- Katılım
- 15 Haz 2005
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
Selam Foruma uzun zamandan beri üyeyim ama kendimi tanıtmamıştım. forumların birini okurken arkadaşlardan biri soru soran bir arkadaşa öle damdan düşer gibi foruma üye olup soru sorma git önce kendini tanıt falan demiş. bende ne olur ne olmaz önce bi kendimi tanıtayım da sonra soru soracağım zaman lazım olur :wiinkk:
Adım : iskender
samsun - 1980 ankarada ikamet ediyorum
kültür ve turizm bakanlığı bilgiişlemde çalışıyorum web sitesi tasarımcısı olarak www.kultur.gov.tr www.topkapisarayi.gov.tr www.suleymaniye.gov.tr (özgeçmiş gibi oldu galiba) gibi kamuya ait siteleri yapıyorum.
evliyim. jinlun 250-5 marka 1 yaşında motorum var. 1 yıl ehliyetsiz kullandıktan sonra pazartesi ehliyet alıyorum ve artık rahatça gezebileceğim
sonra önceki zevklerim arasında nba.ps2 vardı. artık motor var.
bu kadar yetermi bilmiyorum. eklememi istediğiniz bişi olursa buralardayım :queen:
Adım : iskender
samsun - 1980 ankarada ikamet ediyorum
kültür ve turizm bakanlığı bilgiişlemde çalışıyorum web sitesi tasarımcısı olarak www.kultur.gov.tr www.topkapisarayi.gov.tr www.suleymaniye.gov.tr (özgeçmiş gibi oldu galiba) gibi kamuya ait siteleri yapıyorum.
evliyim. jinlun 250-5 marka 1 yaşında motorum var. 1 yıl ehliyetsiz kullandıktan sonra pazartesi ehliyet alıyorum ve artık rahatça gezebileceğim
sonra önceki zevklerim arasında nba.ps2 vardı. artık motor var.
bu kadar yetermi bilmiyorum. eklememi istediğiniz bişi olursa buralardayım :queen: