bende kaza yaptım şilede

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
merhaba arkadaşlar
dün şileye denize gittik 4 arkadaş 2 motor
tayfun arkadaşımın kız arkadaşı vardı arkasında onunda bi kız arkadaşı geldi oda benim arkamda şileye gittik
güzel bi günün ardından saat 18,30 gibi şileden yola çıktık trafik aşırı fazla olduğundan yavaş geliyorduk bi ara yolun sağına geçme fikri belirdi bende:pale:
araçlar iki şerit halinde dizilmiş trafik durarak akıyordu
bu esnada sol tarafımdaki bir transporter minibüs kullanıcısı amcam sıkışmış ve yolun ortasında durup şoför mahallinden inerek yolun sağına ihtiyacını gidermek üzere araçtan inip minibüsün önünden geçtiği sırada benim adamı görmemle sol aynayla adamın koluna çarpmam bir oldu ve motor dengeyi yitirip sağa doğru emniyet şeridine devrildik motor 14 metre sürüklendi :pr:
bende full koruma olduğu için dizliklerde ve montta hafif yırtılmalar var :pr:
motorda koruma demirlerinin ne işe yaradığını gördüm ve koruma demirlerinde çizikler var sürüklenmeden dolayı
arkamdaki artçıda ise koruma olmadığından dolayı:salut:
sağ omuzda çizikler sağ kolda yaklaşık 5-6 dikiş ve sağ ayakta sürtünmekten deri kalkması felan var:salut:
e-5 de bile olsak bu tür insanların yola çıkabilceğini dün acı bi tecrübeyle öğrendim ve artçımın full koruma olmasa bile üstünde yazlık kıyafetlerle motora binmemesinide öğrendim :pale:
arkadaşlar siz siz olun tedbiri elden bırakmayın hiç böyle bi kaza yapacağım ve sizlerle paylaşacağım aklıma gelmezdi lütfen dikkatli olun

Ne öğrendik : 1-) artçı martçı demiyoruz ve motora full korumalı biniyoruz.
2-) asla sağdan geçiş yapmıyoruz. seyir haindeki araçlarda sürücünün en çok ihmal ettiği ayna sağ aynadır. Duran araba sürücüsünün de en az aklına gelebilecek şey sağda duran aracın sağından başka bir araç geçeceğidir.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
8
kanka çok geçmiş olsun neyseki ucuz atlatmışsın allah başka büyük kazalardan korusun yolla çıktığında bütün insanları acemi ve dengesis olabilceğini düşünürsen ozaman daha dikkatli olursun en azından ben öğle yapıyorum ve daha az kaza yapmama sebeb oluyo tekrar çok geçmiş olsun kanku.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
alper çok geçmiş olsun dostum...allah beterinden saklasın...bu yaz sıcaklarında gezi sonrası kilitlenmiş trafik her ne kadar bizi çileden çıkarsada full dikkat gitmemiz gerekli...bende geçen aynı şekilde motoru birkaç kez devirme tehlikesi atlattım...neyse tekrar geçmiş olsun sizde ciddi bişey olmaması sevindirici...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar çok sağolun iyi ni,yetleriniz için
çok teşekkür ederim allah razı olsun hepinizden inş. daha büyük kaza yaşamam
verilmiş sadakamız warmış
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
cok üzüldüm gercekten gecmiş olsun ben arkama artçı aldıgımda korumaları ona veriyorum cunku bsy olursa ona vicdan azabına dayanamm bn.. inş arkadaş cabucak iileşir:rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Alper dostum,dilerim son olur ,ne olursa olsun en ufak kaza bile bir süre insanın dengesini bozuyor ve birde başkasının sorumluluğunu almışsan neyseki kalıcı hasarsız atlatmışsınız,geçmiş ve son olsun.

koruma demirleri gerçekten yararlı ,aksesuarmışcasına algılama yalım ve artık bende sağ taraf fobisi oluşacak:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok sağollun iyi dilekleriniz için arkadaşlar
umarım bi daha böyle bi kaza yaşamam sizlerde yaşamazsınız inşallah
bu arada dün kaza sorası kimi arıyacağımı şaşırdım ve canım dostum erhanı aradım hemen atladı geldi sağolsun :rendeer:
hastane raporlarını ve alkol raporlarını erhanla beraber motorla gidip alıp karakola yetiştirdik kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır o saatlerde bana ilaç oldu sağolsun iyiki warsın dostum çok teşekkürler :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka üzdün bizi be...aman abicim Allah korumuş yinede...hadi sana eyvallah koruman varda...artcına üzüldüm...misafir sonucta...daha kötü bişey olmadığına sevindim...gününüz mahfoldu...gerimi döndünüz sonra...devammı ettiniz...
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
geçmiş olsun alper.. ucuz atlatılmış bir kaza... Allah beterinden saklasın.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
geçmiş olsun, çok üzüldüm. kimsede ciddi bir yaralanma olmaması çok sevindirici. ufak kazalar insana çok şey öğretir. eminim kazadan sonra artçı alırken iki kere düşüneceksin.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Öncelikle geçmiş olsun çok üzüldüm, hele ki sana değil artçına olunca daha da çok üzülüyorsun sonuçta büyük ihtimal o adam yüzünden olsa da, o artçın bir daha motora binmek istemez kendini affettirmek için bir organizasyon yap da hep beraber gidelim hem zevkli hem de güvenli olsun. :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
çok geçmiş olsun kardeş
eğer artıçın daha çok yaralansaydı daha çok üzülürdün eminim

kazasız belasız sürüşler ...
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Alper_tim çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun. Arkadaşada Allah acil şifalar versin. Yollarda araç kullanarak kendini insan zanneden iki ayaklı canlılara çok dikkat etmeliyiz. Bizim kaporta bedenimiz.....
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bi arkadaşımın yazısını aktarıyorum tam arkamdaydı kendisi


Pazar günü 2 bayan arkadaşımızla beraber şile tarafına denize gittik, gün içinde çok güzel eğlendik ve sıra dönüşe geldi, saat 18:30 gibi yola çıktık yavaş yavaş, istanbula dönüş trafiği maksimum seviyedeydi, arabalar milim milim ilerliyordu ancak. Bizde aramıza giren 3. ve yabancı bir motorla beraber yolun en sağından emniyet şeridi diycem ama öyle geniş bir yer değil ilerliyorduk, yabacı olan motor uzun bir süre önümüzde gitti ve sonra sigara yakmak için durdu bu arada alper öne geçti ve bende 2 metre arkadasından takip etmeye başladım, çıkabildiğimiz maksimum sürat 30 kilometreydi boşluklarda, işte bu sırada ömerliye yakın bir yerde sıkışık trafikte tuvaleti gelen bir vatandaş orta şeritteki araçtan inip sağına soluna bakmadan sağa doğru geldi ve direk alpere çarptı, alper darbeyi tam sol elcikten aldığı için motorun hakimiyetini kaybetti ve motoru sağa yatırmak zorunda kaldı, inanılmaz birşey ama 30 km süratle alperin altından çıkan motor ortalama 10 yada 15 metre sürüklendi sağ tarafı üzerinde ve çalışır vaziyette durdu, alper ve artçısı ise 7 metre kadar sürüklendikten sonra yerde 1 metrelik su arkına yuvarlandılar, adam alpere çarptığında adamda yere düştü ve 2 metre arkasında olduğum için allah bana yardım etti ve adamın kafasının üzerinden geçmekten milimle kurtardım, hemen motoru durdurup alperlerin yanına koştum, kız hemen şoka girdi ve ağlamakla titremek arasında bir hal aldı, alperin korumaları tam olduğu için çiziği bile yoktu ve kaskı onu çok güzel korudu çünki kaskının sağ yanı tam yanağına gelen tafar boydan doya çizik içindeydi, ya kaskı olmasaydı! Arabalarından inen insanlar yardıma geldi hemen, sonra geziye çıkmış bir racing gurubu geldi hemen yardıma, ambulansa haber verdik ve 10 dakika içinde geldi, alperi trafik raporu için orda bıraktım ve kızları ambulansa bindirip ambulansı takip ederek ümraniye eğitim ve araştırma hastanesine gittim, yaralı olan arkadaştaki hasar sağ kol dirsekte kemik gözükecek derecede yarık, belde ufak bir sıyrık ve ayak parmaklarının soyulmuş üst tarafı, bizim hastaneden çıkmamız saat 11 geçmişti, alper ise tüm işleri ancak saat 1 gibi bitirip evine gelebildi. Geçmiş olsun dileklerinizi alper arkadaşımızdan esirgemeyin arkadaşlar, bir hafta sonuna güzel başladık ve kötü bitirdik, hepinize trafikte bol şans diliyorum, siz ne kadar dikkatli olsanızda ne kadar işi bilsenizde bela sizi gelip buluyor DİKKAT!
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
çok çok geçmiş olsun dostum. allah beterinden korusun.
istemesekte ne kadar dikkatte etsek bu tür üzücü olaylar hepimizin başına gelebiliyor:pale:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
42
Çok Geçmiş Olsun Alper Allah Beterinden Saklasın Ve Umarım Son Kazan Olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst