bende tebrik edeyim bari kendimi

Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
arkadaşlarım 28.11.2008 tarihi itibariyle B+A2 ehliyetliyim:)
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
öle tebrik etmek ile olmaz ıslatıcaksın!!!!!!!!...........hadi bakalım........
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Beni kimse ıslatamadı daha :) Ehliyet alan ıslatılır adettendir. .)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
uğraşma hiç at bulaşık makinasına ıslansın trafik şubeden söylemediler mi sana :silent: ehliyet aldıktan sonra en geç 1 hafta içinde deterjansız yıkaman gerekli :queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
hayırlısı olsun ne dıyelım en kızamanda alırsın inş. ıkı tekerını cınden uzak dur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst