Honda bende aranıza yeni katılıyorum

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
öncelikle bu forumdaki herkesin bayramını kutluyorum honda beat ,activa arasında kararsız kaldım sonra bir arkadaşım beni inovaya teşvik etti hayırlısı ile 2.el bi innova satınaldım benim sıkıntım gösterge de soke yeri sorunlu dedi satan arkadaş tamiri olmaz dedi bilginiz varmı fiatı nekadar acaba herkeze iyi sürüşler
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Hoş bulduk 2 ortak motorum var ticaretini yapmaya başladık bu honda innovayı kullanmak amacı ile aldım sizlerinde bu forumdaki verdiğiniz bilgilein çok etkisi oldu teşekkür ederim soronuma gelince innovanın göstergesinde hiçbi aksanı çalışmıyor gösterge değişirse kaça mal olur teşekkürler.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Hoşgeldin arkadaşım.Gerçekten çok sağlam motor.Adı üstünde Honda hayat onda...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst