Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bende aynı sorundan dolayı merkezi aradım ve ışıl bisikletin iptal olduğunu önümüzdeki günlerde Ankara'da büyük bir showroom açılacağını söylediler.

Işıl bisiklete gittiğimde Benellinin tnt25 i Türkiye ye gelmiyo demesi ondandı demek ki..

Ben satmıyorum kimse satmasın mantığından kaynaklanıyor..
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Kesin gelecek mi nisan başında ?[/QUOTE]

telefondan geleceğini söyledi bende bakmaya gitmeyi düşünüyorum
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
_______________________Motor Hacmi_____Beygir Gücü_____Tork________Yakıt Tankı_____Boş ağırlık_____Fiyat
Suzuki Inazuma GW250___248___cc_________24.0 hp________22.0 nm_____13.3 lt_________183 kg__________13.250 TL
Yamaha MT-125__________124.7 cc_________15.0 hp________22.0 nm_____11.5 lt_________127 kg__________13.000 TL
SYM Wolf SB 250 Ni_____249.4 cc_________24.6 hp________23.1 nm_____14.0 lt_________173 kg 13.000 TL
Bajaj Pulsar 200 NS____199.5 cc_________24.4 hp________18.3 nm_____14.3 lt_________145 kg___________8.500 TL
KTM 200 DUKE___________199.5 cc_________26.0 hp________22.0 nm_____11.0 lt_________129 kg__________14.000 TL
Benelli TNT 25_________249___cc_________24.8 hp________21.5 nm_____17.0 lt_________143 kg___________9.500 TL

Modeller arasında kıyaslama yaptığımda fiyat ve motor hacminden dolayı cazip duruyor tasarım olarak MT-125 kadar olmasa da diğerlerinden güzel duruyor bence ama ülkeye yeni girmiş olması herkes gibi bende de yedek parça ve servis sıkıntısı yaşatıyor distribütör firmayla (mj group) telefonda görüştüğümde " Türkiye geneli yetkili servisleri olduğunu yedek parça ve servis sıkıntısı olmayacağı sözünü verdiğini " belirttiler.

Fiyatında değişiklik olmazsa ve ilk kullanıcı adayları beğenirse almayı planlıyorum inş. en kısa zamanda adaylar deneyimlerini paylaşırlar.

Güzel bir tablo olmuş, ellerinize sağlık.

Pulsar nasıl ki, F/P ürünü olarak iyi bir satış rakamı gerçekleştirdi ise, Tnt 25 'te bence kategorisinde çok iyi bir F/P ürünü olarak çok tutulacak diye düşünüyorum. Zaman bu konuda gerçekleri iyi ya da kötü ortaya çıkaracaktır.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Güzel bir tablo olmuş, ellerinize sağlık.

Pulsar nasıl ki, F/P ürünü olarak iyi bir satış rakamı gerçekleştirdi ise, Tnt 25 'te bence kategorisinde çok iyi bir F/P ürünü olarak çok tutulacak diye düşünüyorum. Zaman bu konuda gerçekleri iyi ya da kötü ortaya çıkaracaktır.

Teşekkür ederim, kıyaslama yapan çok arkadaş vardı bende bi açıklık getireyim istedim inş faydalı olacaktır. Bazı üyelerde alma konusunda kararlı duruyor umarım TNT-250 kullanıcıları gibi memnun kalırlar yoksa büyük bir hüsran olacak hepimiz için en çokta benim içi :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Bende aynı sorundan dolayı merkezi aradım ve ışıl bisikletin iptal olduğunu önümüzdeki günlerde Ankara'da büyük bir showroom açılacağını söylediler.

Yeni bir showroom :) umarım güzel bi mağaza olur
Yiba'da var, nisan başında gelecekmiş, bilgin olsun

Teşekkür ederim.

Işıl bisiklete gittiğimde Benellinin tnt25 i Türkiye ye gelmiyo demesi ondandı demek ki..

Ben satmıyorum kimse satmasın mantığından kaynaklanıyor..

Ne günlerde yaşıyoruz arkadaş adamlar satmıyor diye yalan söylüyor yazık çok yazık
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
yalnız arkadaşlar en küçük benelli modellerinin bile eylül aylarında ABS olacağı söylentileri var, bizim memlekete gelirmi acaba beklemekte kararsızım


http://bikeadvice.in/benelli-to-discontinue-all-non-abs-versions-tnt25-300-600-abs-launch-this-year-monthwise-plan-revealed-exclusive/
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Motoru aldım, bugün evraklarıyla ve plakasıyla uğraşacağım.
sigorta 960tl geldi resmen ağlayacaktım.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Pulsar almaya giderken tnt25 gelmiş bende benelli aldım :).. 1 hafta oldu alalı, Siyah olanı aldım. Şuan rodajda olduğu için zorlamıyorum..
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Pulsar almaya giderken tnt25 gelmiş bende benelli aldım :).. 1 hafta oldu alalı, Siyah olanı aldım. Şuan rodajda olduğu için zorlamıyorum..

Hayırlısı olsun, kazasız-belasız....En-iyi kararı vermişsiniz,Pulsar'dan bikaç gömlek İYİ makine (bence)...(boyasına,stickerlarına bakınca bile anlaşılıyor...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Motoru aldım, bugün evraklarıyla ve plakasıyla uğraşacağım.
sigorta 960tl geldi resmen ağlayacaktım.

Hayırlı olsun...

ilk motorunu alanlara 1000 lira çıkartıyorlarda 30 yaş ustu ilk motorunu olmayanda mı 1000 tl çıkıyor?

Milleti motor almaktan soğutuyorlar:farao:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Hayırlı olsun...

ilk motorunu alanlara 1000 lira çıkartıyorlarda 30 yaş ustu ilk motorunu olmayanda mı 1000 tl çıkıyor?

Milleti motor almaktan soğutuyorlar:farao:

yaş 34 şimdiye kadar ustumde toplam 2 araba ve 3 motor vardı, hiç kazam yok... 960tl kol gibi girdi....
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Hayırlısı olsun, kazasız-belasız....En-iyi kararı vermişsiniz,Pulsar'dan bikaç gömlek İYİ makine (bence)...(boyasına,stickerlarına bakınca bile anlaşılıyor...

Teşekkür ederim,

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

Hayırlı olsun...

ilk motorunu alanlara 1000 lira çıkartıyorlarda 30 yaş ustu ilk motorunu olmayanda mı 1000 tl çıkıyor?

Milleti motor almaktan soğutuyorlar:farao:

6 motorum Kocaeli plakaya 700 tl cıktı.. Geçen senenin nerdeyse iki katı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

hayırlı uğurlu olsun

Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Pulsar almaya giderken tnt25 gelmiş bende benelli aldım :).. 1 hafta oldu alalı, Siyah olanı aldım. Şuan rodajda olduğu için zorlamıyorum..

Hayırlı olsun yasi822 kazasız belasız kullama dileğiyle. İlk incelemelerin nasıl memnun musun tavsiye eder misin ? Bende 1 haftaya alacam inş.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Hayırlı olsun yasi822 kazasız belasız kullama dileğiyle. İlk incelemelerin nasıl memnun musun tavsiye eder misin ? Bende 1 haftaya alacam inş.

Teşekkür ederim,
Şuan Memnunum. Amasörler yumuşak kasisleri yumuşak geciyor, vites göstergesi mevcut, ivmelenme güzel daha önce pulsarı 7 ay kullandım, 150 km zorlanmadan geldi artı vibrasyonda yok denecek kadardı, pulsarda zorlanıyordu.. Sele çok rahat. Kuru zeminde lastikler iyi, ıslak zeminde kayıyor..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Teşekkür ederim,
Şuan Memnunum. Amasörler yumuşak kasisleri yumuşak geciyor, vites göstergesi mevcut, ivmelenme güzel daha önce pulsarı 7 ay kullandım, 150 km zorlanmadan geldi artı vibrasyonda yok denecek kadardı, pulsarda zorlanıyordu.. Sele çok rahat. Kuru zeminde lastikler iyi, ıslak zeminde kayıyor..

Benelli markasının Türkiye'deki diğer modellerini de araştırdım hepsi sele, titreşim ve amasörler konusunda seninle aynı fikirde demek ki alınacak bir motosiklet Ankara'da ışıl bisiklet getirecek diye beklerken başka bayii getirecek dediler şimdi onu bekliyorum inş en kısa zamanda gidip görüp alırım. Çok teşekkürler yasin822 tekrar kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
yaş 34 şimdiye kadar ustumde toplam 2 araba ve 3 motor vardı, hiç kazam yok... 960tl kol gibi girdi....

Yaş 40 üstümde 1 araba var. 2000 yılından beri E-a2 ehliyetim var. Kazam yok. 5. basamaktan indirimim de varmış ne demekse?(Sigortacının tabiri) en düşük 721 TL çıktı, verdik. Bu şekilde 3500/4000 tl arasında satılan motosikletlere talep azalacak. Apaçiler de azalacak gibi geliyor bana. 3000 tl ye motor al 1000 tl sigorta ver. 3 yıl sonra motoru satsan sigorta parasını karşılamıyor, çok eğlenceli.

Şaka bir yana birilerinin bir şeyler yapması lazım. Buna resmen tecavüz denir.
Mobilete binen ne yapacak? Ya 1000 liralık cub motora binen Anadolu insanım ?
Bu şekilde olmaz.
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
26
Duke 200 tnt25 e göre daha mı ufak ya da cılız? duke hep cılız diye beğenmiyordum ama bu da öyle mi acaba? altımda küçük kalır mı diye düşünüyorum. boy 1,80 kg 95
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst