Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Hedowich im,hayırlı uğurlu olsun
Çok sevindim...Kazasız belasız kullanman nasip olur inşallah:rendeer:
Bu akşam sıpanla seni bekliyoruz ona göre:wiinkk:
Bu akşam sıpanla seni bekliyoruz ona göre:wiinkk: