bende geldim ..

Katılım
27 May 2006
Mesajlar
24
aranıza yeni katıldım arkadaşlar..(kırklarelinden, başlıktan da bellidir zaten:) ) çok beğendim, süper bi site olmuş arkadaşlar.. henüz motorum yok ama yakında ben de motorcular kervanına katılcam inşallah.. şimdilik cbr 125r almayı düşünüyom..

cümletten hoşbulduk...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
abe hoşgelmişsen be yaf.sefalar getirmişsen nasisen.
ybr 125tavsiye ederim be.
başarılar:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hoşgeldiniz,niye boş geldiniz.nerede çiçek,nerede çukulata hıııım çabuk söyle.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Kardeş Hoşgeldin. Vakit Kaybetmeden Al bi Canavar Bence
Şimdiden Kazasız Sürüşler Diliyorum
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
hoşgeldin umarım dostluk bilgi ve edineceğin motor hk. sağlam bir karar edinirsin
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: ailemize hoşgeldin.

:bestmt: Bağımlılık yapar.:rendeer:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
24
tekrar cümletten hoşbulduk arkadaşlar.. valla kalıcı olcağımdan şüphem yok 2 gündür hemen hemen bütün yazıları okudum ve çok zevk aldım.. herkese paylaşımları için teşekkürler arkadaşlar.. artık bende motor delisi oldum.. :) yakında tam anlamıyla aranızda olcam (cbr 125 imle) :):):)

bu arada bi şey sorcam neden başlığımı kestiniz sayın mod ? sürçi lisan mı ettim ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst