bende dainese gizemde nolan yeni kasklarımız

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayyyyyyyyyyyy hemen söyledim :mrgreen:

http://www.lerepairedesmotards.com/img/casques/nolan-n62.jpg

Bakın burda daha pembe çıkmış :mrgreen:

Ciddiyim tam fiyat versene, kaça aldın... :)
ben taksitle aldıgım için o zibidi insan faizde koydu ama indirim falan 10 taksit 285 ytlye geldi fuardan aldım çingene gibi pazarlık yaptım gerci belkide bu fayattır normali nekadar bilmiorum 10 taksit 275e hallettim ama 300 kusur demişti ilk olarak bana dedim yok yaaaa dur sen bi konusalım bakalım senle dedim :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ben taksitle aldıgım için o zibidi insan faizde koydu ama indirim falan 10 taksit 285 ytlye geldi fuardan aldım çingene gibi pazarlık yaptım gerci belkide bu fayattır normali nekadar bilmiorum 10 taksit 275e hallettim ama 300 kusur demişti ilk olarak bana dedim yok yaaaa dur sen bi konusalım bakalım senle dedim :mrgreen:

bana 260 lira fln demişlerdi bunun için sanki vya 280 olsun en fazla keske mototaldan alsaydınız kızıltopraktan ama 10 taksit olayıda ii tabi:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla çok karışık yazmışsın :silent: 275 ytl ye mi geldi yani :silent:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla çok karışık yazmışsın :silent: 275 ytl ye mi geldi yani :silent:

ewet ewet 275 10 taksite aldım uzatmısım kusura bakma

bana 260 lira fln demişlerdi bunun için sanki vya 280 olsun en fazla keske mototaldan alsaydınız kızıltopraktan ama 10 taksit olayıda ii tabi:wiinkk:

baba 10 taksit yaptırdım oyuzden aldım bide gizem mızmız kafamı yiycek dusuncek durumda deildim yani hehe :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben kaskıma 240 Ytl verdim yaaa :pale: Bir seneyi geçti alalı. Keşke o zaman bundan alsaymışım.. Neyse, tekrar hayırlı olsun.. Yakında ben de topik açarım inşallah.. :p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kaskıma 240 Ytl verdim yaaa :pale: Bir seneyi geçti alalı. Keşke o zaman bundan alsaymışım.. Neyse, tekrar hayırlı olsun.. Yakında ben de topik açarım inşallah.. :p

aL al valla hayırlı olsun mesajını hemen yazarım ama bu 2008 galiba gecen sene varmıydı bilmiyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun kask önemli mevzu...


Bendeki Marushin 1 kere kullanıldı...kutusunda duruyor...kullandığım MAX yarı açılırın heme klipsi açılıp duruyor hemde çok bol...rahat diye takıyorum..tam kask kafalıyım anlayacağın...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun. allah güle güle ÖDEMEK nasip etsin:cherry:bende aynen senin gibi 10 taksit e aldım bi kask ada okadar para vermek adama koyuyo be.
eeee napıcan (sağlam kafa sağlam kask ile korunur).ata sözü değil ben buldum:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşimm ikinizinde kaskları hayırlı olsun gerçi ben daha önceden görmüştüm kıskanın sizz =)):p:p
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Kafanızı sağlama almışsınız güzel modeller doğrusu :cat: hayırlı olsun.Böylesi korumalarını
iyi tercihler ile seçen arkadaşların çoğalması diliyorum fiyatları biraz pahalı olmasa da bütün arkadaşlar alabilse keşke.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
107
hayırlı olsun ........beyaz kask cok güsel ufak bi nazar boncugu yapıstırın sole gusel yakısan bıyerıne

kafanız içindeyken asfalt yuzu gormesin...inşallah
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
arkadaşlar lazer asla ve asla onermiyorum bn kullanıyorum ve arada sdce 20ytl var n62 2008 model kasklar ve dizayn kalite olarak lazerin vertigo serisinden cok daha ii oldugunu dusunuyorum lazer alıcak arkadaslar bikere daha dusunup ole karar verin:cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
siz kaptınız kaskları tabi koyarsın fotolarını :p bizim fuardan kask alma işi yalan oldu valla :pr:
ikiside çok gözel iyi günlerde kullanın yere değmesin
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
arkadaşlar lazer asla ve asla onermiyorum bn kullanıyorum ve arada sdce 20ytl var n62 2008 model kasklar ve dizayn kalite olarak lazerin vertigo serisinden cok daha ii oldugunu dusunuyorum lazer alıcak arkadaslar bikere daha dusunup ole karar verin:cat:

Neden önermiyosun ? Nesinden memnun değilsin.. ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hayırlısı olsun :) yanLız dikkat etde kaskları takarken karıştırma :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst