- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 3,351
Bende olacaktı bakıp size döneyim.
Dişli var bir tane.
Bende olacaktı bakıp size döneyim.
YasinC yukarıda videonuzu gördüm 170 leri görüyor bende tnt250 sahibi olmak istiyorum sanırım normalde o hızları görmüyor 42 dişli yaptıktan sonramı oldu yoksa başka değişiklikler var mı
170leri goruyorda kalkista hantallasiyormu peki
Bence tnt disli buyutmek lazim sehir icinde biniyorsan cunku kalkista baya agirmis sanirsam
Arkadaşlar pulsar ns200 kullanıcısıyım. Bşr kaç ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Düşündüğüm motor da tnt250. Bayiisinde tnt nin çift silindirli tnt250 si var euro 4 stardandında. Ne diyorsunuz pulsarın üzerinde 5-6 bin lira verip İtalyan almaya değer mi? Ya da tavsiyelere de açığım. Limitin 7 bin civarı. (Pulsarın üzerine)
tnt 250 nin euro4 versiyonu gelmedi Türkiye ye, tek silindirli olan olmasın oBN251 yazar yanında
Yaw arkadaşlar biri yardim etsin radyatör sıvısını degistirecem nasil yapacam bi bilen eden yokmu
Yaw arkadaşlar biri yardim etsin radyatör sıvısını degistirecem nasil yapacam bi bilen eden yokmu
Tesekkurler radyötör işini hallettik.Motorumda stop etme sorunu başladı çözümü nedir. Yoktu böyle bi sorun ilk çalıştırmada ısıtıyorum motoru tam kalkacam devir düşüyor stop ediyor.