:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:tamam karışmıyom. Ben anlamam motor işinden zaten. Ben kendi motörüme bakarım. Ben ne anlarım moturdan zaten. Boşver gitsin. Masrafı bendenmi çıkıyo zaten. Aklıma geleni yazdım. :rendeer:
,anlattıklarına bakılırsa sıkıntı üst kapakla ilgilidir. yalnız motosikleti kısmında x8 yazıyor. scooterde vites ne alaka onu merak ettim.