bence bu adam KIRIK sizce?

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Adrenalin bağımlılığı bildiğim kadarıyla en vazgeçilmez bağımlılıklardan biri.Arkadaş bu hale geldiğine göre "son durak,kara toprak":cherry:
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
16
abi aynısı burda mısır carsısndaki arkadaslarda yapıo kapadokyada bacadan bacadan dolasıo serefsizler ya bunlar hic hic ama arkasından dikkat ettiysenz bitane yunus abimiz gelio ehliyet fln soracak herhal!!:p:mrgreen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hocam bence müdahele etmeliydin, göz göre göre izin vermişsin bazı şeylere. Hadi mesleğini icra eden bir basın mensubu olsan eyvallah, onların pozisyonu farklı vahşi doğa belgesellerin de ki kameramanlar gibi onlar da, müdahele etmiyorlar, resmi yakalamaya çalışıyorlar, seninki kişisel bir çekim, bence izin vermemeliydin, göz göre göre yaşanmış trajikomik bir son.

Beni takmıyo Ünlü olcam dıyo sadece sen benım manegerım ol yeter dıo bıde vıdeo cek dıo o kadar .. Halada ole unlu olcak dıo baska bıse demıo dengesızın ta kendısı .. :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Muhteşem bişey... kesinlikle denemeyi istedim. Sırtımda paraşüt olması kaydi ile...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Izlerken sinirlerim bozuldu.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
mukemmel........neden? cunku koruması var:p:queen::queen::queen: kaskı botu montu eldiveni.. full :p :queen::queen:

ya aslinda cidden full:D patriote nin ekledigi fotograflara bakarsanız sırt cantası var arkadasimizin:) o sırt cantası da kesin parasuttur. fakat duserken motorunu bırakır mı bilmem:D:D belki parasutu acar ama motorla daha hızlı bi dusus yapar:D yani ben once bırakmamayı denerdim duserken. baktım inis gittikce hızlanıyo, kibarcana bırakıverirdim motorcegzimi. sonra yere inince de aalardım heralde gitti motor die:D

denemek isterdim...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
mukemmel........neden? cunku koruması var:p:queen::queen::queen: kaskı botu montu eldiveni.. full :p :queen::queen:

ya aslinda cidden full:D patriote nin ekledigi fotograflara bakarsanız sırt cantası var arkadasimizin:) o sırt cantası da kesin parasuttur. fakat duserken motorunu bırakır mı bilmem:D:D belki parasutu acar ama motorla daha hızlı bi dusus yapar:D yani ben once bırakmamayı denerdim duserken. baktım inis gittikce hızlanıyo, kibarcana bırakıverirdim motorcegzimi. sonra yere inince de aalardım heralde gitti motor die:D

denemek isterdim...

Paraşüt o kadar mesafede ve düşüş hızında açılmazki..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
du bi dusunelim.. hımm... kocaman bi parasut degildir belki. kucuk ve hızı kesmek icin yeterlidir belki.. bence olablüüü, acılablüü...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Bişe olmaz. Emniyetli paraşüt açma mesafesi minimum 600 metre'dir. Azıcık da risk aldın mı 500 metreye kadar hayatta kalırsın. Orası da 500 metre var gibi görünüyo. Hem aşağısı da nehir zaten, timsah yoksa sorun yok :p

Bence adamın yaptığında çok da bi numara yok. Gözünü kapatıp yapıyo bile olabilir :mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
d mi? basbayagı merkeskac hocam. ole diiil mi? pehhh.. tek tehlike, zemin duz diil -az - engebeli :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Adam alışkındır engebeli zeminde binmeye, Allah bilir o ne zeminlerde kullanmıştır :) Orası düz bile geliyodur adama :p
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
yaw tamam verin şu adresi nerden gidiliyo oraya gideyim deneyim en kısa sürede fotolarla buluşuruz:queen: ben üyelik şifremi filan veririm başkasına çeken arkadaş koyar fotoları,foto koymak için tekrar siteye giriş yapacağımı sanmıyorum:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst