- Katılım
- 19 Haz 2006
- Mesajlar
- 54
- Konu Yazar
- #1
bende geldim forumdan bi arkadaşım uyee olduktan sora mutlaka tanışma topici aç yoksa forumdakiler kızar dedi
şeyyyy ben çok korktum:salut:
:mrgreen: neyse meraba motosikletle yeni tanıştım diebilirim. 1 yıldır arka koltukta tecrübem var
yakalşık 1 aydırda deneme sürüşleri yapıorum ehliyet aldıktan sora herşey tam olcek:queen:
şeyyyy ben çok korktum:salut:
:mrgreen: neyse meraba motosikletle yeni tanıştım diebilirim. 1 yıldır arka koltukta tecrübem var
yakalşık 1 aydırda deneme sürüşleri yapıorum ehliyet aldıktan sora herşey tam olcek:queen: