bende dainese gizemde nolan yeni kasklarımız

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hayırlı olsun bende az önce çalının kaskımın yerine Lazer Vertigo sipariş etim umarım güzeldir.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
haydi hayırlı uğurlu olsun.kasklarınız asfalt yüzü görmesin:cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Neden önermiyosun ? Nesinden memnun değilsin.. ?

oncelikle bugu sorunu cok fazla ve pinlock alınca kask oluyo sana 300ytl ki onuda kullndım.
yuksek hızlarda kask sapıtıo dusuk hızlarda bile ruzgar alıyo agızdaki hava kapagı tutmuyo tam olarak vizorun vidaları gevşiyo acıp kaparken bi suru sorun yani bide tepedeki hava kapagı cıkıo cok cabuk kayboluyo bn 3.yu kullnıyorum:p:p

hayırlı olsun bende az önce çalının kaskımın yerine Lazer Vertigo sipariş etim umarım güzeldir.

keske bunu okusaydın bi:)
arkadaşlar lazer asla ve asla onermiyorum bn kullanıyorum ve arada sdce 20ytl var n62 2008 model kasklar ve dizayn kalite olarak lazerin vertigo serisinden cok daha ii oldugunu dusunuyorum lazer alıcak arkadaslar bikere daha dusunup ole karar verin
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kullanmadan kullanmaya fark var demek :p Ben de hiç biri olmuyo... :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Kullanmadan kullanmaya fark var demek :p Ben de hiç biri olmuyo... :cherry:

olabilir daha alalı 7-8 ay oldu aslında kaskı ama hergun kafada 20000km yol yaptım o kaskla yagmurda camurda
oyuzden suanda normal gelio bu saydıklarım anormal olan bunları yapmaya aldıktan kısa sure snr baslamıs olması:p
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
oncelikle bugu sorunu cok fazla ve pinlock alınca kask oluyo sana 300ytl ki onuda kullndım.
yuksek hızlarda kask sapıtıo dusuk hızlarda bile ruzgar alıyo agızdaki hava kapagı tutmuyo tam olarak vizorun vidaları gevşiyo acıp kaparken bi suru sorun yani bide tepedeki hava kapagı cıkıo cok cabuk kayboluyo bn 3.yu kullnıyorum:p:p



keske bunu okusaydın bi:)
arkadaşlar lazer asla ve asla onermiyorum bn kullanıyorum ve arada sdce 20ytl var n62 2008 model kasklar ve dizayn kalite olarak lazerin vertigo serisinden cok daha ii oldugunu dusunuyorum lazer alıcak arkadaslar bikere daha dusunup ole karar verin

Yaw çok acele karar verdim bi arkadaşım kredi kartını verdi al dedi dayaanamadım aldım aceleye geldi. Sipariş şuan onayda bekliyor feyizoğlundan sipariş ettim iptal de edilmez ki. Neyse ne yapalım artık geçti çok mu kötü Lazer neden tavsiye etmiyorsun hocam ?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı ugurlu olsun Allah ıkınızıde kazadan beladan korusun :) Bu arada lazer vertigo kullanıyorum inanılmaz memnunum dedıgın problemler yok yok orası dokuluyo burası cıkıyor falan ruzgar ve ses de almıyor ayrıcaaa.Şimdi kullandıgım kaska mı ınanayım senın dedıgıne mı ınanayım..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ahh kardeşler, yeni motur aldık diye, hele hele heleooouu diye sevinseniz ben bu kadar mutlu olmazdım:cat: Hayırlı olsun, kafanızdan çıkarmayın:cat:
Espri yapacam olmayacak, yerini bulmayacak:p Düşenin tek dostu, önceden ayarladıklarıdır:rendeer::rendeer:
Güle güle kullanın:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kafanızı sağlama almışsınız güzel modeller doğrusu :cat: hayırlı olsun.Böylesi korumalarını
iyi tercihler ile seçen arkadaşların çoğalması diliyorum fiyatları biraz pahalı olmasa da bütün arkadaşlar alabilse keşke.

aynen abi valla korumaya verilen paraya acımamak lazım ama genede madiiyat işte nasıl motorun markası fiyattan etkileniyorsa korumalarda aynı alan var alamayan var :pale:

kardeşimm ikinizinde kaskları hayırlı olsun gerçi ben daha önceden görmüştüm kıskanın sizz =)):p:p

:p :p :p :p ............................. :cherry:

siz kaptınız kaskları tabi koyarsın fotolarını :p bizim fuardan kask alma işi yalan oldu valla :pr:
ikiside çok gözel iyi günlerde kullanın yere değmesin

abi napıyım zaten kask almayı kafamıza koymustuk sıra geldi montlara ama onlarda pahalıymıs oooyyy oyyy :pale:

Ahh kardeşler, yeni motur aldık diye, hele hele heleooouu diye sevinseniz ben bu kadar mutlu olmazdım:cat: Hayırlı olsun, kafanızdan çıkarmayın:cat:
Espri yapacam olmayacak, yerini bulmayacak:p Düşenin tek dostu, önceden ayarladıklarıdır:rendeer::rendeer:
Güle güle kullanın:)
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: saolasın abi inş yeni motor alıncada koyarım resimlerini allah soyletti valla kafadab cıkarmayı bırak gizem evde almıs kucagına kedi gibi seviyo :queen: :queen: :cherry: :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst