Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
17
Valla millet zangin sanırım euro4 olduğu için +4bini normal karşılıyorlar abs 4bin mi şimdi. Bende para denkleştiriyorum 13900 olursa alırım euro 4 te olmasın.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Valla millet zangin sanırım euro4 olduğu için +4bini normal karşılıyorlar abs 4bin mi şimdi. Bende para denkleştiriyorum 13900 olursa alırım euro 4 te olmasın.

Millet zengin değil dostum. Ayrıca euro4 olması sadece absli motor olacağı anlamına gelmiyor emisyon değerleri değişiyor. Bizde isterdik 13.900 TL'ye euro4 modelini almayı ama maalesef.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Valla millet zangin sanırım euro4 olduğu için +4bini normal karşılıyorlar abs 4bin mi şimdi. Bende para denkleştiriyorum 13900 olursa alırım euro 4 te olmasın.

Maalesef ABS en büyük etken. Sonradan abs taktırmayı araştırdım. Zaten sıfır kit bulamadım ancak ikinci el yurt dışından almaya kalktığımda bile 700 dolara falan geliyor.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Maalesef ABS en büyük etken. Sonradan abs taktırmayı araştırdım. Zaten sıfır kit bulamadım ancak ikinci el yurt dışından almaya kalktığımda bile 700 dolara falan geliyor.

Sadece abs için 700 dolar fiyat çıkması montajıyla beraber 2.750 gibi bir fiyat oluyor bence +4000 civarı normal geliyor.
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
17
Millet zengin değil dostum. Ayrıca euro4 olması sadece absli motor olacağı anlamına gelmiyor emisyon değerleri değişiyor. Bizde isterdik 13.900 TL'ye euro4 modelini almayı ama maalesef.
Dostum euro3tür euro4tür üreticilere çekilen ayardır bence ha arada da bizim için güvenlik babında bir iki değişiklik emisyon değeri değişecek ama zaten üreticilerin öncelikli amaçlarından biri bu değil mi bu değişecek diye daha fazla ücret almak vicdansızlıktır ekstra ne var abs onunda makul düzeyde artır fiyatını.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Fiyat henüz resmi olarak açıklanmadı fiyat biçmeye pek gerek yok şimdiden ama yapılacak işlemleri kısaca anlatayım. 2017 modellerde Lastik değişecek Abs sistemi gelecek emisyon değerlerini iyileştirmek adına daha kaliteli parçalar kullanılacak.
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?

Yurt dışında 120 - 160 Pirelli Angel GT ile satılıyor. Kuba motor motoru ucuza getirmek için üstünde ki dandik lastikler ile getiriyor.

https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles

Buradan BN 302 yazan pdf yi indir. Türkçe kullanım kılavuzu yetersiz. Ve bazı bilgiler saçma. Orjinalini indir.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?

Bizim türkçe kılavuza uyman daha mantıklı olur çünkü model bize gelmeden önce makyajlanmış model ilk geldiğinde 300cc olarak getirildi vergi diliminden dolayı sadece bizim ülke için modelde farklılık yaratıp gönderdiler. Yurtdışı kullanım kılavuzundaki bir çok bilgi bizim kullanım kılavuzundaki bilgiden farklı.
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?

TNT250 için 110-140, TNT300 110-140, BN302 İÇİN 120-160 lastik kullanılıyor. BN302 Avrupa, Avustralya pazarlarında satılıyor, diğer modeller Asya pazarı filan. Yani farklı lastik kullanılması pazarlama taktiği olabilir. Ben geçen ay 120-160 ölçülerinde Pirelli Angel GT taktırdım motoruma. Yol tutuş çok iyileşti, motosiklet daha da keyifli hale geldi. Yakıt tüketiminde artış da olmadı, yani 120-160 ölçü bizim motorlar için çok uygun. Herkese tavsiyemdir.
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Lastikleri nereden alıyorsunuz arkadaşlar internette üretim tarihleri pek yazmıyor ? Veya önerebileceğiniz bi site varmı ?
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
TNT250 için 110-140, TNT300 110-140, BN302 İÇİN 120-160 lastik kullanılıyor. BN302 Avrupa, Avustralya pazarlarında satılıyor, diğer modeller Asya pazarı filan. Yani farklı lastik kullanılması pazarlama taktiği olabilir. Ben geçen ay 120-160 ölçülerinde Pirelli Angel GT taktırdım motoruma. Yol tutuş çok iyileşti, motosiklet daha da keyifli hale geldi. Yakıt tüketiminde artış da olmadı, yani 120-160 ölçü bizim motorlar için çok uygun. Herkese tavsiyemdir.

Peki hızlanma değerlerinde bir fark oldumu hocam??
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bizim türkçe kılavuza uyman daha mantıklı olur çünkü model bize gelmeden önce makyajlanmış model ilk geldiğinde 300cc olarak getirildi vergi diliminden dolayı sadece bizim ülke için modelde farklılık yaratıp gönderdiler. Yurtdışı kullanım kılavuzundaki bir çok bilgi bizim kullanım kılavuzundaki bilgiden farklı.

Bizim kullanım kılavuzunu İngilizce Hazırlık öğrencileri çevirmiş heralde. 3-5 sayfa bir şey çünkü hiç bir görsel yok. BN302 nin kılavuzunu indirin.

Ayrıca BN302 ile TNT250 aynı motosiklettir. 4-5 beygir bir güç farkı vardır. O da 250 cc ve 300 cc farkından gelir. Bu motosikletlerin motor blokları tamamı ile aynıdır. Sadece üst kapak ve pistonlarda fark vardır. O 50 cc fark bundan oluşur. TNT 250 buraya hiç bir zaman 300 cc gelmemiştir.
GELEMEZ. Zaten ülkemizin yasalarına uymuyor. Ama aralarında tek fark 50 cc ve doğru lastiktir.

Ayrıca TNT250 yurt dışında 300 lük olduğundan A2 ye uygun bir orta sınıf motosiklet gibi üretilmiştir. Ağırlığı yine 2 silindir olan CB500 F ile aşağı yukarı aynıdır.

Motosikletin LASTİK SEÇİMİ gücü, ağırlığı ve sürüş tarzı gibi bir çok konu ile ilgilidir. TNT250 bn302 TNT300 ne derseniz diyebilirsiniz.

120/70-ZR17 - 160/60 - ZR17 ( önerilen ) Pirelli Angel Gt lastikler ile kullanılmalıdır. Çünkü şase yapısı, ağırlığı gibi sebeplerden ötürü bir orta alt segment motosiklettir.

KESİNLİKLE MOTORUNUZLA İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ BİLGİLERİ TÜRKÇE KULLANIM KILAVUZUNDAN yararlanarak çözmeye çalışmayınız.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Acil hava filtresi önerirmisimiz garanti bitti servis cok kötü gitmek istemiyorum.

https://www.e-dnafilters.com/product/Motorcycle-Filters/Benelli/DNA-1238/BEN-BN/Benelli-BN-302-(15-16)-DNA-Air-Filter-P-BE3N15-01
http://www.tecnomoto.gr/en/product/?id=29220
https://tr.aliexpress.com/store/product/Air-cleaner-filter-for-Benelli-BN302-TORNADO-TNT300-STELS-300/1709678_32296576339.html

Linklerde orjinali ve performans için olanı var artık hangisini istersen.

Ayrıca yaşadığın şehir de ki en düzgün bayiyi ara vardır elinden muhakkak yoksa da getirir 2-3 güne
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Bizim kullanım kılavuzunu İngilizce Hazırlık öğrencileri çevirmiş heralde. 3-5 sayfa bir şey çünkü hiç bir görsel yok. BN302 nin kılavuzunu indirin.

Ayrıca BN302 ile TNT250 aynı motosiklettir. 4-5 beygir bir güç farkı vardır. O da 250 cc ve 300 cc farkından gelir. Bu motosikletlerin motor blokları tamamı ile aynıdır. Sadece üst kapak ve pistonlarda fark vardır. O 50 cc fark bundan oluşur. TNT 250 buraya hiç bir zaman 300 cc gelmemiştir.
GELEMEZ. Zaten ülkemizin yasalarına uymuyor. Ama aralarında tek fark 50 cc ve doğru lastiktir.

Ayrıca TNT250 yurt dışında 300 lük olduğundan A2 ye uygun bir orta sınıf motosiklet gibi üretilmiştir. Ağırlığı yine 2 silindir olan CB500 F ile aşağı yukarı aynıdır.

Motosikletin LASTİK SEÇİMİ gücü, ağırlığı ve sürüş tarzı gibi bir çok konu ile ilgilidir. TNT250 bn302 TNT300 ne derseniz diyebilirsiniz.

120/70-ZR17 - 160/60 - ZR17 ( önerilen ) Pirelli Angel Gt lastikler ile kullanılmalıdır. Çünkü şase yapısı, ağırlığı gibi sebeplerden ötürü bir orta alt segment motosiklettir.

KESİNLİKLE MOTORUNUZLA İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ BİLGİLERİ TÜRKÇE KULLANIM KILAVUZUNDAN yararlanarak çözmeye çalışmayınız.

300cc modeli geldi ülkeye hatta sahibinden de denk geldim bir defa adam satıyordu özellikle belirtmişti 250cc ile karıştırılmasın diye BN modelleri sanki biizm motorlara göre biraz daha iri duruyor (detay bilmiyorum) görsellerden gördüğüm kadarıyla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst