bende kararsizim banada yardim.

Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
iki secenegim var cunku param yok fazla.

mondial 150 kn 12 000 km de 850 tl
celik crown 150 cc 24 000 km de 1000 tl.

arkadaslar hangi motoru tavsiye edersiniz.yardima ihtiyacim var
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
crown un kt 125 den daha seri olabileceğini sanmıyorum. kn 150 ise bir dönem drag yarışlarında 1. gelmişti ama pek tutmadı o makina nedense. kt 125 ikisinden de iyi bence. ancak güç-ağırlık olarak değerlendirisek kn 150, kalıp olarak düşünürsek crown.

bu ikisinden hariç jinlun 250 ya da mct 250 düşünsen?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondialin yedek parçası daha rahat bulunur servisi daha çok. illa bunlardan biri diyorsan mondial
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
iki secenegim var cunku param yok fazla.

mondial 150 kn 12 000 km de 850 tl
celik crown 150 cc 24 000 km de 1000 tl.

arkadaslar hangi motoru tavsiye edersiniz.yardima ihtiyacim var

kardeş bütcen tam olarak ne kadar ? eğer 1000 lirayı çıkartabiliyorsan git hemen bi ybr al bak keyfine.... bu sözümüde yabana atma .... sakına çin malına bulaşma
 
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
2006 model honda beat ım var, ilk sahibiyim, 19600 km de. 1850 tl. İlgileinirsen mesaj at. Sıfır çin malı alacağına sıfırı 3810 tl olan böyle bişeyin 2. elini ald erim, deriz, derler...
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
239
normal bi kt bulabilirsin o paraya kn ye binince masaj salonunda hissediyor insan kendini
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
iLLa da iki motor arasından alacaksan Mondial al güzel kardeşim...
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
tesekkurler arkadaslar.
biraz daha bekleyip biraz daha para biriktirip.
keeway superlight 150 alacagim.
tekrar tesekkurler
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
tesekkurler arkadaslar.
biraz daha bekleyip biraz daha para biriktirip.
keeway superlight 150 alacagim.
tekrar tesekkurler

Elindeki parayı peşin verip geri kalanı da uygun bir taksitle 1500 liraya gayet güzelini bulursun Keeway'ın. Hatta ben siteden Yavuz kardeşimden 600 peşin, 200 lirada 4 taksitle 1400 liraya aldım 2 ay önce, çokta memnunum.
Sende geri kala kısmı kredi kartına taksit yaparsan umarım ki bulursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst