myheart Katılım 16 May 2006 Mesajlar 2,633 12 Nis 2007 #22 hayırlı olsun Bügünde herkes cbf 250 almıs yaa nedenki acaba http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/29942-sonunda-ben-de-motor-aldim.html
hayırlı olsun Bügünde herkes cbf 250 almıs yaa nedenki acaba http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/29942-sonunda-ben-de-motor-aldim.html
Alcohol Katılım 14 Ağu 2006 Mesajlar 442 12 Nis 2007 #24 dostum hayirli olsun gercekten cok ii bir makine almissin benimde aklimda var ama ahhh ahhh sayisal bi cikmadi
dostum hayirli olsun gercekten cok ii bir makine almissin benimde aklimda var ama ahhh ahhh sayisal bi cikmadi
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 12 Nis 2007 #25 Yakışıklıymış sıpa:cherry: Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
M07em936 Katılım 21 Ara 2006 Mesajlar 109 12 Nis 2007 #28 Allah kazasız belasız bol rüzgarlı sürüşler versin ,
malkocoglu30 Katılım 23 Eki 2006 Mesajlar 4 12 Nis 2007 #29 Hayirli olsun gule gule kullan kardes Allah kazaban beladan saklasin
mit-x Katılım 11 Mar 2007 Mesajlar 88 12 Nis 2007 #30 Gule gule kullan kardes..! Allah kaza bela vermesin! Daha nice motorlar alirsin insallah! Allah herkezin gonlune gore versin....!
Gule gule kullan kardes..! Allah kaza bela vermesin! Daha nice motorlar alirsin insallah! Allah herkezin gonlune gore versin....!
gittardando Katılım 6 Nis 2006 Mesajlar 1,174 13 Nis 2007 #32 Hayırlı olsun güle güle kullan .... E yarınki toplantıya sen bununla gelirsin artık
By Mükemmel Katılım 7 Ara 2006 Mesajlar 1,842 13 Nis 2007 #34 Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle...
KAYA018 Katılım 20 Mar 2007 Mesajlar 234 13 Nis 2007 #35 hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasıp eylesın
egelim Katılım 4 Eyl 2005 Mesajlar 1,077 13 Nis 2007 #36 çok doğru bir seçim yapmışsın allah kaza bela vermesin güle güle kullan:rendeer:
73umut Katılım 17 Mar 2006 Mesajlar 93 13 Nis 2007 #37 hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullan inşallah
Luxor Katılım 14 Eki 2005 Mesajlar 1,956 Motosikleti Honda CBF 150, CF Moto MT 650 13 Nis 2007 #38 hayırlı uğurlu olsun çok tatlı bir motor kazasız belasız kullanırsın inşallah...
karagullenecati Katılım 10 Nis 2007 Mesajlar 70 13 Nis 2007 #39 hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız seyirler dileğiyle
hedowich Katılım 2 Eyl 2005 Mesajlar 1,288 13 Nis 2007 Konu Yazar #40 sağolun arkadaşlar :rendeer: 80 km oldu bile şu rodajı hemen atlatmak lazım:cherry: