Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
vp7yfE.jpg


mjGFZ6.jpg


B0jSc9.jpg




Model hakkında ayrıntılı bilgi, detaylı inceleme ve fiyat bilgisini modelin internet sitesinde bulabilirsiniz.

Benelli TNT 250
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
84
İtalyan motosikletleri hem görüntü olarak hem de kalite olarak hep cezbedici olmuştur. Nitekim bu model de öyle görünüyor. Fuarda en çok dikkatimi çeken modellerden biriydi.

250cc motosikletler arasında ortalığı fena kızıştıracak bir model, bekleyip görelim neler olacak.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Piyasayı hareketlendirebilir. Tasarımı çok iyi. Sürüş konforu, hızlanması tabi zamanla belli olacak. İtalyan esintileri var.bu çok iyi
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Çift silindir, çift eksantrikli dohc motor, 31,5 bg. En azından inazuma gibi eski tip tek milli sohc değil. Tasarımı da tam naked havasında spor bi naked ama. Hem de italyan çizgileri var. Fotoğrafta değil de gerçekte görenler illaki daha çok etkilenecektir.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
İtalyan motosikletleri hem görüntü olarak hem de kalite olarak hep cezbedici olmuştur. Nitekim bu model de öyle görünüyor. Fuarda en çok dikkatimi çeken modellerden biriydi.

250cc motosikletler arasında ortalığı fena kızıştıracak bir model, bekleyip görelim neler olacak.

kırmızısı çok güzeldi, fuarda detaylıca inceleme fırsatı bulmuştum. kaynak birleşimleri ve montaj kalıtesi süper, İtalyan işi olduğu belli
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
bu motorda beni tedirgin eden yakıt ve satış sonrası
gerisi şahane

ben satış sonrasından endişelenmiyorum, çünkü fuarda üstüne basabasa yedekparça bağlantıları yapıldı hiç bi sıkıntı yaşanmayacak dendi, beni endişelendiren servis kısmı, sonuçta kuba nın bünyesinde butar motor yok, yani servisler büyük motor pek görmemiştir, yeni servisliklerin dikkatli seçilmiş olması lazım
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
ben tnt25 düşünüyorum ama galiba türkiyeye daha geç gelecekmiş, sizce 4913 yuro verip bunu mu alsam,
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Çift silindir, çift eksantrikli dohc motor, 31,5 bg. En azından inazuma gibi eski tip tek milli sohc değil. Tasarımı da tam naked havasında spor bi naked ama. Hem de italyan çizgileri var. Fotoğrafta değil de gerçekte görenler illaki daha çok etkilenecektir.

dohc motor olması gerçekten bi artı
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor güzel de 13770 TL (4913 Euro) fiyatı var. Forumdan bir arkadaş sipariş vermişti, ondan başka da alan olacağını sanmıyorum. Güç ve tork değerleri sıradan denilebilir. Görüntüsü çok güzel, yakıtı da diğer 250 cc'ler kadar olacaktır (3,5 - 4,5 litre arası).
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
ben tnt25 düşünüyorum ama galiba türkiyeye daha geç gelecekmiş, sizce 4913 yuro verip bunu mu alsam,
orası sana kalmış, tamamen duygusal :) bi konu, mayıs gibi teslimat yapılacakmış umarım bi aksilik çıkmaz, ınazuma da neler yaşandığını hatırlamak bile istemiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

Motor güzel de 13770 TL (4913 Euro) fiyatı var. Forumdan bir arkadaş sipariş vermişti, ondan başka da alan olacağını sanmıyorum. Güç ve tork değerleri sıradan denilebilir. Görüntüsü çok güzel, yakıtı da diğer 250 cc'ler kadar olacaktır (3,5 - 4,5 litre arası).
neden böyle dediniz anlayamadım, biraz daha açarmısınız, şahsen ben bu modelin çok tutulacağını düşünüyorum
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
15
31,5 beygir olması çok iyi dohc motor olması motora artı kazandırmış benelli ve türkiye temsilcisi işi sıkı tutar ve satış sonrasını iyi verirse bu ürünler piyasada yer eder
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
görüntüsü biraz kawasaki er-6n gibi arka amortisör, egzost benziyor sankim. gazlaması, frenlemesi, ağırlık merkezi, dönüşü bunların merakı içindeyim test mutlaka olmalı ama fiyatı biraz makul tutarlarsa çok iyi satarlar diye düşünüyorum.
youtube da biraz tnt300 videosu izledim süper sesi vardı.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Arkadaşlar insan hangisini alacak şaşıyor.ttnt25 de var fiyat makul.tnt250 nin cok farklı özellikleri var ama çift silindirli ve ön süspansiyonun hidrolikli olması cazip hale getiriyor.Alıp binmek lazımmmmmmmmmmmm
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Arkadaşlar test sürüşleri olacak mı ? nerde ne zaman , bilgisi olan var mı?(Egzostun sesini duymak lazım)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
görüntüsü biraz kawasaki er-6n gibi arka amortisör, egzost benziyor sankim. gazlaması, frenlemesi, ağırlık merkezi, dönüşü bunların merakı içindeyim test mutlaka olmalı ama fiyatı biraz makul tutarlarsa çok iyi satarlar diye düşünüyorum.
youtube da biraz tnt300 videosu izledim süper sesi vardı.

ülkemizdeki vergi sisteminden dolayı tnt300 getirilmeyecekmiş, ama kasa aynı sadece motor farklı, dolayısıyla biraz bg gücü düşük 300 lüğe göre, ama tnt250 nin getirilmesinin daha akıllıca olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
ülkemizdeki vergi sisteminden dolayı tnt300 getirilmeyecekmiş, ama kasa aynı sadece motor farklı, dolayısıyla biraz bg gücü düşük 300 lüğe göre, ama tnt250 nin getirilmesinin daha akıllıca olduğunu düşünüyorum.

Getirecek firmanın bu ince ayrıntıyı gözden kaçrmaması önemli.Sonuçta bizlerin cebinden fazla vergi parası cıkmayacak.Tnt250 den 300-350cclik performans beklerimmmmmmmmmmmmmmmmmm.Sayın yetkililer duyun sesimiiiiiiiiiiiiii
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O kadar eleştiriyoruz ama tasarım olarak bence hiçbir rakibi yanından geçemez :

https://www.youtube.com/watch?v=SKjylJzNwM4
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
3
ürün güzel göz alıcı bide satış sonrası hizmeti iyi verilirse yedek parça sıkıntısı olmaz ise tutulur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst