Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
arkadaşlar bugün işe gelirken F1 ışıgı yanmaya başladı sönmedi nedir bu F1 ışığı eskiden kontak açıkken yag ve F1 yanardı çalıştırınca kapanırdı.

şimdi kontak açıkken F1 yanmıyor çalışınca yanıyor
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
arkadaşlar bugün işe gelirken F1 ışıgı yanmaya başladı sönmedi nedir bu F1 ışığı eskiden kontak açıkken yag ve F1 yanardı çalıştırınca kapanırdı.

şimdi kontak açıkken F1 yanmıyor çalışınca yanıyor

Kontağı açtığında f1 ışığı yanarsa bi problem yoktur ama kontağı çevirdiğinde yani motoru çalıştırdığında o ışık yanıyor ise bi arıza vardır bunu içinde servise uğraman gerekir.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
servisi aradım bilgisayara bağlayıp hata koduna bakıcaklarmış yarın müsait olursam tuzladaki servise gidicem
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
servisi aradım bilgisayara bağlayıp hata koduna bakıcaklarmış yarın müsait olursam tuzladaki servise gidicem

Ciddi bişey olduğunu sanıyorum çoğu kişide yandı zaten hepside garantiden karşılandı. Tekerin düz bassın. Erken fark etmen iyi umarım ciddi motoru yatıracak bişey yoktur.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Bayi ile konuştum
Merkezi de aradım ama cevap veren olmadı
Bu da aklımdaki soru işaretlerini artırdı Benelli markasının Türkiye'deki duruşu ile ilgili...

Merkez nasıl cevap vermedi ? Mesai saatleri içerisinde ben 50 defa aradım cevap verdiler 12 - 1 arası yemek molasındalar onun dışında cevap veriyorlar tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
32
arkadaşlar geçtiğimiz günlerde 6. vites 7000 devir aralığında kadranda kaç km gördüğünüzü sormuştum,sanıyorum gözünüzden kaçmış olmalı.
TNT250 kullanıcısı arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
arkadaşlar istanbulda motoru test edebileceğimiz herhangi bir bayi var mı?
Birde motorun parça kalitesi vs. nasıl?
Araştıran arkadaşlar için ömürlük kullanılır mı?
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Cumartesi FI ışığı yanıyor diye diye şişlideki servisi aradim benelli türkiyeyle görüşmemi söylediler geliyim bakın dedim doluyuz anca haftaya bakarız diye salladılar beni kurtköy taraflarında işim olduğu için tuzladaki servise gittim.

Üçerler motor a gitmeden cuma günü aradım kacta kapatıyosunuz diye 5 dediler 4 işten cıkıyorum yetişirim dedim 4:20 de oradaydım konuşurken insanların yüzüne bakmayan biri vardı patrondu heralde sen niye geldin öğleden sonra servise motor almıyoruz sizi aradım böyle böyle konuştuk dedim servise bi bak serviste kapatıyoruz şuan bakamayız dedi

Gene ortada kaldım bu benelli nin sitesinde yazanların dışında yetkili servisleri varmı önerebileceğiniz bir servis varmı anadolu yakası olur avrupa yakası olur farketmez ev kagıthane iş göztepe tarafları
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
@Ekarahan
Servisleri Benelli Türkiye'ye şikayet edin direkt.
Tuzla servisi iyi diye duymuştum ama değilmiş demek. Cumartesi de yarım gün çalışıyorlar. Tok satıcı demek bile az bunlar için.
Şirinevler Vale Moto en düzgün(hatta belki de tek düzgün) Benelli servisi ne yazık ki.
Sitede gözükmeyen bir de Maltepe servisi var ama gitmeyin. Tnt25 başlığında yazmıştım, baya rezil bir servis.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
arkadaşlar geçtiğimiz günlerde 6. vites 7000 devir aralığında kadranda kaç km gördüğünüzü sormuştum,sanıyorum gözünüzden kaçmış olmalı.
TNT250 kullanıcısı arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.

yanlış hatırlamıyorsam 100 kmh civarı
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
arkadaşlar istanbulda motoru test edebileceğimiz herhangi bir bayi var mı?
Birde motorun parça kalitesi vs. nasıl?
Araştıran arkadaşlar için ömürlük kullanılır mı?

Ömürlük diye bişey yoktur onu baştan söyliyim kawasakide alsan ömürlük olamaz :) ama parça kalitesi görünüşü kısaca bi motorda olabilecek herşey emsalleri ile kıyasladığında fiyatına göre çok avantajlı geliyor tek sıkıntısı geleceği ne olur gerçi kötü görünmüyor geleceği ama sen uzun süre istediğin için geleceği önemli değil parça kalitesi iyi sağlam motordur
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
@Ekarahan
Servisleri Benelli Türkiye'ye şikayet edin direkt.
Tuzla servisi iyi diye duymuştum ama değilmiş demek. Cumartesi de yarım gün çalışıyorlar. Tok satıcı demek bile az bunlar için.
Şirinevler Vale Moto en düzgün(hatta belki de tek düzgün) Benelli servisi ne yazık ki.
Sitede gözükmeyen bir de Maltepe servisi var ama gitmeyin. Tnt25 başlığında yazmıştım, baya rezil bir servis.

En iyisi dediğin gibi şuan için vale tabi valede problem yaşayıp üçerler ile anlaşanıda gördük duyduk birazda bizlerin bayilere yaklaşımı ile alakalı birşey konularda yazdığımdan beridir söylüyorum merkeze şikayet edin çzöüyorlar problemi bayiye fırça atıyorlar bayide işimizi görüyor. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Motoru aldigim yerle konuştum gel bakalim dediler musait olunca oraya gidicem orada çözemessem vale motora gidicem
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Motoru aldigim yerle konuştum gel bakalim dediler musait olunca oraya gidicem orada çözemessem vale motora gidicem

Tuzladaki servis FI ışığı yanıyor diye merkezi mi arattı sana :) Komik bi davranış merkez uzaktan mı yönetiyor motoru :D Servisleri şikayet edin başkada bir şey demiyorum.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Tuzladaki servis FI ışığı yanıyor diye merkezi mi arattı sana :) Komik bi davranış merkez uzaktan mı yönetiyor motoru :D Servisleri şikayet edin başkada bir şey demiyorum.

tuzladaki değil şişlideki servis başından savmak için söyledi ısrar ettim getiriyim bakın bu hafta doluyuz dediler :sunny:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
tuzladaki değil şişlideki servis başından savmak için söyledi ısrar ettim getiriyim bakın bu hafta doluyuz dediler :sunny:

Eğer mümkünse Vale'ye git sen kardeş adamlar işini ciddiye alarak yapıyorlar müşteri memnuniyeti nedir biliyorlar. Servisleri şikayet etmek gerkeiyor böyle burdan kötüleyerek olmaz bu işler.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Ben başıma geleni anlattım kardeş kimseyi kötüleme derdimde çabamda yok

Olaya kötüleme olarak bakmamak lazım zaten serviste denk geldiğimiz bir adamla anlaşamıyoruz diye servisi komple kötülüyoruz kimse para kazanmaktan kaçmaz elaman ters yapabilir orada çalışan biri işini görmüyor olabilir iş yeri sahibi veya usta başı ile görüşmek zor bir şey değil hadi bulamadın orayı başka mercilere şikayet edersin kimsenin ekmeğiyle oynamamak gerekir bazıları şöyle diyor motor on numara servisler rezil edecek motoru biz çok biliyorsak biz yapalım ama yok servis bizden iyi servisle sıkıntı yaşayan arkadaşta hakkını arasın eğer haklıysa. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Olaya kötüleme olarak bakmamak lazım zaten serviste denk geldiğimiz bir adamla anlaşamıyoruz diye servisi komple kötülüyoruz kimse para kazanmaktan kaçmaz elaman ters yapabilir orada çalışan biri işini görmüyor olabilir iş yeri sahibi veya usta başı ile görüşmek zor bir şey değil hadi bulamadın orayı başka mercilere şikayet edersin kimsenin ekmeğiyle oynamamak gerekir bazıları şöyle diyor motor on numara servisler rezil edecek motoru biz çok biliyorsak biz yapalım ama yok servis bizden iyi servisle sıkıntı yaşayan arkadaşta hakkını arasın eğer haklıysa. Tekeriniz düz bassın.

Eline yüreğine sağlık uzun süredir okuduğum en iyi yorum :) Fakat bizde hak arama diye bir şey yok kısayolu severiz bize servis çok servise müşteri :) Dümdüz mantık :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst