- Katılım
- 27 May 2006
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
aranıza yeni katıldım arkadaşlar..(kırklarelinden, başlıktan da bellidir zaten
) çok beğendim, süper bi site olmuş arkadaşlar.. henüz motorum yok ama yakında ben de motorcular kervanına katılcam inşallah.. şimdilik cbr 125r almayı düşünüyom..
cümletten hoşbulduk...
cümletten hoşbulduk...