bende kavuştum motoruma:)

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
dostum hayirli olsun gercekten cok ii bir makine almissin benimde aklimda var ama ahhh ahhh sayisal bi cikmadi
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yakışıklıymış sıpa:cherry: Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Gule gule kullan kardes..! Allah kaza bela vermesin! Daha nice motorlar alirsin insallah! Allah herkezin gonlune gore versin....!
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Hayırlı olsun güle güle kullan .... E yarınki toplantıya sen bununla gelirsin artık :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasıp eylesın
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
çok doğru bir seçim yapmışsın allah kaza bela vermesin güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun çok tatlı bir motor
kazasız belasız kullanırsın inşallah...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
sağolun arkadaşlar :rendeer: 80 km oldu bile şu rodajı hemen atlatmak lazım:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst