bendeki birkaç ilginç fotoğraf

Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
İyide bu traktör işine ben sürekli şahit oluyorum hatta bi tanesini kullandım... öyle denge bozacak bir durum yok sadece virajlarda dikkat etmek lazım yoksa ön ağırlıkları söküğnce üç teker gidebiliyor...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
abi bu ne ıyyyyyyyyyy:bounce::mrgreen::p:p:p:p:p:p zihinsel özürlü olmalı bunu yapan:queen:

Özürlü olduğu kesinde zihinsel değil :p :p

İkinci resmin konu olduğu mekan Gebze dolaylarıydı sanırım üstündekilerde Yenimahalle tayfası galiba 2. artçı gözüme çok tanıdık geldi.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Fotograflara devam :)
TEKNOLOJİYE bakış işde gerçek bir teknoloji sever.


MOTOSHOW görmeye alışık olduğumuz bir fotograf :cherry:


YURDUMUN zeki insanı


ZORLANAN halterci son olarakda :cherry:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
postorc1mf9.jpg


favorim kesinlikle bu,amca kurmus takimi maca gidiyo :queen:

ablalar o bıcım:p esmerım bıcım bıcım olurem esmer ıcıın :queen:nys konuyu dagıtmayalım en arkadakı abla betonarme onun onundekı de at ablaymıs beeeaaa:queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fj 257 plakalı serçenin aslında hiç varolmadığını söyleyin bana ne olur
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O plakalı serçe hiç var olmadı güven bana....:p:p:p:p

Çünkü o bir lada...... :queen::queen::queen::queen::queen:

o zaman o ladanın hiç varolmadığını söyleyin :queen:

gerçekten çok ilginç en ilgincide kıllı çember

.....kıllı çember? :queen: iğğenççç

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

gülme komşuna gelir başına... daha önce hiç kimse söylemedi mi bunu sana :queen:

Ama teknolojiye bakış ve halterci fotoları kendi alanında ödüllük.. lakin sahiplerinin hiç çekilmemiş olması için her gece dua edeceği türden :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Havuzun dibinde ne gördü acaba:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yasık yaw şu halterciye walaa üsüldüm şimdiii:pale:

arabalara da bi o kadar güldüm yaws
ellerinize sağlık gençlik :cherry:


Havuzun dibinde ne gördü acaba:queen::queen::queen::queen::queen:

buu ne yaaaa:silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
paylaşım için tesekkürler ellerinize sağlık klasikte olsa gülünmücek bişi deil :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst