- Katılım
- 29 Kas 2009
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
öncelikle bu forumdaki herkesin bayramını kutluyorum honda beat ,activa arasında kararsız kaldım sonra bir arkadaşım beni inovaya teşvik etti hayırlısı ile 2.el bi innova satınaldım benim sıkıntım gösterge de soke yeri sorunlu dedi satan arkadaş tamiri olmaz dedi bilginiz varmı fiatı nekadar acaba herkeze iyi sürüşler