Benelli 249S tanıtım inceleme (Motosiklet.TV)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sesinden anladığım kadarıyla pek titreşim yok. Titreşimli motorlardan gelen "tırtlama" bunda gelmiyor. Sanırım motoru biraz elden geçirmişler veya egsoz sesi aldatıyor. İlk versiyonunu denemiştim, düşük devirde CBF150 gibi gidiyordu. 9000 devirde 22 Nm torkla bu da yine düşük devirde cansız olacaktır. Bence bu fiyata bunu almaktansa 5000 TL altına TRK 251 almak daha mantıklıdır.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Sesinden anladığım kadarıyla pek titreşim yok. Titreşimli motorlardan gelen "tırtlama" bunda gelmiyor. Sanırım motoru biraz elden geçirmişler veya egsoz sesi aldatıyor. İlk versiyonunu denemiştim, düşük devirde CBF150 gibi gidiyordu. 9000 devirde 22 Nm torkla bu da yine düşük devirde cansız olacaktır. Bence bu fiyata bunu almaktansa 5000 TL altına TRK 251 almak daha mantıklıdır.

Ben yakından gördüm Blue Motor da. Malzeme kalitesinde, boyada gerçekten biraz mesafe kat edilmiş. Bir de yakından fark ediliyor bazı şeyler. Mesela gösterge bana oyumcak gibi geldi fotoğraflarda. Yakından bakınca beğendim. Derli toplu düzgün bir hala gelmiş makine.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Fiyatından dolayı alamadım 24-25 bin civarında olsaydı alınabilirdi bence. Bu fiyata ikinci el mt 07 almak herkese sanırım daha mantıklı gelir.

Ama bu nasıl bir ses kardeşim çok güzel ya tnt250 de de bu ses vardı şimdi sanki biraz daha iyi 4 silindirin yavrusu gibi vallaha bayıldım sese ya çok hoş :queen:
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Eğleniyorlar insanlarla.
O paraya alınacak bir sürü Avrupalı, Japon var.
Gidip neden Çin alayım?
Bu da ellerinde patlayacak. Umarım akıllanırlar.

Ayrıca satıcı sattığı malı över. Oktay Usta'nın Bajaj'la arası bozulmasaydı, Bajaj hikayeleri dinliyor olurduk.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst