Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
300cc modeli geldi ülkeye hatta sahibinden de denk geldim bir defa adam satıyordu özellikle belirtmişti 250cc ile karıştırılmasın diye BN modelleri sanki biizm motorlara göre biraz daha iri duruyor (detay bilmiyorum) görsellerden gördüğüm kadarıyla.

Evet, 2015 yılında TNT250 tanıtımı için fuara 1-2 adet TNT300 geldi, geldiği gibi de satıldı zaten. Görsel olarak 250 ile hiç fark yoktur, makinesinde 50cc. daha kuvvetli olduğu için farklılıklar mevcut. BN302 de grenajlarda ufak tefek farklar var, 50cc. makine farkı var ve lastikler farklı yani daha kalın ve Pirelli marka.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Evet, 2015 yılında TNT250 tanıtımı için fuara 1-2 adet TNT300 geldi, geldiği gibi de satıldı zaten. Görsel olarak 250 ile hiç fark yoktur, makinesinde 50cc. daha kuvvetli olduğu için farklılıklar mevcut. BN302 de grenajlarda ufak tefek farklar var, 50cc. makine farkı var ve lastikler farklı yani daha kalın ve Pirelli marka.

Şu TNT 250'nin belirsizliği bence bn302 modeline zorlayacak firmayı çünkü TNT 250 ülkemiz için üretilmişti neredeyse Benelli İtalya vazgeçmiş olabilir bu işten çift silindir alternatif makinalar gelecektir.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Kuba Motor a helal olsun o zaman. Fuara memlekette satmayacağın normalde 300 cc nin vergi sıkıntısı olmadığı memleketlerde satılan motoru tanıtmak için getir. Getirmişken de madem getirdik Satalım bari de.

İlginç o gün o iki BN302 yi alan arkadaşlar. Motor bloğunda sorun yaşasalar ne olacak acaba İtalya dan parça mı gelecek güler misin ağlar mısın.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Kuba Motor a helal olsun o zaman. Fuara memlekette satmayacağın normalde 300 cc nin vergi sıkıntısı olmadığı memleketlerde satılan motoru tanıtmak için getir. Getirmişken de madem getirdik Satalım bari de.

İlginç o gün o iki BN302 yi alan arkadaşlar. Motor bloğunda sorun yaşasalar ne olacak acaba İtalya dan parça mı gelecek güler misin ağlar mısın.

Adamlar getirdi satmaya çalıştı ama vergi diliminden dolayı talep görmedi model o yüzden değişikliğe gittiler. İlk getirdiğinde yedek parça getirmişlerdir her halde o yüzden sıkıtı olacağını sanmıyorum ayrıca koskaca firma 2 tane motor bloğu yedek parçası önlemini almıştır yani bu kadar küçük görmemek lazım 4 markayı temsil ediyorlar ve tüm markaları da tutulan modeller küçümsememek lazım.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Adamlar getirdi satmaya çalıştı ama vergi diliminden dolayı talep görmedi model o yüzden değişikliğe gittiler. İlk getirdiğinde yedek parça getirmişlerdir her halde o yüzden sıkıtı olacağını sanmıyorum ayrıca koskaca firma 2 tane motor bloğu yedek parçası önlemini almıştır yani bu kadar küçük görmemek lazım 4 markayı temsil ediyorlar ve tüm markaları da tutulan modeller küçümsememek lazım.

Forumda benim kadar Benelli seven az bulunur. Ayrıca bir Benelli sahibiyim. Markaya değil kızgınlığım distribütöre. İstanbul da ki en iyi servis Vale Moto dur. Benelli ile ilgili bütün sıkıntıları neredeyse onlar çözmüştür. İş yerime yürüme mesafesinde olduğundan sık sık gider muhabbet ederim. TRK 502 de de aynısı oldu Bir sürü satmıştı TRK dan Vale Moto o kadar geç getirdiler ki motoru bir sürü insan kaporasını geri aldı. Kuba Motor un daha çok yolu var.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaslr TNT 250 ile TNT 300 motor blogunda ve hicbiryerinde en ufak fark yok pistonlar gonlek hersey ayni.. Fuarda satilan Tnt 300 ile kendi motorumu yan yana karsilastirdim. Ayrica facebookta tnt250 ile avrupa turuna cikip tnt300 yazilimi yukleten biri var isterseniz konusun motoru yazilimdan sonra 39 beygir olmus hatta bunun dyno testi fotolarini da paylasti..
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaslr TNT 250 ile TNT 300 motor blogunda ve hicbiryerinde en ufak fark yok pistonlar gonlek hersey ayni.. Fuarda satilan Tnt 300 ile kendi motorumu yan yana karsilastirdim. Ayrica facebookta tnt250 ile avrupa turuna cikip tnt300 yazilimi yukleten biri var isterseniz konusun motoru yazilimdan sonra 39 beygir olmus hatta bunun dyno testi fotolarini da paylasti..
Link ?
Top speedleri bile farklı
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
TNT300 yazılımı nedir? Türkiye de böyle bir yükleme yok, Avrupa da mı yazılım yükletmiş?
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Dostum öncelikle geçmiş olsun bende bakım için üçerlere girmeyi düşünüyordum iyi denk geldi karşıda vale moto var ve çoğunluk orayı öneriyor birde oraya göster derim
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
250cc olarak üretilecek motosikletler vergi diliminden dolayı artık gelmeyecek onun yerine 300cc modeller gelecek diye bir haber okudum arkadaşlar bilgisi olan var mı?
 
Katılım
16 Tem 2017
Mesajlar
1
Ön arka lastiği büyülttüm 160 oldu yani. Fakat hiç bir yerde lastiğe kaç basacağım yazmıyor. İngilizce kullanım kılavuzunda da yok. Kaynak olarak paylaşabilecek var mı?
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Ön arka lastiği büyülttüm 160 oldu yani. Fakat hiç bir yerde lastiğe kaç basacağım yazmıyor. İngilizce kullanım kılavuzunda da yok. Kaynak olarak paylaşabilecek var mı?

120-160 Pirelli kullanıyorum. Lastikçinin bana söylediği ön 34 arka 38 psi.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles

Burdan İndir 64. sayfadan itibaren ingilizce ve sayfa : 92 de ön arka 2.4 bar yazıyor. 34.80 psi yaklaşık.

Memleketin yolları filan dersek sen ( arka 33 - ön 32 ) bas. Gereğinden fazla ya da az hava basarsanız. Hem lastik ömrünü kötü etkilersiniz. Hem tutuşunuzu bozar.
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles

Burdan İndir 64. sayfadan itibaren ingilizce ve sayfa : 92 de ön arka 2.4 bar yazıyor. 34.80 psi yaklaşık.

Memleketin yolları filan dersek sen ( arka 33 - ön 32 ) bas. Gereğinden fazla ya da az hava basarsanız. Hem lastik ömrünü kötü etkilersiniz. Hem tutuşunuzu bozar.

Paylaştığın kılavuzdaki değerlerde kullanacağım bende, bizim lastikçi sallamış biraz.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst