Hindistan'da öyle değil işte. Orada tam duke200 ile kıyaslıyorlar ve fiyatı duke'den daha pahalı. işçilik hemen hemen aynı diyorlar, duke daha atak ve daha iyi viraj alıyor bu ise daha rahat ve daha uysal biraz da titreşimi var
Ustanın yorumundan sonra almaya kesin karar verdim.alet gergin
Harika tok bir sesi var. Tüm motosiklet severleri gibi bende bir süredir araştırıyorum TNT 25'i bir Japon kalitesinde beklenmese de ülkemizde satılan 250cc'lere göre çok uygun ve kaliteli tasarımı da cabası bence Duke, bajaj ile kıyaslanmıyacak kadarda üstün bir motosiklet. İnş en kısa zamanda kullandığım motosikleti satıp TNT 25'imi alacam.![]()
kahkaha atmadım dersem yalan söylemiş olurum dostum.Pulsardan 1 tık iyi diyebilirsin eyvallahta duke ile kıyaslanmayacak kadar iyi demen motosiklet bilgini ortaya koymuş.Duke sınıfının referans ürünüdür.Duke'ye naked sınıfında inazuma ve mt25'den başka rakip göremiyorum.Ve Duke parça kalitesi ve mühendislik olarak bu ikisindende iyi.Lütfen takım tutar gibi marka fanatikliği yapmayın.Ne ise onu söyleyin.Bu arada tnt25'i yermedim fiyatına göre bence gayet güzel bi motosiklet yanlış anlaşılmasın.
D.n: Duke sahibi değilim.
Duke nin İnazumadan daha kaliteil olduğunu söylemekte çok saçma olmuş dostum.
Duke 690 a kadar Suzuki ile kıyaslanamaz kalite açısından.. 690 dediğinde durum değişir sadece.
Dukenin 125 200 250 ve 390 lar çok satılsın diye yapılmış makinalar ancak safkan KTM değiller bu malzemeden çok belli..
Ha extreme enduro makineleri, yada 690 duke , yada 1190 vs konuşacaksak o zaman KTM ..
Arka lastik meselesini nasil halledecegiz, fikri olan var mi?
Kuru zeminde ısındığı zaman iş yapan bir lastik miş alıp denemek lazım önce eğer sıkıntı yaşarsın değiştirme yoluna gidebilirsin
140/60-17 ebatlarında lastik göremedim
Aynen katılıyorumPulsardan malzeme kalitesi iyi demiş biri ama malzeme işçilik malesef Hintli pulsardan iyi değil. ben baya inceledim. Fuarda Çift silindir 250 ile yanyanaydı, TNT250 işçilik olarak daha düzgün bariz şekilde.
Ama çokda önemli değil. En az pulsar kadar dayanıklı motor ve mekaniği varmı? Motor 30-40-50 binleri görebilecek kadar iyi metal alaşımına ve mühendisliğine sahipmi. Gidişi güzel ama yakıtı sıkıntılımı? stop etme enjecsiyon ateşleme sıkıntıları varmı?
Motorun testlerde oturuşu ve konforu duke200 den iyi deniyor. Madem öyle versinler bir kuryeye yılda 40-45 bin yapsın motorun süpriz yumurta olup olmadığını belli olsun. Motor kaliteli ve iddialı bir çinli fiyatına göre ama ikinci el. servis yedek parça herşey muamma, açık detaerjan kıvamında. Mal kendini ispatlasa bile satıcı ispatlamadan o iş pek olmaz
kahkaha atmadım dersem yalan söylemiş olurum dostum.Pulsardan 1 tık iyi diyebilirsin eyvallahta duke ile kıyaslanmayacak kadar iyi demen motosiklet bilgini ortaya koymuş.Duke sınıfının referans ürünüdür.Duke'ye naked sınıfında inazuma ve mt25'den başka rakip göremiyorum.Ve Duke parça kalitesi ve mühendislik olarak bu ikisindende iyi.Lütfen takım tutar gibi marka fanatikliği yapmayın.Ne ise onu söyleyin.Bu arada tnt25'i yermedim fiyatına göre bence gayet güzel bi motosiklet yanlış anlaşılmasın.
D.n: Duke sahibi değilim.
Duke 250 ile inazuma'yı karşılaştıralım.
İnazuma (-) 24 hp Duke (+) 31 hp
İnazuma (-) Abs yok Duke(+) Abs var
İnazuma (-) 187 kg Duke (+) 139 kg
İnazuma (-) yakıtı daha fazla Duke (+) daha az yakıyor (tam verileri araştırmadım ama duke daha az yakıyor)
İnazuma (-) Viraj kabiliyeti Duke (+) Viraj kabiliyeti çok iyi
İnazuma (-) Gösterge Duke (+) Göstergede daha iyi
İnazuma (+) daha konforlu Duke (-)
İnazuma (+) vibrasyon yok denebilir. Duke (-) Vibrasyon daha fazla inazumaya göre
Hangisinin iyi olduğu bence ortada.İnazuma'ya kötü demiyorum sevdiğim motosiklet ancak duke daha iyi.Zaten duke 200 ile karşılaştırılıyor hep inazuma duke 250 den iyi olma şansı yok.Aklıma gelenleri yazdım eksik vardır illaki.Genel anlamda her ikiside çok iyi motosikletler.
Ankara'da ışıl bisiklet diye bir yer vardı ama görünmüyor artık başka bayii var mı TNT 25 alabileceğim
Ankara'da ışıl bisiklet diye bir yer vardı ama görünmüyor artık başka bayii var mı TNT 25 alabileceğim
Kesin gelecek mi nisan başında ?Yiba'da var, nisan başında gelecekmiş, bilgin olsun