Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese slmlar iyi günler bu benim ilk motosikletim sayılır bundan önceki her genç gibi bir mobiletti 
sizce nasıl yakışıyormu motor bana biraz ufak geliyor farkındayım biraz elim düzelsin 150 MC yada MR alıcam birazda vitesli kullanalım dimi...

http://www.upload.gen.tr/resim.php/s17/gr4wxmwo/A.jpg.html
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-125-mt-2006-mondial-125-mt-34886511/detay
sizce nasıl yakışıyormu motor bana biraz ufak geliyor farkındayım biraz elim düzelsin 150 MC yada MR alıcam birazda vitesli kullanalım dimi...
http://www.upload.gen.tr/resim.php/s17/gr4wxmwo/A.jpg.html
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-125-mt-2006-mondial-125-mt-34886511/detay
Son düzenleme: