Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Orjinal lastikler ile 16.000 km güzel bir mesafe o lastikler ile uzun yol yaptın mı hiç yoksa sadece işe git gel 16.000 km'yi buldun ?

İki kez yazlığa gittim. 285 - 300 km civarı. Ama çoğu zaman Avcılar -Bayrampaşa , Bayrampaşa - Sarıyer ( sahilden ) ve Bayrampaşa - Caddebostan yaptığım için bazen günde 60 - 80 km yaptığım oluyor. Geneli şehir içi ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Ama imkan varsa lastiği hemen sök at 16.000 şansa yaşamışım. O kışın yağmurlarda veya kuru zeminde biraz performanslı sürmek istediğim anlarda yaşadıklarımı hatırlıyorum. İyi lastik başka bir şey motoru tekrar dan seviyorsun o derece
 
Katılım
25 Kas 2016
Mesajlar
6
Merhaba. Satılık bir Tnt 25 arıyorum. Satmayı düşünen yada bilgisi olan var mı acaba?
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Merhaba. Satılık bir Tnt 25 arıyorum. Satmayı düşünen yada bilgisi olan var mı acaba?

Forumda satan yok şuan ama sahibinden. c om 'da ilanlar var bazıları yüksek fiyat veriyor onlardan uzak dur sıfırla ikinci el arasına 1.000 TL fark koyanlar var onları ciddiye alma
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
101
izmir civarında tnt25 satmayı düşünen varsa forumdaki bir arkaşdaştan almayı tercih ederim.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
İkinci el satışı yok ama alıcısı giderek artıyor oysaki bizler motoru almayı düşünürken 2.eli para eder mi diye düşünüyorduk 2.el piyasası gititkçi yükseleceğe benziyor :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Beyler,

Geçenler de Mitas Sport Force + lastikleri takmıştım. Taktırdıktan sonra fotoğrafına çekme fırsatım olmamıştı.

110/70 17 - 150/60 17

P0b0qb.jpg


r3b3Qz.jpg


7qGqkr.jpg
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Üstadlar bu ara karşıya tayin işini becerebilirsem muhtemelen motoru satıcam, hayatımdan köprü geçişi sabah rüzgarı çıkıcaz,evle iş arası yürüme 25 dakikaya düşücek. O durumda hanıma araba alırız ben de yürüme devam diyorum. Hem satınca sigorta ve kaskoyu geri alıp ordan gelen meblağı arabaya yönlendirsem felan düşünce çok. zati 629 lira sigorta ödemiştim. 1 gün sonra fiyatlar düştü ordan bir kuyruk acım da var. Sene onuna doğru arabanın ödemesini kolaylarsak kesinlikle bu sene bitmeden yeniden motor almak lazım. Ocaktan sonra sigorta nereye çıkar düşünmeye bile korkuyorum. 30 aralıkta sigorta yaptırmak üzere bir motor alırım durum olursa diyorum. Hee bu kadar neden yazdım arkadaşlar dualarınızı eksik etmeyin şu 2-3 hafta içinde tayin olabilirsem dediğim gibi satılığa koyucam :) Noolur olsun yaw istanbulda işe yürüme gidip gelebilmekten daha büyük hayal mi var :)
 
Katılım
25 Kas 2016
Mesajlar
6
Forumda satan yok şuan ama sahibinden. c om 'da ilanlar var bazıları yüksek fiyat veriyor onlardan uzak dur sıfırla ikinci el arasına 1.000 TL fark koyanlar var onları ciddiye alma

Aynen öyle. Piyasayı yükselten de sonunda yine zarar edende biziz ama kimse anlamıyor bunu malesef
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Aynen öyle. Piyasayı yükselten de sonunda yine zarar edende biziz ama kimse anlamıyor bunu malesef

Firmaya çok güzel kazanç sağlıyorlar bir bakıma da iyi oluyor ikinci el fiyatları düşmüyor her alan sıfıra yöneliyor buda demektir ki yarın öbürgün her tarafta yığınla TNT 25 görecez sonrada marka güven problemi kalmayacak :D
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Motosiklet biraz daha agresif görüntüye sahip olmuş sanki yüksekliği biraz fazla olmuş yada fotoğraftan öyle görünüyor performans nasıl ?

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177944-pirelli-diablo-rosso-ii-vs-mitas-sport-force-3.html#post4145115

Lastik ile alakalı görüşlerimi burada belirtmiştim. Ayrıca ilk ve ikinci sayfa da hem pirelli rosso 2 yi hem mitas sport force u kullanan arkadaşların olumlu yorumları var.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Sevgili Altın Elbiseli Adam a ALTINLI GECE 4. SEZON 36.BÖLÜM' de

Benelli motosikletlerinin geleceğini ve Leoncino yu sormuştum. Sağ olsun cevapladı.

https://www.youtube.com/watch?v=QXNVCSMuJoY

45:10 sn de başlıyor. 3 dk cevaplıyor.

Sürüpte pek beğenmediğim dediği motosiklet sanıyorum bir TNT 250 bir amatör motovlog videosunda kurcaladığını görmüştüm. Ağırlığından şikayet ediyordu.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Merhabalar herkese tekrardan. Geçen ay motosikleti değişim için Antep'e gönderdiğimi filan anlatmıştım. Sonra da açtığım konuyu yönetim silmişti filan falan.
Bugün, yani motoru servise bırakışımdan 39 iş günü sonrası(yasal sınır 30 iş günü bu arada), ya artık motoru geri gönderin yasal işlem başlatayım ya da yasaya uyarak yenisini yollayın diyerek mail attım.
Demin aradılar. Motorunuzda bir sorun bulamadık, çok test ettik o yüzden uzun sürdü, bugün yolluyoruz dediler.

Ne rezil firmaymış arkadaş. Siz siz olun, Kuba'ya güvenip de iş yapmayın. Direkt mahkemeye verin.
1.5 ay motorsuz gezdiğimle kaldım.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Merhabalar herkese tekrardan. Geçen ay motosikleti değişim için Antep'e gönderdiğimi filan anlatmıştım. Sonra da açtığım konuyu yönetim silmişti filan falan.
Bugün, yani motoru servise bırakışımdan 39 iş günü sonrası(yasal sınır 30 iş günü bu arada), ya artık motoru geri gönderin yasal işlem başlatayım ya da yasaya uyarak yenisini yollayın diyerek mail attım.
Demin aradılar. Motorunuzda bir sorun bulamadık, çok test ettik o yüzden uzun sürdü, bugün yolluyoruz dediler.

Ne rezil firmaymış arkadaş. Siz siz olun, Kuba'ya güvenip de iş yapmayın. Direkt mahkemeye verin.
1.5 ay motorsuz gezdiğimle kaldım.

Kabul etmeyin eğer servise verdiğinize dair kağıt varsa mahkemeye verin. Hatta en başta 1 yılda 2 kere aynı sorunu yaşayıp servise gittiğinizden direk özürlü mal muamelesi görüp yeni ürün vermeleri gerekliydi.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Sevgili Altın Elbiseli Adam a ALTINLI GECE 4. SEZON 36.BÖLÜM' de

Benelli motosikletlerinin geleceğini ve Leoncino yu sormuştum. Sağ olsun cevapladı.

https://www.youtube.com/watch?v=QXNVCSMuJoY

45:10 sn de başlıyor. 3 dk cevaplıyor.

Sürüpte pek beğenmediğim dediği motosiklet sanıyorum bir TNT 250 bir amatör motovlog videosunda kurcaladığını görmüştüm. Ağırlığından şikayet ediyordu.

Leoncino'yu beğenmesi güzel umarım motorlara denk gelir ve test imkanı bulur.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
1 yılda 3 defa aynı sorun ile servise gönderilen üründe arıza sonucu parça değişimi yapıldıktan sonra sorun giderilmiyorsa değişim yapmak zorundalar. Pea sen kaç km yol yaptın yanlış değilsem uzun süredir kullanıyordun sen.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Sevgili Altın Elbiseli Adam a ALTINLI GECE 4. SEZON 36.BÖLÜM' de

Benelli motosikletlerinin geleceğini ve Leoncino yu sormuştum. Sağ olsun cevapladı.

https://www.youtube.com/watch?v=QXNVCSMuJoY

45:10 sn de başlıyor. 3 dk cevaplıyor.

Sürüpte pek beğenmediğim dediği motosiklet sanıyorum bir TNT 250 bir amatör motovlog videosunda kurcaladığını görmüştüm. Ağırlığından şikayet ediyordu.

Firma'nın eski modeller gerçekten bambaşka Altın Elbiseli adamda açıkça belirtiyor zaten o tasarımlara sahip motorlar tekrar üretilse bile bizlere 1 2 beden fazla gelir belkide üretiliyordur.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
1 yılda 3 defa aynı sorun ile servise gönderilen üründe arıza sonucu parça değişimi yapıldıktan sonra sorun giderilmiyorsa değişim yapmak zorundalar. Pea sen kaç km yol yaptın yanlış değilsem uzun süredir kullanıyordun sen.

7800 km civarı olmuştu, geçen senenin Nisan sonunda almıştım.
1 yılda 3 defa arıza olayı eski tüketici kanununda geçerli. Yeni kanunda ona bile gerek yok, ilk sorunda ürün değişimi yapılabiliyor.

Değişim yapmak zorundalar evet. Ama yasaları takan kim?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
7800 km civarı olmuştu, geçen senenin Nisan sonunda almıştım.
1 yılda 3 defa arıza olayı eski tüketici kanununda geçerli. Yeni kanunda ona bile gerek yok, ilk sorunda ürün değişimi yapılabiliyor.

Değişim yapmak zorundalar evet. Ama yasaları takan kim?

Arıza neydi tam olarak ? Problem yaşayanlara forumda daha öncede denk geldik ama sonuç olarak hepsinin sorunu çözülmüştü seninki biraz uzamış sitemin bu yüzden anladığım kadarıyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst