Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
7
YasinC yukarıda videonuzu gördüm 170 leri görüyor bende tnt250 sahibi olmak istiyorum sanırım normalde o hızları görmüyor 42 dişli yaptıktan sonramı oldu yoksa başka değişiklikler var mı
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
YasinC yukarıda videonuzu gördüm 170 leri görüyor bende tnt250 sahibi olmak istiyorum sanırım normalde o hızları görmüyor 42 dişli yaptıktan sonramı oldu yoksa başka değişiklikler var mı

Sade 42 dişli ile 172 görülebiliyor. Bende ekstra olarak yazılım var.
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
9
Bence tnt disli buyutmek lazim sehir icinde biniyorsan cunku kalkista baya agirmis sanirsam
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Merhabalar bende tnt250 aldim bugün koruma takozu uzun varsa ve radyodtor koruma varmı buna uygun 5000 bakim maliyeti nedir ne tutar fiyat olarak
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
120
cok uzun zamandir forumu takip etmiyordum. o yuzden neler kacirdim kim bilir.girdigim donemlerde yazdigim yorumlarim okunabiliyor mu bilmiyorum ama hep olumlu seyler yazdim. sifir aldigim tnt250 ime buyuk bir askla ve heycanla biniyordum hala da oyle biniyorum ama bu sefer kotu seyler yazicam. yazicam cunku boynumun borcu soz verdim hem italyaya hem is ahlakindan yoksunlara...
sehir ici olsun sehir disi olsun hatta yurtdisi olsun tam 30000km dir benellimle geziyorum. italyada benelli servisine girme ve motoru orda bakima sokma sansi elde etmis biri olarak gecen ay maltepedeki MOTO GALERI denen yerin servisine motoru birakma hatasina dustum. tek tek size basimdan gecenleri anlatip zaten bildiginiz klasik is ahlakindan ve teknik bilgiden yoksun usta olamamis cirakliktan bozma insan hikayesi okutmak istemiyorum. cok sevdigim motorumun icine edip tam 1 ay dan fazla sure beni beklettikleri icin kendilerine her gun ama her gun yatip kalkip kendileri gibi adamlarla ugrasmak zorunda kalsinlar diye dua ediyorum. artik isim duaya kalmis durumda zira ben o adamlarin anlayacagi dilden pek anlamam. ama bir kez de burdan soyluyorum size y benelli gibi bir canavari kullanan siz degerli dostlar uzak durun ordan. ve burdan son kez yaziyorum ki umarim okuyabilirler bunu orda ki muhattap oldugum kisiler umarim kendiniz gibi adamlarla karsilasirsiniz...
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
1
Arkadaşlar pulsar ns200 kullanıcısıyım. Bşr kaç ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Düşündüğüm motor da tnt250. Bayiisinde tnt nin çift silindirli tnt250 si var euro 4 stardandında. Ne diyorsunuz pulsarın üzerinde 5-6 bin lira verip İtalyan almaya değer mi? Ya da tavsiyelere de açığım. Limitin 7 bin civarı. (Pulsarın üzerine)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
120
dusunmeden al. iki arkadasim pulsardan kurtulup benelliye gectiler ve hayat kaliteeri artti:)
 
Katılım
2 Mar 2018
Mesajlar
84
Arkadaşlar pulsar ns200 kullanıcısıyım. Bşr kaç ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Düşündüğüm motor da tnt250. Bayiisinde tnt nin çift silindirli tnt250 si var euro 4 stardandında. Ne diyorsunuz pulsarın üzerinde 5-6 bin lira verip İtalyan almaya değer mi? Ya da tavsiyelere de açığım. Limitin 7 bin civarı. (Pulsarın üzerine)

tnt 250 nin euro4 versiyonu gelmedi Türkiye ye, tek silindirli olan olmasın o :) BN251 yazar yanında
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Yaw arkadaşlar biri yardim etsin radyatör sıvısını degistirecem nasil yapacam bi bilen eden yokmu
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Bu temizlik
https://i.hizliresim.com/PD5y7d.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:52 ----------

Bu da duvar kağıdı modu :)
https://i.hizliresim.com/lZkMQg.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:53 ----------

Burası satış formu değil ama motorum askerlik nedeniyle satıştadır fiyat 15.000₺ istiyorum arkadaşlar ciddi alıcılara araç başında pazarlık olur detaylı bilgi için whatsappdan ulaşabilirsiniz
05459791967
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
278
Yaw arkadaşlar biri yardim etsin radyatör sıvısını degistirecem nasil yapacam bi bilen eden yokmu

Kardesim senin motorunda tahliye yeri neresi bilmiyorum ama en kotu ihtimal arkadasin dedigi gidi borunun birini gevseltip radyator kapagi acikken icindeki suyu bosaltip borunun kelepcesini guzelce siktiktan sonra yeni siviyi radyatorden koy. Dolunca motoru calisir radyator kapagi acik vaziyette hararetin yükselmesini bekle. Termostat acar. Su eksilir eksildikce de tamamlayip kapagini kapa.
 
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
Tesekkurler radyötör işini hallettik.Motorumda stop etme sorunu başladı çözümü nedir. Yoktu böyle bi sorun ilk çalıştırmada ısıtıyorum motoru tam kalkacam devir düşüyor stop ediyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Tesekkurler radyötör işini hallettik.Motorumda stop etme sorunu başladı çözümü nedir. Yoktu böyle bi sorun ilk çalıştırmada ısıtıyorum motoru tam kalkacam devir düşüyor stop ediyor.

Servise gidip yazılımı kontrol ettirin. Olmadı bir sıfırlama gibi bir işlem yapılıyor. İlk satın aldığımda yaşamıştım yazılım ile düzeldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst