- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #21
Kesinlikte doğru yaşanan olay sonrası dikkatimizi dağıtmadan durumu analiz etmeliyiz.
Siz de bu tip durumlar da en azından korna çalarak bir dahaki sefere dikkatli olması adına farkındalık yaratıyorsunuz.Bu doğru ve yapılmalı bence.
Siz de bu tip durumlar da en azından korna çalarak bir dahaki sefere dikkatli olması adına farkındalık yaratıyorsunuz.Bu doğru ve yapılmalı bence.
Sayıp sövmekte her ne kadar haklı olsanız da o anda sürücünün bir manyaklık daha yapıp arabayı yeniden üzerinize kırma ihtimali de var. Hareket halindeyken münakaşaya girmeden bu durumlarda tepkinizi belirtip yola devam etmeniz sizin hayrınıza olacaktır.
Açıkçası ben bu durumlarda kornayla uyarıp yoluma devam ediyorum. Aman diyeyim memlekette manyak bitmez, trafikte hata yapan kişileri uyarın ama hareket halinde tartışmaya girip olayı uzatmayın.