- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Çeşitlilik iyidir. Lakin hayvan gibi ve seksi duruyor bu çift silindirlisi. Gene tek silindire döndüler galiba. Çift silindir kalsa idi piyasada Yamaha'nın işini baya bir zorlaştırırdı.
slm arakadaşlar benim kardeşimde (tnt 250 çift silindir var) birkaç sefer bindim bazı sorunları var size sorayım dedim!
sabahları çokk geç ısınıyor nerden baksan 10 dk sürüyor ve tam ısınana kadar küçük yokuşları bile çıkmıyor aynı mobylettte gibi vll iananaıyorum çekiş bukadar mı düşük olur yani kış gelmeden havalar tam soğumamışken bile öyleydi sizce sorun nedir?
Aslında efsane olacak motordu kendisi. MT-25'in ciddi rakibi idi. Lakin adam gibi üstüne düşmediklerine inanıyorum distribütör tarafından. Bizim garajda 1tane vardı kırmızı. Efsane duruyordu...
Merhabalar tnt 250 nin halen sıfırını bulmak mümkün mü arkadaşlar?
Fiyat bilginiz varmı acabaİzmir'de kaldı diye biliyorum. Fuara da 300cc olarak gelecek. 2019'da da 300cc olarak satılacak büyük ihtimal.