Bende Yeni Scooter'mla aranızdayım. .

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güle güle kullan. hiç mondial gibi gözükmedi gayet hoş. kazasız belasız inşallah...
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
59
hayırlı uğurlu olsun.:rendeer: itiraf ediyim 150zc ve 150zat arasında gittim geldim.karar vermekte zorlandım,çok şık bi tasarım:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
güzel tasarım, iyi seçim (gönül isterki capon seçebilelim)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
hayırlı olsun Allah Kaza bela vermesin önü kymco agility'e benzio :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst