F freehand10 Katılım 21 Mar 2006 Mesajlar 7 4 Nis 2006 Konu Yazar #22 Herkese teşekkür ederim, kullanmaya başladımı bol resim ve izlenim yazarım, Allah olmayanada nasip etsin, herkese kazasız belesız sürüşler dilerim.
Herkese teşekkür ederim, kullanmaya başladımı bol resim ve izlenim yazarım, Allah olmayanada nasip etsin, herkese kazasız belesız sürüşler dilerim.
B bulnt73 Katılım 30 Mar 2006 Mesajlar 4 4 Nis 2006 #24 Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Ayrıca herkese ehliyet tavsiye ederim.Yakında ona da çıkartırlar bir şeyler.
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Ayrıca herkese ehliyet tavsiye ederim.Yakında ona da çıkartırlar bir şeyler.
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 4 Nis 2006 #25 freehand10' Alıntı: Arkadaşlar, dün motor fuarındaydım, baktım, denedim, tarttım, karar verdim aldım bi tane CBR 125, Genişletmek için tıkla ... oohhhhhhhhh valla bi bn alamıorum r: hayırlı olsun inşallah allah kaza bela ceza vermesin :salut: :salut:
freehand10' Alıntı: Arkadaşlar, dün motor fuarındaydım, baktım, denedim, tarttım, karar verdim aldım bi tane CBR 125, Genişletmek için tıkla ... oohhhhhhhhh valla bi bn alamıorum r: hayırlı olsun inşallah allah kaza bela ceza vermesin :salut: :salut: