda sipariş alındı kapora ile beraber diye duydum ben bu adamlar hiç mi fazla getirtmediler ?

Bilemiyorum belki de ön sipariş kadar getirdiler ve vazgeçenler ile beraber elde kalanlar bu civarda.

Bu arada arkadaşlar dün Vale Motor'un test motorunun selesine baktım ve benim motora göre çok sertti. Öğrendim ki ülkeye giren modellerde test motorundan farklı çok daha yumuşak bir sele kullanılmış. Sanırım geçen gün selenin sertliğinden bahseden arkadaş test motorunu kullanmış.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
DadasOflu kardeşim,hayırlı lsun.kazasız,cazasız binmen dileklerimle.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Bilemiyorum belki de ön sipariş kadar getirdiler ve vazgeçenler ile beraber elde kalanlar bu civarda.

Bu arada arkadaşlar dün Vale Motor'un test motorunun selesine baktım ve benim motora göre çok sertti. Öğrendim ki ülkeye giren modellerde test motorundan farklı çok daha yumuşak bir sele kullanılmış. Sanırım geçen gün selenin sertliğinden bahseden arkadaş test motorunu kullanmış.

Kimse para veripte caymaz diye düşünüyorum. Test motorunun tabiri caizse anasını ağlatmışlar. Sele sertliğinden çoğu kişi söz etti bir terslik var o selede
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Kimse para veripte caymaz diye düşünüyorum. Test motorunun tabiri caizse anasını ağlatmışlar. Sele sertliğinden çoğu kişi söz etti bir terslik var o selede

Neticede parayı geri alır hocam cayarlar belli mi olur. Ayrıca dediğim gibi sele farklı bayi de doğruladı bakınca dokusunun bile farklı olduğu belli zaten. 2-3 cm de daha alçak bir sele var o motorda.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Verilen kapora geri iade edilmez diye bir kanun var bizim ülkede :) Test motorunda neden çalsınlar ki? Hatırladığım kadarı ile sayfanın ilk sayfalarda selenin sertliğinden söz etti test motorunu sürenler bizim distribütör de bunu fark edince hemen Benelli'ye bir mail atıp olayı çözdü büyütülecek bir şey yok :)
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Hayırlı uğurlu olsun @dadasoflu ne kadar aldığını öğrenebilir miyim bide çantaları ne yaptın
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Allah razı olsun .19.900 TL iki adet vardı bayide bir gün ara ile alındı makinalar. .valla bayide arka shad sh40cargo çanta bağlattım ama isyerimde ilk gün huzursuz oldum iki tam kask almıyor, sanırim 45-50 lt 2 tam kapalı kask sığacak sh45 veya sh50 ile degistirecegim , inşallah alt tablalari aynıdır. Ve bilen varmi arkadaşlar 45-50 lt çanta Crf250ralli nin sürüş kalitesine olumsuz etki edermi . Ben hesapladim ince iki yan çantada ekledim mi tam uyacak gibi.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Bilemiyorum belki de ön sipariş kadar getirdiler ve vazgeçenler ile beraber elde kalanlar bu civarda.

Bu arada arkadaşlar dün Vale Motor'un test motorunun selesine baktım ve benim motora göre çok sertti. Öğrendim ki ülkeye giren modellerde test motorundan farklı çok daha yumuşak bir sele kullanılmış. Sanırım geçen gün selenin sertliğinden bahseden arkadaş test motorunu kullanmış.

Hatirlatmaniz iyi olmus. Test motoru vale motorun kirmizi trk502 si idi. Hatta bu motorun selesi farkli digerlerinden daha iyi falan demisti lakin ben kesinlikle begenmemistim. Iyide iyi satis yapmak icin test makinasi getiriyorsun ve test makinasinin biryerleri piyasaya surulecek urunden farkli oluyor. Buda pek akillica degil. Musteri alici ise bile sirf bu yuzden almaktan vazgecer.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
Verilen kapora geri iade edilmez diye bir kanun var bizim ülkede :) Test motorunda neden çalsınlar ki? Hatırladığım kadarı ile sayfanın ilk sayfalarda selenin sertliğinden söz etti test motorunu sürenler bizim distribütör de bunu fark edince hemen Benelli'ye bir mail atıp olayı çözdü büyütülecek bir şey yok :)

Sadece biz ürünün gecikmesinden dolayı 6 kişiye kapora iadesi yaptık.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Sadece biz ürünün gecikmesinden dolayı 6 kişiye kapora iadesi yaptık.

Ürünün gecikmesi ile ilgili Benelli'den uluslara arası taşımacılık ile ilgili bir aksaklık yaşandığını söylenmişti. Bu sene neden tek model geldi ve önümüzdeki sene gelecek modeller ile ilgili bir ipucu verir misiniz ? Yada yıl tamamen bitmeden bir model gelecek mi?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Alan arkadaşlar kaça aldı. Bugün antalya bayisine gittim ellerinde yoktu 3 adet getirmisler ve satilmış.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Alan arkadaşlar kaça aldı. Bugün antalya bayisine gittim ellerinde yoktu 3 adet getirmisler ve satilmış.

Bugün bende Antalya merkezdeki bayiye sadece Benelli için gittim. Çok birşey söylemek istemiyorum ama bu insanlar bu ilgisizlikle nasıl para kazanıyorlar hayret ediyorum. Sırayla diğer dükkanlarada uğradım ama Benelli bayisi özeldi.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Bugün bende Antalya merkezdeki bayiye sadece Benelli için gittim. Çok birşey söylemek istemiyorum ama bu insanlar bu ilgisizlikle nasıl para kazanıyorlar hayret ediyorum. Sırayla diğer dükkanlarada uğradım ama Benelli bayisi özeldi.

Valla ben motosikleti incelemeye gittim. Ilhan motordu. Motor olmayinca biraz ayaküstu konustuk. 2017 icin siparis alamayacagini baska bayilere sormami soyledi. Oysa istese baska bayileri araştırip getirebilirdi. Antalya boyle malesef. Onune gelen dukkan açmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst