- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 407
hayırlı olsun artık meşhur bir kardeşimiz var..bende verdi deyim komşuyuz ama hiç karşılaşmadık motorla..
Tabi; öyle trajı yüksek, Türkiye çapında yayınlanan bir dergiye değil..Çalıştığım işyerinin 3 ayda bir, iç iletişim olarak yayınlanan bir dergi, ama yine de 20.000 okuyucusu var
:cherry: Büyük bir olay değil belki ama nebileyim kendimi dergide görünce içim bi hoş oldu, ve sizlerle paylaşmak istedim
![]()
![]()
![]()
![]()
vay be hem de 4 sayfa..
tebrik ederim..
Shakulin
DESPERADOST,,Bi kere ben daha meşhurum lütfen ,biliyosun digitürk 88 .kanal ın kimlik sesiyim,çıkan bir albümde wokalim var 2. si gelio teslim edildi ama önce fransa ve italyada sonra burada çıkıcak.Kanaldada dewamlı wokallerim dönüyor.
Üstelik spor geçmişimde fransa Türkiye ortak çalışmasında 6 milli sporcunun dans spor koroografı olarak yurt dışına gittim. 23 yaşımda bir dergiye kapak olmuştum.Desperadost BAK SENİN ŞARKINADA WOKAL YAPTIM PUAHAHAHAH
BEN DAHA ÜNLÜYÜM ISRAR ETME ,YAPMAM WOKALLERİNİ BAK:mrgreen:
bir dergiye kapak olmuşluğum bile yok :silent::silent: halkımız benim gibi yetenekleri ne zaman keşfedecek .. şirketim uyuma bana sahıp çık .. gripken motorun rüzgarı ile iyileşiyor başlığı ile çıkmak istiyorum .. evet
iz dimi o kanal , orta yaşlı gibi bi teyze sesi var o mu ?dünyanın bilmemnesi için falan diyen :cherry:
:mrgreen::queen::queen::queen: yok o seslendirme İZZZ diyen kanalın kimlik sesiyim ayrıca tüm duyduğun fondaki bayan wokalleri benim ahaha.valla keşfedilmeyi beklersen bu hiç olmayabilir.
PAYLAŞIMCITÜRK SENİDE TEBRİK EDERİM ÇALIŞMALARIN ELBET BİRYERE GELECEKTİR:cat: