Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Çeşitlilik iyidir. Lakin hayvan gibi ve seksi duruyor bu çift silindirlisi. Gene tek silindire döndüler galiba. Çift silindir kalsa idi piyasada Yamaha'nın işini baya bir zorlaştırırdı.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
300cc olarak geleceğini öğrendim. Zaten normalde de 300cc idi. Bizim ülkenin vergi poku yüzünden oluyor ne oluyorsa
 
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
11
Sayın arkadaşlarım Samsun'dan aranıza yeni katıldım. Tnt 250 göstergesini değiştirmek istiyorum. Elinde bağlantı şeması olan arkadaş varmıdır? Diğer bir sorumda vites göstergesi takılabiliyor mu? Hepinize iyi akşamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

Buda biraz değiştirilmiş tnt'm. tntcarbon :)
https://i.hizliresim.com/YQPAXE.jpg
https://i.hizliresim.com/BaXkYL.jpg
https://i.hizliresim.com/alq6V7.jpg
https://i.hizliresim.com/oXQ1GQ.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Eskiden buralar dutluktu. Bu akşam deli şeyetmiş gibi kafam attı dışarı çıktım. Bir ara yağmur ile kar birlikte yağıyordu ince ince. Zihnen kendimi formatladım baya iyi geldi.
2 yıl olmak üzere 25 bin km oldu sanırım odo metreye bakmadım. Arada sırada biraz daha hızlı gitmesini istediğim anlar olmuyor değil ama genel itibari ile çok memnun kaldım. Sürüş zevki bu sınıftaki motor için inanılmaz derecede zevkli. Neyse 2 foto sallayım.


lq05DQ.jpg

r5mzD3.jpg
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
slm arakadaşlar benim kardeşimde (tnt 250 çift silindir var) birkaç sefer bindim bazı sorunları var size sorayım dedim!
sabahları çokk geç ısınıyor nerden baksan 10 dk sürüyor ve tam ısınana kadar küçük yokuşları bile çıkmıyor aynı mobylettte gibi vll iananaıyorum çekiş bukadar mı düşük olur yani kış gelmeden havalar tam soğumamışken bile öyleydi sizce sorun nedir?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
slm arakadaşlar benim kardeşimde (tnt 250 çift silindir var) birkaç sefer bindim bazı sorunları var size sorayım dedim!
sabahları çokk geç ısınıyor nerden baksan 10 dk sürüyor ve tam ısınana kadar küçük yokuşları bile çıkmıyor aynı mobylettte gibi vll iananaıyorum çekiş bukadar mı düşük olur yani kış gelmeden havalar tam soğumamışken bile öyleydi sizce sorun nedir?

Yağ kapasitesi çok motorun. Bu yüzden soğukta akışkanlığını kazanmamış yağ ile başa çıkması zor. 40 dereceye kadar sabah ilk çalıştırmada bekleyin. Isınması genelde 4-5 dakika sürüyor 50 derecelere gelmesi. Isınmadan zaten gazlamak özellikle bu havalarda sorun yaratır. Ayrıca yağ değişiminde hava sıcaklığına uygun olarak bir kademe daha ince yağ ile değişin.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aslında efsane olacak motordu kendisi. MT-25'in ciddi rakibi idi. Lakin adam gibi üstüne düşmediklerine inanıyorum distribütör tarafından. Bizim garajda 1tane vardı kırmızı. Efsane duruyordu...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Aslında efsane olacak motordu kendisi. MT-25'in ciddi rakibi idi. Lakin adam gibi üstüne düşmediklerine inanıyorum distribütör tarafından. Bizim garajda 1tane vardı kırmızı. Efsane duruyordu...

TNT25/bn251'in üzerine düştükleri kadar üzerine düşmediler evet. Dar kafalı dist. ama geçen yaz Benelli ile anlaşma yaptılar. Önümüzdeki senelerde yurt dışında satılan modeller gelsin yeterli. TNT250'yi de yerli üretim avantajından kaynaklanan vergi avantajı ile fiyatı koruyarak 300cc olarak satabilirlerse çok iyi olur.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu motorda çok farklı bir ses var. Adamlar nasıl başarmışlarsa 250'lik motordan gök gürültüsü gibi hayvani bir ses çıkarmışlar.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Fiyat konusunda bilgim yok ne dersem yalan olur. Ama yeni yılda 300cc 20bin civarında olacağı kesin benim fikrimce.

Hazır gelmişken eskiden kalma resim koyayım.
7aXN5m.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst