bende tebrik edeyim bari kendimi

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
motoru almadan ehliyet alan bi seni gördüm, gözlerim yaşardı, öpüyorum :cherry:

işin üç nalla bi ata kaldı desene :queen:

öyle deme ya bende 1.5 ay önce aldım ehliyetimi a2 olarak.

Hala motorum yok :salut::salut: :p

Motorsuz motorcuyuz bizde:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst