- Katılım
- 22 Ara 2007
- Mesajlar
- 13
yuh be abıcm bu kadarda olmaz:cat::queen:
aynen abi katılıyorum sana gelsin bide türkiye trafiğinde motor kullansın:mrgreen::queen:Türkiye'de trafikte sürmekten daha tehlikesiz bu yaptığı...
Hocam bence müdahele etmeliydin, göz göre göre izin vermişsin bazı şeylere. Hadi mesleğini icra eden bir basın mensubu olsan eyvallah, onların pozisyonu farklı vahşi doğa belgesellerin de ki kameramanlar gibi onlar da, müdahele etmiyorlar, resmi yakalamaya çalışıyorlar, seninki kişisel bir çekim, bence izin vermemeliydin, göz göre göre yaşanmış trajikomik bir son.
Şaka mı bu.. ? :cyclopsan :silent:
Allahın manyaaaaaaaaa trilyon verseler yapmam lan ben onu=))![]()
mukemmel........neden? cunku koruması var:queen::queen::queen: kaskı botu montu eldiveni.. full
:queen::queen:
ya aslinda cidden fullpatriote nin ekledigi fotograflara bakarsanız sırt cantası var arkadasimizin
o sırt cantası da kesin parasuttur. fakat duserken motorunu bırakır mı bilmem
belki parasutu acar ama motorla daha hızlı bi dusus yapar
yani ben once bırakmamayı denerdim duserken. baktım inis gittikce hızlanıyo, kibarcana bırakıverirdim motorcegzimi. sonra yere inince de aalardım heralde gitti motor die
![]()
denemek isterdim...