bende kavuştum motoruma:)

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hedowich im,hayırlı uğurlu olsun:)Çok sevindim...Kazasız belasız kullanman nasip olur inşallah:rendeer:
Bu akşam sıpanla seni bekliyoruz ona göre:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Pro konu dışına çıkma ...:p En sonunda yapacak başka bişey kalmıycak zaten,dur bakalım.Ben almam demedim zaten de diğer ihtimaller olsa tabi ki daha iyi olurdu :)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
hayırlı olsun arkadaşım, güle güle kullan, çok kaliteli bir motordur kendileri.ayrıca 250lik lerin içinde benimde en beğendiğim modeldir.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
hayırlı ugurlu olsun :) geçen peşime takıldı beşiktaş bayırında arçım vardı onunda varmış kaptırmış geliodu bayır yukarı topukladım ucunda yakaladı ama :))
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanman dileği ile :) :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim. Motosiklet dünyasına hoşgeldin. Bu bir tutku, ÖZGÜRLÜK....
HÜR YAŞADIM HÜR YAŞARIM...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
BİR ZAMANLAR ATLARIMIZ VARMIŞ AMA ARTIK MOTOSİKLETLERİMİZ VAR.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
murat_71 motosiklet dünyasına hoşgeldin demişsin ama bu aldığı motosikletin arkadaşın ilk motoru olduğuna dair birşey yazmıyor ki :)Daha önce de motoru vardı arkadaşımızın.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
murat_71 motosiklet dünyasına hoşgeldin demişsin ama bu aldığı motosikletin arkadaşın ilk motoru olduğuna dair birşey yazmıyor ki :)Daha önce de motoru vardı arkadaşımızın.

Ewet bizim konudan emekli oldu arkadaşş:p
Walla helal olsun hedocan ne yaptın ne ettin aldın motoru idolümsün hedefler konusunda :)

Hade hayırlı olsun tankpad de süper olmuş .
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Ewet bizim konudan emekli oldu arkadaşş:p
Walla helal olsun hedocan ne yaptın ne ettin aldın motoru idolümsün hedefler konusunda :)

Hade hayırlı olsun tankpad de süper olmuş .

pierzig darısı senin başına kardeşim saolasn:cat: forumdan da emekli olmam ayrıca:mrgreen: ybr ruhu başka birşey:) :p :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Oy oy oy cilli gibin motür beee,hemide simsiyahmış.Şehir karizma motür karizma sen niye karizma olmayasın hedowichim.Kazasız belasız binlerce kilometreler,hayırlı olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun güle güle bin....................
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Oy oy oy cilli gibin motür beee,hemide simsiyahmış.Şehir karizma motür karizma sen niye karizma olmayasın hedowichim.Kazasız belasız binlerce kilometreler,hayırlı olsun...

senden karizma olmayalım volkacım cok saol:mrgreen: , alp saolasn sende kazasız belasız bin
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Dostum çok sevindim. İnan kendim almış gibi oldum. Güle güle kullan Allah kaza lardan, her türlü kem gözlerden korusun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst