Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Selamun aleykum arkadaşlar,bugün sonunda istanbulda son kalan tnt 250'yi kırmızı olanı aldım çok şükür,plaka işlemlerini 3-4 güne hallederiz dedi bayii daha sonrasında kısmetse teslim alıcam inşallah,yeni partiyi beklemek istedim ama sabredemedim :)

Hayırlı olsun dostum kazasız sürüşler.
Şu 300cc olayına girmek çok mantıklı değil arkadaşlar ilk olarak garantiden çıkacaktır.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
bugün sigorta fiyatı aldım 420 tl çıktı normal mi?

60 derecede fan açması normal değil ilk bakımda onuda anlat. Sigorta fiyatı yaş ilk motor kaza durumuna bağlı değişiyor kimse net bir şey söyleyemiyor ama çok pahalı çıkmamış 2016 ortalarında 1.000 lira çıkıyordu millete
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
60 derecede fan açması normal değil ilk bakımda onuda anlat. Sigorta fiyatı yaş ilk motor kaza durumuna bağlı değişiyor kimse net bir şey söyleyemiyor ama çok pahalı çıkmamış 2016 ortalarında 1.000 lira çıkıyordu millete

Fan olmayanilir bir kac kisiye dinlettim fan sesi duymuyorum ben dediler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Geçen Temmuz da 330 Lira sigorta ödedim ama bu sene millet çok yüksek rakamlar ödüyor, sizinki yine fena sayılmaz. Birkaç yerden daha fiyat alın bence.

Cok sevdigim sigortaci bir arkadasimdan aldim fiyati henuz yaptirmadim pazartesi yaptiracagim.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
arkadaşlar benim motor 8000 de sağ elcik aşınmış elime yapışıyor. elcik nereden bulabilirim? daha önce hiçbir motoruma elcik almadım tecrübesizim bu konuda.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
arkadaşlar benim motor 8000 de sağ elcik aşınmış elime yapışıyor. elcik nereden bulabilirim? daha önce hiçbir motoruma elcik almadım tecrübesizim bu konuda.

Çok fazla sıkıyor olabilirsin yoksa kolay kolay aşınacak bir şey değildir helede 8.000 km'de servislere telefon aç illaki vardır tabi fiyatta önemli.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.

Değiştirme imkanın varsa ilk bakımda değiştir zaten değiştirdikten sonra motosikletten daha fazla haz alacaksın epeyi fark ediyor.
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
45
Arkadaşlar bugün yağmur lu havada 50 km yol yaptım. .Fabrika lastikleri malesef yağmurda çok kötü. .4-5 kere motor kontrolden gider gibi oldu. .Yrn ilk işim lastik değişimi olucak.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Eğer az kullanılmış cordial lastiklerinize talibim iletişim için mesaj atınız
 
Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
9
Eğer az kullanılmış cordial lastiklerinize talibim iletişim için mesaj atınız

merhabalar arkadaşlar benim bir tnt 25 im varda 3600 km civarında bu internette tnt 250 nin custom halini gördükten sonra tnt 250 alıp üzerinde oynamayı düşünüyorum, takas etmek isteyen var mı acaba aranızda hiç olmadı kendi motorumun üzerinde değişiklik yapacağım sonunda zaten, bu arada orjinal lastik arayan arkadaş benim lastikler orjinal motorda yeni anlaşabilirsek lastiklerimi yenilemek isterim bende.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst