Bende CBR 125 Aldım, Kırmızı

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
7
Herkese teşekkür ederim,
kullanmaya başladımı bol resim ve izlenim yazarım,
Allah olmayanada nasip etsin,

herkese kazasız belesız sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
4
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Ayrıca herkese ehliyet tavsiye ederim.Yakında ona da çıkartırlar bir şeyler.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
freehand10' Alıntı:
Arkadaşlar,
dün motor fuarındaydım, baktım, denedim, tarttım,
karar verdim aldım bi tane CBR 125,

oohhhhhhhhh valla bi bn alamıorum :pr:
hayırlı olsun inşallah allah kaza bela ceza vermesin :salut: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst